części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi S8 Manual 1997r.

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 30 lis 2013, 18:48

seba185 pisze:auto nie bylo hamowane i zapewne nie bedzie. Mam porownanie tylko i wylacznie jak jedzie auto na PB i jak jedzie na LPG. Wg mnie jest 0 roznicy!!
Tu kolego bardziej chodzi o ubogą mieszankę na gazie a co za tym idzie wypalone gniazda zaworów i takie tam.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 30 lis 2013, 19:14

No super ale masz gorne przyciski od polifta a ja chce od przed lifta

[ Dodano: 2013-11-30, 19:16 ]
Gabriel pisze:Tu kolego bardziej chodzi o ubogą mieszankę na gazie a co za tym idzie wypalone gniazda zaworów i takie tam.
Z tego co mi wiadomo to Gold jest wydajny do 325KM. Czyli roznica jest raptem 15KM. Czy uwazasz ,ze przez to co sie stanie? Nie wydaje mi sie ;) przez rok jest gaz i nic sie nie stalo. Po 2 czy eska trzyma serie? tez mi sie nie wydaje....jak ma 310KM to bedaie super

Gość

Post autor: Gość » 30 lis 2013, 19:45

seba185 pisze:Z tego co mi wiadomo to Gold jest wydajny do 325KM. Czyli roznica jest raptem 15KM. Czy uwazasz ,ze przez to co sie stanie? Nie wydaje mi sie ;) przez rok jest gaz i nic sie nie stalo. Po 2 czy eska trzyma serie? tez mi sie nie wydaje....jak ma 310KM to bedaie super
W dziale sprzedam jest silnik do kupienia od przedliftowej S8-może zakup sobie bo z takim podejściem to twój pewnie kichnie ;) Masz fajne autko i szmelcLPG który je w niedługim czasie dobije.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 30 lis 2013, 19:49

Skoro a8 w ośce i manualu trzyma serię to dlaczego quattro i automat/ manual miało by jej nie trzymać? Gołym okiem widać, że eSka jedzie szybciej jak zwykłe "A" Problemem jest shamowanie automatu i quattro. Jedynie hamownie gołego silnika da tu realny wynik kondycji.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 30 lis 2013, 21:05

Apophis pisze:szmelcLPG który je w niedługim czasie dobije.
Ale po czym tak twierdzisz bo nie rozumiem? Czy komputer Agisa jest zly? czy te valteki zabija silnik? czy to ze mam jednego golda to masakra??? Oj chyba malo wiesz kolego....NIe tylko BRC czy Prins jest super.... To czy instalacja jest za 7tys czy za 3 tys to nie wazne. Ma wszystko dzialac poprawnie. U mnie dziala jak nalezy wiec nie wiem po co sie spuszczac na tym gazem...

Co do hamowania to jesli faktycznie nasze "wiekowe" auta trzymaja serie to jestem pod wrazeniem.

Gość

Post autor: Gość » 30 lis 2013, 21:40

seba185 pisze:To czy instalacja jest za 7tys czy za 3 tys to nie wazne. Ma wszystko dzialac poprawnie. U mnie dziala jak nalezy wiec nie wiem po co sie spuszczac na tym gazem...
No ja cie nie będe przekonywał. Porównywanie tego co masz do BRC czy PRINSA to jak porównywanie audi 80 do A8 :)

Jeśli uważasz że waldki i jeden gold są ok to popiszmy o tym za jakieś 20-30tyś km ;)
Spuszczać się nad gazem własnie trzeba bo jak wielu już doświadczyło potrafi narobić rozstroju nerwowego :)

Owszem ważny jest poprawny montaż ale jeśli masz kiczowate wtryski i niewydolny reduktor to jak można mówić o poprawnym montażu? Jaki dobry,szanujący sie gazownik włoży do auta szmelc i to jeszcze za słaby?

Kolego mój G.Max ma niby do 350KM i moje A8 ma niby 300KM więc jak najbardziej sie to zgrywa choć juz na granicy i niejeden tu marudzi że mam za mało-Ty masz wg.książki
-15KM w plecy więc na pewno przy każdym wyprzedzaniu czy dynamicznej jeździe gdy u mnie będzie jeszcze ok u Ciebie już będzie jechać poniżej normy(uboga mieszanka etc.)

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 30 lis 2013, 22:05

Apophis moze masz i racje co do wydajnosci (chociaz ja tego nie czuje nawet jesli jest jakis spadek mocy na LPG) ale nie zgodze sie ,ze przy tak malej roznicy zagraza to silnikowi. Ale rozwaze czy nie dolozyc jeszcze jednego golda bo to nie jest jakis mega wydatek ;)

[ Dodano: 2013-11-30, 22:07 ]
ps. dla jasnosci, nie ja zkladalem ten gaz i ja pewnie dolozyl bym pare grosze i kupil co innego. W tej chwili gaz choodzi bardzo dobrze wiec nic zmieniac nie zamierzam ,a juz napewno nie zamierzam zakladac nowej instalacji

Gość

Post autor: Gość » 01 gru 2013, 14:00

Jak sam wspomniałeś
seba185 pisze:bo to nie jest jakis mega wydatek ;)
To prawda i wymień jeszcze wtryski i jakoś pohasasz jeszcze :)

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 01 gru 2013, 15:42

myslalem wlasnie nad wtryskami baracudy....ma ktos to?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 01 gru 2013, 20:38

seba185 pisze:myslalem wlasnie nad wtryskami baracudy....ma ktos to?
Ja mam od 8tys. km. Póki co bez problemów. W porównaniu z Valtekami, to na Baracudach jest szybsza reakcja na gaz i ok. 0,5l/100km mniejsze spalanie ;-)
Four rings to rule them all

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 05 gru 2013, 14:27

Dzis odebrane glowice z auto szlif na Parowcowej. Wymienione 2 broki, zrobiony szlif glowic, wyszlifowane gniazda zaworowe , zmienione gumki. Dzis bedzi silnik skladany ;)

Obrazek

Parowcowa Garage ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 05 gru 2013, 15:00

Jak znam już niektórych gusta to zaraz dice111 spyta się co Ci nie pasuje Apophis w tym kolorze . :mrgreen:
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

bodzio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 21 paź 2013, 23:35
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bodzio » 05 gru 2013, 20:09

Z ciekawości ile taka przyjemność na ul.Parowcowej kosztowała ?

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 05 gru 2013, 20:44

750zl

[ Dodano: 2013-12-18, 12:28 ]
a wiec autko juz zrobione!!! Jezdzi super!! Chlodniczka oleju tez zrobiona (wymienione uszczelki wewnetrzne i zewnetrzne) Do tego wymienone elektrozawory z pompka. Jak ktos pisal ze serwa nie trzeba zdejmowac to gadal glupoty. Wymienione dodatkowo rolki napinajace paska rozrzadu, wymieniona poducha przednia silnika, wymieniony pasek klinowy

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2014-02-27, 22:53 ]
Obrazek

Przy tym przebiegu byl remont glowic itd aktualnie ma cos ponad 227 tysi i zostaly wymienione swiece na nowki

Obrazek

Nowe felgi na aucie . Duzo lepiej sie na nich jezdzi niz na "sloneczkach" '19

Obrazek

Dokladne mycie na zewnatrz plus woskowanie, konserwacja skor w srodku ;)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 27 lut 2014, 23:23

bordowy zawsze też mi sie podobał bo był również rzadki w a8 :D dawaj wiecej zdjec :p
dare to be great

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl