Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB ] Zakłocenia pracy silnika

patr1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 30 gru 2013, 08:13
Lokalizacja: Gniezno

[D2 95 4.2PB ] Zakłocenia pracy silnika

Post autor: patr1 » 26 lut 2014, 20:17

Witam wszystkich. Mam taki problem w moim A8 : jak już auto w miarę się rozgrzeje to gdy stoję na światłach lewarek skrzyni jest w pozycji D , hamulec wciśnięty to silnik tak jakby na chwile ( ułamek sekundy ) przerywał pracę - czasami częściej , czasami rzadziej , obroty gdy stoję na D są w granicach 700. Jak przełączę na P lub N to żadnych przerw nie ma i silnik pracuje równo bez żadnych zakłóceń . Jak stoję na D to też pracuje równo tylko jakby na chwilę tracił zapłon. Macie koledzy jakieś sugestie? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 26 lut 2014, 20:44

VAG-a podepnij i sprawdź, może będzie odpowiedź co go boli

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 27 lut 2014, 13:40

A rozrząd dawno robiony?

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 27 lut 2014, 14:20

Na zimnym i na rozgrzanym masz takie objawy?

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 27 lut 2014, 15:43

Ja bym stawiał na fajki cewek zapłonowych .Przebicie do bloku silnika miałem to samo.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lut 2014, 08:57

Zakłócenia pracy silnika na wolnych to chyba zmora naszych silników. Mam podobnie (raz silniej raz słabiej). Ale szukając dziury w podciśnieniu (od tego też silnik dostaje wariacji) odłączyłem przewody znajdujące się przy grodzi (połączone z przepustnicą, taka mała plątanina gumowych przewodów). Zaślepiłem co trzeba i co się okazało? Silnik zaczął pracować zdecydowanie równiej, praktycznie bez drgawek. Ale jest jeden mały problem, pozbywamy się tym samym hamulców <lipa>. Dziury w przewodach nie znalazłem (ani też w połączeniu wtryskiwacze - blok silnika), a po odłączeniu powyższych przewodów jest znaczna poprawa. Czy to znaczy, że jest problem z pompą hamulcową albo coś w pobliżu?

ernesto

Post autor: ernesto » 28 lut 2014, 09:01

stan, a próbowałeś czyszczenia przepustnicy ?

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lut 2014, 09:23

Od tego zaczynałem.Do tego wymiana świec, sprawdzenie cewek (wymienione są na nowe te proste "długopisy" łączące świece z cewką, spryskanie kontaktem jakichkolwiek połączeń typu kostka gdziekolwiek (przy przedniej szybie, od strony pasażera też), łącznie z masą. I nic nie dało mi takiej poprawy jak właśnie odłączenie podciśnienia.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 28 lut 2014, 10:45

A gruchy sprawdzałeś ? Może membrany popękane są .Ale skoro przewody podciśnienia sprawdzałeś to na pewno i to.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lut 2014, 10:54

Chodzi bez problemu, jak pociągnę za druta <hihi> (oczywiście od gazu), wciąga gruchę <okioki>.

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 28 lut 2014, 10:59

Gdzieś musi uchodzić to ciśnienie.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lut 2014, 11:03

Nie daje mi spokoju pompa hamulcowa i całe servo. Jak pisałem wcześniej, jeśli pozbędę się hamulców jest zdecydowanie lepiej (będę chyba jeździł bez, zaoszczędzę na tarczach i klockach <amasz>).

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 28 lut 2014, 11:27

Sprawdź jeszcze raz wszystko , zaczynając od samej pompy , tej w nadkolu.

stan
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 193
Rejestracja: 07 lip 2010, 10:42
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stan » 28 lut 2014, 11:32

tutenhamon pisze:tej w nadkolu.
NOOOOOO właśnie tu jeszcze nie sprawdzałem ;(

ernesto

Post autor: ernesto » 28 lut 2014, 11:49

tutenhamon, jest pompa w nadkolu ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl