Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

D3 4.2i - Ile czasu w ciągu roku to auto chodzi Wam na 100%

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
minus4

Post autor: minus4 » 18 lut 2014, 23:14

DObra dobra , to forum dla nas wiec nas tu nie rozstawiac po katach :) Audi tnie koszta zatrudniajac zastepy Polakow a to dobrze o ich kondycji nie swiadczy. Szczerze nawte znam goscia co A3 2009 rocnzik juz silnik wymienial... Jeszcze teraz te SQ i inne cuda ani to S ani to nie dorasta do AMG... takie nie wiadomo co.. AUDI robi badziewie praktycznie nie ma juz samochodu klasy premium, bo R8 sie ledwo lapie w dolny przedzial jakiegokolwiek premium. Mercedes miazdzy Audi na kazdym polu to smutne, jedyne czym wygrywa Audi to cena w porownaniu do konkurencji.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 23:31

Minus4, merc to oprócz mocy to jedna wielka korozja.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, 23:33 przez skipper, łącznie zmieniany 1 raz.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Gość

Post autor: Gość » 18 lut 2014, 23:32

Nikt nie rozstawia nikogo,ernesto pilnuje porzadku i to dotyczy kazdego nawet mnie. A co do awaryjnosci to jak bylo pisane zalezy to od poprzednikow. A co do nowosci to kazde auto poza usa dzis to kupa jest w porownaniu do ubieglego wieku. W USA zyja troche starszymi zasadami i technicznie ich auta sa trwalsze. Ja osobiscie z A8 nie mam zamiaru rezygnowac ale na D3 to nie mam najmniejszej ochoty. Postanowilem ze dalej pcham kase w swojego przedlifta D2 i mam nadzieje ze jak dotychczas odwdzieczy mi sie komfortowym jezdzeniem:)

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 23:35

Apophis pisze:Nikt nie rozstawia nikogo,ernesto pilnuje porzadku i to dotyczy kazdego nawet mnie. A co do awaryjnosci to jak bylo pisane zalezy to od poprzednikow. A co do nowosci to kazde auto poza usa dzis to kupa jest w porownaniu do ubieglego wieku. W USA zyja troche starszymi zasadami i technicznie ich auta sa trwalsze. Ja osobiscie z A8 nie mam zamiaru rezygnowac ale na D3 to nie mam najmniejszej ochoty. Postanowilem ze dalej pcham kase w swojego przedlifta D2 i mam nadzieje ze jak dotychczas odwdzieczy mi sie komfortowym jezdzeniem:)
Na dzień dzisiejszy masz racje,nie ma jak D2.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lut 2014, 23:35

skipper, sprostuje. Temat nie został zablokowany. Jest cały czas aktywny.
Zostały skasowane posty innych użytkowników którzy nie wnosili nic do danego tematu. Co rzecz jasna jest uwzględnione w regulaminie. Twoje wypowiedzi zostały nie ruszone, tak jak i innych którzy mają coś do powiedzenia na dany temat.
Temat toczy się dalej i jest cały czas aktywny. Nikt tu Tobie nie zwraca uwagi, bo nie napisałem nic takiego i nie skierowałem wypowiedzi do Ciebie że zrobiłeś lub napisałeś coś nie tak.
Uwagę otrzymali Ci którzy nie trzymali się wątku.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 18 lut 2014, 23:51

Z D3 nie jest tak źle,jak jedziemy na jazdę próbną z moim serwisantem na autostradę,który jeździ wieloma autami na codzień,to po moimi A8 twierdzi że to jest auto na którym producenci coś chcieli jeszcze pokazać,tu nie ma sciemy, to jest prawdziwe auto z górnej półki.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

ernesto

Post autor: ernesto » 19 lut 2014, 00:07

skipper, Pieniądze robią swoje. Jeśli producent się dokłada do swojej pracy to zawsze wychodzi coś dobrego. Gorzej jest jak górę biorą księgowi i próbują coś gdzieś przyciąć w kosztach. Osobiście do D3 jeszcze w pełni się nie przekonałem ale może kiedyś. Ogólnie uważam że auta dobrze się spisują, zwłaszcza jednostki benzynowe starego typu. FSI już niestety jest zbyt zaawansowane technologicznie na naszych mechaników. Trochę czasu minię zanim wyjdą z czasów wtrysku jedno-punktowgo a i są tacy co jeszcze siedzą w gaźnikach i o bezpośrednim wtrysku benzyny słyszeli tylko z czasopism o kosmitach. Czasy się zmieniają i niestety idą w złym kierunku produkując małe uturbione benzyniaki które ledwo co dociągają do 150 tyś km.
Grunt to dbać o to co jest bo więcej nie powróci.

Hjeniu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 166
Rejestracja: 23 gru 2013, 09:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Hjeniu » 19 lut 2014, 07:43

minus4 pisze:. Mercedes miazdzy Audi na kazdym polu to smutne.
Pracuję w ASO tej szacownej marki i mógł bym napisać coś na tema jakości tych aut

Politycznie poprawnie rzecz ujmując fajne auta skończyły się wraz z nadejściem normy emisji spalin Euro 4. Później już jest tylko źle albo bardzo źle

minus4

Post autor: minus4 » 19 lut 2014, 10:29

Ale mowisz o Mercedesie czy o Audi ? Co mnie najbardziej interesuje chyba w samochodzie to Silnik, nie chcialbym kupic jednostki awaryjnej, jelsi padnie jakas elektronika to przezyje ale najwazniejsze ze ma zawsze (prawidlowo serwisowany) odpalac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl