![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny skrzyni
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny skrzyni
witam Panowie
ratujcie poradą
mianowicie wsiadam rano do auta a tu tryb awaryjny wywaliło ciagle 3 bieg
i dwa błędy
17087
P0703
Torque Converter/Brake Switch B Circ Malfunction
17145
P0761
Shift Solenoid C Performance or Stuck Off
co robic ?
dodam ze skrzynia lekko poszarpywała z 3 na 4
i tydzień temu wymieniłem olej i filtr
ratujcie poradą
mianowicie wsiadam rano do auta a tu tryb awaryjny wywaliło ciagle 3 bieg
i dwa błędy
17087
P0703
Torque Converter/Brake Switch B Circ Malfunction
17145
P0761
Shift Solenoid C Performance or Stuck Off
co robic ?
dodam ze skrzynia lekko poszarpywała z 3 na 4
i tydzień temu wymieniłem olej i filtr
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 01:45 przez dziku88, łącznie zmieniany 1 raz.
17087 P0703 42BF Przełącznik światła hamulca > błąd elektryczny w przepływie prądu
Pierwszy błąd wyskakuje zawsze kiedy auto jest podłączane do VAGa bez wciśniętego hamulca. Zawsze trzymaj wciśnięty hamulec i ten błąd się nie pokaże.
17145 - - - - - 42F9 Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 - otwarty obieg/ zwarcie do masy
Podobne ale nie do końca:
http://www.a8team.pl/d2-01-33tdi-tip-bl ... ?highlight
Coś mi się wydaje że ta wymiana przyspieszyła tylko nieuniknione. Poczytaj o trybach awaryjnych powiązanych z wymianą oleju. Sporo było o tym na forum.
Pierwszy błąd wyskakuje zawsze kiedy auto jest podłączane do VAGa bez wciśniętego hamulca. Zawsze trzymaj wciśnięty hamulec i ten błąd się nie pokaże.
17145 - - - - - 42F9 Zawór przełącznika 3=> cewka 3 N90 - otwarty obieg/ zwarcie do masy
Podobne ale nie do końca:
http://www.a8team.pl/d2-01-33tdi-tip-bl ... ?highlight
Coś mi się wydaje że ta wymiana przyspieszyła tylko nieuniknione. Poczytaj o trybach awaryjnych powiązanych z wymianą oleju. Sporo było o tym na forum.
kurde siedziałem teraz w kanale bo postanowiłem sprawdzić ile ten mechanior oleju wlał bo wydawało mi sie ze mało z 8 L które mu dałem jeszcze 3 mi oddał wiec miałem zapas
i wyszlo na to ze jeszcze około litra dolałem przy temp oleju 35 stopni
czy brak tego litra mógł to spowodować ??
tak na chłopski rozum chyba nie mogło sie zapowietrzyc nie ?
moze jakis brud sie oderwał i zatrzymal zawór ?
jak myslicie jak bym wykrecił płyte sterujaca i wyczyscił ewentualnie ja wymienił to teoretycznnie w jednym z tych zaworków lezy problem nie ?
i wyszlo na to ze jeszcze około litra dolałem przy temp oleju 35 stopni
czy brak tego litra mógł to spowodować ??
tak na chłopski rozum chyba nie mogło sie zapowietrzyc nie ?
moze jakis brud sie oderwał i zatrzymal zawór ?
jak myslicie jak bym wykrecił płyte sterujaca i wyczyscił ewentualnie ja wymienił to teoretycznnie w jednym z tych zaworków lezy problem nie ?
Witam. Ja miałem podobny problem w trakcie jazdy zapaliła mi się kontrolka od oleju auto jechało normalnie i zachowywało się normalnie ale jak zrobiłem 3 godzinny postój to już ruszyć ponownie miało ciężko a jak ruszyło to przeszło w tryb awaryjny i chodziło tylko na 3 biegu, co później się okazało że rozwaliło koszyczek i musiałem generalke skrzyni zrobić
Łukasz10
zastanawiam sie nad wymiana tego zaworku 3 - N90
zobacze czy nic sie nie poprawi przez dwa dni zamówie go zleje olej wyciagne płyte sterujaca i go wymienie i ewentualnie wyczyszcze płyte.
problem moze byc z uszczelka pomiedzy płytami
bo sam takiej napewno nie dotne
pytanie tylko takie czy ktos jest w stanie mi powiedziec ktory to zawór ?
poleca ktos jakies dobre warsztaty ASB w okolicy Zielonej góry ?? najblizej i jedyny jaki znam to w bytomiu odrzanskim chyba
zobacze czy nic sie nie poprawi przez dwa dni zamówie go zleje olej wyciagne płyte sterujaca i go wymienie i ewentualnie wyczyszcze płyte.
problem moze byc z uszczelka pomiedzy płytami

pytanie tylko takie czy ktos jest w stanie mi powiedziec ktory to zawór ?
poleca ktos jakies dobre warsztaty ASB w okolicy Zielonej góry ?? najblizej i jedyny jaki znam to w bytomiu odrzanskim chyba
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zawór n90 jest do regulacji ciśnienia. Zaglądnij tutaj: http://forum.a8parts.co.uk/showthread.php?t=7323
Powinieneś sprawdzić zawór MV3. Patrząc na tą fotkę to powinien być ten ostatni po prawej stronie. Zamień je miejscami i zobacz czy błąd przeskoczy.
Powinieneś sprawdzić zawór MV3. Patrząc na tą fotkę to powinien być ten ostatni po prawej stronie. Zamień je miejscami i zobacz czy błąd przeskoczy.
dzięki kolego krzychu22.p1i
bardzo przydatny link jako ze jestem elektronikiem i lubię grzebać w aucie z zamiłowania
jak narazie nie dotykam bo błąd ustąpił pod wpływem takiego manewru ze uzupełniłem olej w skrzyni (teraz już wiem ze mechanik któremu oddałem do wymiany tego nie umie bo brakowało około litra) i odłączyłem klemę na cala noc
wsiadam rano i mile zaskoczenie bo biegi się znalazły
bardzo przydatny link jako ze jestem elektronikiem i lubię grzebać w aucie z zamiłowania

jak narazie nie dotykam bo błąd ustąpił pod wpływem takiego manewru ze uzupełniłem olej w skrzyni (teraz już wiem ze mechanik któremu oddałem do wymiany tego nie umie bo brakowało około litra) i odłączyłem klemę na cala noc

wsiadam rano i mile zaskoczenie bo biegi się znalazły

wiem wiem jak to z nimi jest
wierzyć ze jest dobrze zrobione można niestety tylko sobie
sam chciałem wymienić olej, bo nie jest to wielce skomplikowane jak się wie co i jak ale ktoś kiedyś miskę złożył na jakąś maść i żadna z tych wszystkich śrub na misce nie chciała się ruszyć dlatego postanowiłem oddać do warsztatu żeby się pomęczyli
wierzyć ze jest dobrze zrobione można niestety tylko sobie
sam chciałem wymienić olej, bo nie jest to wielce skomplikowane jak się wie co i jak ale ktoś kiedyś miskę złożył na jakąś maść i żadna z tych wszystkich śrub na misce nie chciała się ruszyć dlatego postanowiłem oddać do warsztatu żeby się pomęczyli
-
- Forum Audi A8
- Posty: 41
- Rejestracja: 19 maja 2011, 13:37
- Lokalizacja: Warszawa
witam koledzy
muszę jednak przeprosić mechanika
wczoraj skrzynia znowu weszła w awaryjny odkręcam kolek a tam echo
dolałem 700ml oleju znowu odłączyłem aku na noc i wróciły biegi
najgorsze to ze nie widać jakiegoś strasznego wycieku
a tu znika 100ml na dzień
ale zauważyłem dzisiaj krople oleju na korku wlewowym
pytanie czy oring na tym korku można wymienić czy nowy korek trzeba kupić ?
muszę jednak przeprosić mechanika
wczoraj skrzynia znowu weszła w awaryjny odkręcam kolek a tam echo
dolałem 700ml oleju znowu odłączyłem aku na noc i wróciły biegi
najgorsze to ze nie widać jakiegoś strasznego wycieku

ale zauważyłem dzisiaj krople oleju na korku wlewowym
pytanie czy oring na tym korku można wymienić czy nowy korek trzeba kupić ?
dziku88, zostaw na noc pod autem spory karton. Tak żeby obejmował wypust wału, skrzynię i kawałek silnika. Jak już go podłożysz to odpal autko i pobaw się troszkę biegami, niech rozprowadzi olej po układzie. Skoro znika stówka dziennie to na pewno na kartonie coś się pojawi. Będziesz widział gdzie szukać wycieku. Przy wlewie czasami może być delikatne zapocenie bo nie każdy wyciera do sucha po dolewce i może Ci się też wydawać że tam ucieka.
Archaiczny sposób ale czasami pomaga.
Pozdrowionka
Archaiczny sposób ale czasami pomaga.
Pozdrowionka

W wlewowym wystarczy oring wymienić, z reguły tylko korek spustowy się wymienia w całości. A jeśli miałeś miskę założoną na pastę, to mechanik złożył to w ten sam sposób? tzn. uszczelnił. Bo może miska trochę krzywa, nie dał uszczelnienia i leje się na łączeniu, rzuć okiem, czy nie zapocone.dziku88 pisze:pytanie czy oring na tym korku można wymienić czy nowy korek trzeba kupić ?