[inne] Pomoc w doborze tarcz oraz klocków.
Lewian,
Mam pytanie odnośnie tarcz Sport Coat Z zatykają mi się otworki w tarczy tylko lewej akurat tej co taj jakby otworki były pod prąd?
Wg mnie obie tarcze wyglądają jak by były na prawą stronę ale każdy zestaw tak ma ukierunkowane nawierty tarczy.
Inni producenci mają lewe i prawe tarcze i ukierunkowanie otworków inne.
Dodam że tarcze (tarcza- nie wiem czy jedna czy dwie) zaczęły bić przy hamowaniu tak że boje się że wyrwie wahacze. Wydaje mi się że bije tylko właśnie ta co się zapychają otwory nawierceń.
Chyba trzeba wydłubać stare boscha i założyć. Szkoda zestawu za prawie 700zł tarcze z września 2013
Mam pytanie odnośnie tarcz Sport Coat Z zatykają mi się otworki w tarczy tylko lewej akurat tej co taj jakby otworki były pod prąd?
Wg mnie obie tarcze wyglądają jak by były na prawą stronę ale każdy zestaw tak ma ukierunkowane nawierty tarczy.
Inni producenci mają lewe i prawe tarcze i ukierunkowanie otworków inne.
Dodam że tarcze (tarcza- nie wiem czy jedna czy dwie) zaczęły bić przy hamowaniu tak że boje się że wyrwie wahacze. Wydaje mi się że bije tylko właśnie ta co się zapychają otwory nawierceń.
Chyba trzeba wydłubać stare boscha i założyć. Szkoda zestawu za prawie 700zł tarcze z września 2013
karol208 pisze:Lewian,
Mam pytanie odnośnie tarcz Sport Coat Z zatykają mi się otworki w tarczy tylko lewej akurat tej co taj jakby otworki były pod prąd?
Wg mnie obie tarcze wyglądają jak by były na prawą stronę ale każdy zestaw tak ma ukierunkowane nawierty tarczy.
Inni producenci mają lewe i prawe tarcze i ukierunkowanie otworków inne.
Dodam że tarcze (tarcza- nie wiem czy jedna czy dwie) zaczęły bić przy hamowaniu tak że boje się że wyrwie wahacze. Wydaje mi się że bije tylko właśnie ta co się zapychają otwory nawierceń.
Chyba trzeba wydłubać stare boscha i założyć. Szkoda zestawu za prawie 700zł tarcze z września 2013
Witam.
Zapychanie się otworów nie ma nic wspólnego z biciem. Napisz proszę jakie klocki są założone i czy tarcze montowałeś sam czy mechanik to robił ?
Pozdrawiam
Adam
Klocki RH roadhouse czy coś takiego za 250zł takie mieli w sklepie u mnie w mieście.Lewian pisze: Witam.
Zapychanie się otworów nie ma nic wspólnego z biciem. Napisz proszę jakie klocki są założone i czy tarcze montowałeś sam czy mechanik to robił ?
Pozdrawiam
Adam
Wszystko było ok do teraz może zaszkodziła im zima.
Tarcze sam montowałem zawsze.
myślałem że piasta może krzywa ale jest prosta.
Założyłem stare tarcze i jest wszystko ok na tych samych klockach.
Tamte jedna była krzywa sprawdzone na tokarce i to sporo bo 1.5mm dałem je kolesiowi do przetoczenia i zebrał dla równości ale niestety są już za cienkie ale bicia nie mają. Wyrzuciłem je na złom.
Dziwne może trafiła mi się wadliwa sztuka. żeby parogon nie był utleniony to bym próbował je reklamować przed przetoczeniem.
No to wina klocka, do tarcz wierconych nie można zakładać byle jakich klocków,minimum Ferodo lub coś z jeszcze wyższej półki.karol208 pisze:Klocki RH roadhouse czy coś takiego za 250zł takie mieli w sklepie u mnie w mieście.Lewian pisze: Witam.
Zapychanie się otworów nie ma nic wspólnego z biciem. Napisz proszę jakie klocki są założone i czy tarcze montowałeś sam czy mechanik to robił ?
Pozdrawiam
Adam
Wszystko było ok do teraz może zaszkodziła im zima.
Tarcze sam montowałem zawsze.
myślałem że piasta może krzywa ale jest prosta.
Założyłem stare tarcze i jest wszystko ok na tych samych klockach.
Tamte jedna była krzywa sprawdzone na tokarce i to sporo bo 1.5mm dałem je kolesiowi do przetoczenia i zebrał dla równości ale niestety są już za cienkie ale bicia nie mają. Wyrzuciłem je na złom.
Dziwne może trafiła mi się wadliwa sztuka. żeby parogon nie był utleniony to bym próbował je reklamować przed przetoczeniem.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 03 lut 2014, 21:52
- Lokalizacja: Coleraine uk
Nawet nie tyle do wierconych tarcz co w ogóle do A8 przy szybszej jeździe standardowe klocki (Ate, Ferodo Premier, Bosch nie wpominając o niższej półce typu RH) wysiadają i potem pojawia się bicie. Przy Zimmermann Sport rewelacyjnie sprawują się Hawk Performance HPS - mają dużo wyższą maksymalną temp pracy, nie trzeba ich rozgrzewać i bardzo mało pylą przez co otworki w tarczach się nie zatykająLewian pisze:No to wina klocka, do tarcz wierconych nie można zakładać byle jakich klocków,minimum Ferodo lub coś z jeszcze wyższej półki.karol208 pisze:Klocki RH roadhouse czy coś takiego za 250zł takie mieli w sklepie u mnie w mieście.Lewian pisze: Witam.
Zapychanie się otworów nie ma nic wspólnego z biciem. Napisz proszę jakie klocki są założone i czy tarcze montowałeś sam czy mechanik to robił ?
Pozdrawiam
Adam
Wszystko było ok do teraz może zaszkodziła im zima.
Tarcze sam montowałem zawsze.
myślałem że piasta może krzywa ale jest prosta.
Założyłem stare tarcze i jest wszystko ok na tych samych klockach.
Tamte jedna była krzywa sprawdzone na tokarce i to sporo bo 1.5mm dałem je kolesiowi do przetoczenia i zebrał dla równości ale niestety są już za cienkie ale bicia nie mają. Wyrzuciłem je na złom.
Dziwne może trafiła mi się wadliwa sztuka. żeby parogon nie był utleniony to bym próbował je reklamować przed przetoczeniem.