[D2 ALL ] Problem z ESP i ABS
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- pawelec
- Forum Audi A8
- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
mój problem występuje w Audi A8 D2 2001 3.3TDI
DODANO:
krzychu22.p1i twoje rady i kody od ciebie zadziałały, na początku znikło mi ESP (ten trójkąt w kółku pod Fisem) i został ABS... ale wtedy wyskoczył błąd 1486-wykonać test drogowy.
Przeprowadziłem test i po tym kontrolka ABS znikła, wreszcie nie mam choinki przed oczami <hura>
DODANO:
krzychu22.p1i twoje rady i kody od ciebie zadziałały, na początku znikło mi ESP (ten trójkąt w kółku pod Fisem) i został ABS... ale wtedy wyskoczył błąd 1486-wykonać test drogowy.
Przeprowadziłem test i po tym kontrolka ABS znikła, wreszcie nie mam choinki przed oczami <hura>
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 22:43 przez pawelec, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
wytłumacz mi jeszcze raz po chłopsku jak to zrobić, mi też się palą kontrolki od abs i esp, vag wypluwa błąd czujnika kąta skrętu jak wchodzę w bloki pomiarowe to jak kręce kierownicą to stopnie się zmieniają. dodam że problem się zaczął z chwilą wymiany maglownicykrzychu22.p1i pisze:No i super. Pozdro
- pawelec
- Forum Audi A8
- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
pb41ns u mnie było tak samo... zaraz po wymianie maglownicy wywaliło mi błędy, czyli pewnie też ci się rozkodowało i musisz od nowa zakodować.
1.wprowadzić kody (pewnie masz same 00000 jak wejdzie sie w ABS to ci krzychu22.p1i poda i wprowadzisz)
2.przeprowadzić kalibracje (na poprzedniej str. adrian949 napisał)
3.po kalibracji przeprowadzić test drogowy - w necie znalazłem bez problemu
P.S. jak chcesz to ci dokładniej rozpisze
1.wprowadzić kody (pewnie masz same 00000 jak wejdzie sie w ABS to ci krzychu22.p1i poda i wprowadzisz)
2.przeprowadzić kalibracje (na poprzedniej str. adrian949 napisał)
3.po kalibracji przeprowadzić test drogowy - w necie znalazłem bez problemu
P.S. jak chcesz to ci dokładniej rozpisze
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jesteś pewien, że jak masz kierę i koła w pozycji prosto to żółta kropka jest w kółeczku na zwijaczu/ taśmie?? Sprawdzisz to w meas block.
No to jedziemy..
Kalibracja:
Przekręć kierą w lewo, następnie w prawo i ustaw w pozycji równej
- klikasz meas block i w bloku 001 w 1 okienku najlepiej jak będzie 0* (tolerancja to +/- 5*) dajesz done i back
- klikasz login, wpisujesz 40168 i do It
- teraz klikasz basic setting i blok 001 GO następnie done
- teraz jazda testowa, musisz jechać szybciej jak 20km/h przez krótki odcinek a kontrolka ABSu samoczynnie zniknie.
Jeśli masz błąd kodowania to najpierw trzeba zakodować potem dopiero kalibrować
No to jedziemy..
Kalibracja:
Przekręć kierą w lewo, następnie w prawo i ustaw w pozycji równej
- klikasz meas block i w bloku 001 w 1 okienku najlepiej jak będzie 0* (tolerancja to +/- 5*) dajesz done i back
- klikasz login, wpisujesz 40168 i do It
- teraz klikasz basic setting i blok 001 GO następnie done
- teraz jazda testowa, musisz jechać szybciej jak 20km/h przez krótki odcinek a kontrolka ABSu samoczynnie zniknie.
Jeśli masz błąd kodowania to najpierw trzeba zakodować potem dopiero kalibrować
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości