[D3 02 4.0TDI ] Błędy do oceny
[D3 02 4.0TDI ] Błędy do oceny
Takie bledy mi wskazuje komputer :
17865
01583
01577
18308
mam problemy z turbina od 1800 nie laduje poprawnie i kopci dopiero po przekroczeniu 2000tys obrotow idzie idealnie.. czy blad 1 moze miec cos z tym wspolnego?
17865
01583
01577
18308
mam problemy z turbina od 1800 nie laduje poprawnie i kopci dopiero po przekroczeniu 2000tys obrotow idzie idealnie.. czy blad 1 moze miec cos z tym wspolnego?
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 19:57 przez Bartekd3, łącznie zmieniany 1 raz.
Według tabeli błędów VAG:
18308 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody, zwarcie.
17865 - Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
01577 - Wyłączony z powodu nadmiernej temperatury
01583 - Rozpoznano przeciek w systemie
18308 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody, zwarcie.
17865 - Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
01577 - Wyłączony z powodu nadmiernej temperatury
01583 - Rozpoznano przeciek w systemie
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
Czujnik temperatury pokazuje blad w lewej strony ( kierowca ) a auto kopci z prawej rury ( pasazer ) nie mam juz sil do tego auta.. rozebralem wszystko i dalej nic.. czy uszkodzony czujnik 265 ( kierowca ) moze miec cos wspolnego z brakiem mocy do 2 tys i kopceniem na czarno z prawej rury ?? ( pasazer )
twoje problemy mogą świadczyć o uszkodzonym przepływomierzu. Masz je dwa musisz wykonać logi dynamiczne pracy przepływek i synchronizacji bi-turbo. może być problem z wysterowaniem doładowania na stronie. czujnik EGT gry wykaże zbyt wysoką temp. wyłączy turbine i zmieni dawke paliwową by zapobiec uszkodzeniu turbin. może masz uszkodzoną instalacje od szkody (gdzieś czytałem że miałeś kolizje i problemy powstały po naprawie albo sie pomyliłem i źle powiązałem fakty).
tak czy inaczej logi zrób bo trzeba zobaczyć co sie dzieje z powietrzem w twoim dolocie.
na dester w sterowniku slave masz korekte dawkowania wtryskiwaczy, zobacz jakie masz tam parametry - log statyczny silnik w temp. pracy
tak czy inaczej logi zrób bo trzeba zobaczyć co sie dzieje z powietrzem w twoim dolocie.
na dester w sterowniku slave masz korekte dawkowania wtryskiwaczy, zobacz jakie masz tam parametry - log statyczny silnik w temp. pracy
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Tak. Kontrolka świec w tym silniku nie pokazuje stanu sprawności świec a usterkę jednostki napędowej ale zrob logi o których pisalem i wymień uszkodzony egt sensor
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Wysteruj go i zobacz jak pracuje, ale przeladowywal by i wchodzil w awaryjny. Predzej obstawil bym poprzycierane kierownice zmiennej geometrii. Z jakim oprogramowaniem pracujesz? Trzeba wykonać nastawy podstawowe ukl. Doladowania, a odrazu wyjdą niedomagania podzespołów
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Pisalem wyżej bys zrobil logi dynamiczne doladowania i przeplywek. Będzie widać kiedy ktora turbina startuje pomimo wysterowania.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.