[D3 04 4.2MPI ] Xenon na BiXenon
więc tak
co do oleju sprzedawca jak to mówi zalecane do A8 jest 5w40
a wracając do lamp:
patrząc od prawej:
-dwie żarówki do kierunkowskazu
-soczewka(nie wiem co jest za nią)
-mała żarówka -podejżewam H7
-bańka(wygląda jak stop lecz z jednym włóknem)-barwa to czasy fiata 126p
między lampą a zderzakiem jest listwa diodowa-ale świeci sie pożal Boze
Kolejna sprawa- po podniesieniu maski po prawej i po lewej sa metalowe, płaskie puszki (chyba to przetwornice) na jednej widac napis HELLA(tyle co widac bez rozbierania) a na drugiej -duża naklejka z cyferkami i napisem i znaczkiem AUDI
Ostatnia usterka(wada) ten "żarnik" z innym "wyblakłym" kolorem po zapaleniu delikanie mruga wiec to chyba jak Kolega mdamian pisał kończy swoja żywotnosc.
co do koloru/barwy żarnika- posiadam zestaw H.I.D w vectra c 2003rok z żarnikami 6000k i słabo to świeci , mam wrażenie że każdy jadący obok,za mną-przede mną ma lepsze światla(na autostradzie jak coś mnie wyprzedza moje 6000k mam w połowie długości swiateł autka , które mnie bierze). Odwiedziłem 3warsztaty w tym serwis Vauxhala i światla ustawione są poprawnie
Jednym słowem nie mam szczęścia do jakości świateł w moich bolidach
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b> Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane
co do oleju sprzedawca jak to mówi zalecane do A8 jest 5w40
a wracając do lamp:
patrząc od prawej:
-dwie żarówki do kierunkowskazu
-soczewka(nie wiem co jest za nią)
-mała żarówka -podejżewam H7
-bańka(wygląda jak stop lecz z jednym włóknem)-barwa to czasy fiata 126p
między lampą a zderzakiem jest listwa diodowa-ale świeci sie pożal Boze
Kolejna sprawa- po podniesieniu maski po prawej i po lewej sa metalowe, płaskie puszki (chyba to przetwornice) na jednej widac napis HELLA(tyle co widac bez rozbierania) a na drugiej -duża naklejka z cyferkami i napisem i znaczkiem AUDI
Ostatnia usterka(wada) ten "żarnik" z innym "wyblakłym" kolorem po zapaleniu delikanie mruga wiec to chyba jak Kolega mdamian pisał kończy swoja żywotnosc.
co do koloru/barwy żarnika- posiadam zestaw H.I.D w vectra c 2003rok z żarnikami 6000k i słabo to świeci , mam wrażenie że każdy jadący obok,za mną-przede mną ma lepsze światla(na autostradzie jak coś mnie wyprzedza moje 6000k mam w połowie długości swiateł autka , które mnie bierze). Odwiedziłem 3warsztaty w tym serwis Vauxhala i światla ustawione są poprawnie
Jednym słowem nie mam szczęścia do jakości świateł w moich bolidach
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b> Pisanie CAPS LOCKIEM uznawane
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 11:33 przez bober1, łącznie zmieniany 1 raz.
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Kolego na lampie(kloszu lub naklejce z tyłu w widocznym miejscu na pewno) masz wybite homologacje i xenony maja oznaczenie DC dla mijania DR dla drogowych lub DC/R dla bixenona. Jeśli takie cos znajdziesz to masz xenon a jesli masz też HR to możesz mieć dodatkowe "długie" na żarówce. Barwę świateł ktora polecam to 4300 lub 5000 bo 6000 juz wpada w błekit a więc zmniejsza sie jego wartośc praktyczna-oświetleniowa. Jesli nie miałbyś tam oznaczeń z literą "D" tylko "H" to były by wyłacznie halogeny.
Polecam tak jak pisałem na PW ;-)bober1 pisze:więc tak
co do oleju sprzedawca jak to mówi ZALECANE DO A8 jest 5w40
Niestety te dwie małe żarówki są słabo dostępne (albo demontaż lampy albo od spodu przez nadkole)... noi nie jest to jakaś standardowa żarówka tylko dokładnie PH16WY (chciałem zmienić to na LED-y ale weź tu znajdź jakiś zamiennik).bober1 pisze:a wracając do lamp:
patrząc od prawej:
-dwie żarówki do kierunkowskazu
Z tego wnioskuję, że to powinny być xenony ;-)bober1 pisze:-soczewka(nie wiem co jest za nią)
(...)
Kolejna sprawa- po podniesieniu maski po prawej i po lewej sa metalowe, płaskie puszki (chyba to przetwornice) na jednej widac napis HELLA(tyle co widac bez rozbierania) a na drugiej -duża naklejka z cyferkami i napisem i znaczkiem AUDI
Nie sądzę... raczej jest to żarówka H8 35W spełniająca funkcję doświetlania zakrętów.bober1 pisze:-mała żarówka -podejżewam H7
Swoją drogą te doświetlanie zakrętów świeci tak że pożal się Boże...
ponieważ u siebie w światłach przeciwmgielnych zamontowałem xenony więc w doświetlanie zakrętów, po małych modyfikacjach główki, zamontowałem żarówki H11 55W które pozyskałem z halogenów przeciwgielnych - teraz nawet widzę że coś się doświetla :lol:
Tu już na 100% jestem pewny że w soczewce obok masz bi-xenony bo ta żarówka "bańka" spełnia rolę świateł dziennych.bober1 pisze:-bańka(wygląda jak stop lecz z jednym włóknem)-barwa to czasy fiata 126p
Niestety światło jakie daje dalekie jest od klasy auta w jaki je zamontowano ale nie ma tragedi bo w jej miejsce z powodzeniem możesz wrzucić żarówkę LED-ową która równie dobrze spełni swoje zadanie a jej światło będzie o niebo lepiej wyglądało... trzeba tylko pamiętać o zastosowaniu odpowiedniego rezystora żeby FIS nie krzyczał ciągle o przepalonych żarówkach.
fffffuuuuujjjjjj...... jak nic zalatuje mi tu jakąś agro-diodą :shock:bober1 pisze:między lampą a zderzakiem jest listwa diodowa-ale świeci sie pożal Boze
przyznam się szczerze że zupełnie nie rozumiem tej agro-diody bo jak podejrzewam ma spełniać funkcję świateł do jazdy dziennej a tu jak znalazł, w fabrycznych lampach, są światła do jazdy dziennej :shock:
Jesli ma być dobrze to ja bym usunął ta agro-diodę i zmienił żarówki świateł dziennych na LED-y... bedzie o niebo lepiej ;-)
Jeśli są wyblakłe i mrugają to prawdopodobnie się kończą.bober1 pisze:Ostatnia usterka(wada) ten "żarnik" z innym "WYBLAKŁYM" kolorem po zapaleniu delikanie mruga wiec to chyba jak Kolega mdamian pisał kończy swoja żywotnosc.
Jak zgasną to lepiej szybko wymienić bo podobnież kiedy żarnik nie świeci to przetwornica nadal pracuje i to ją potrafi zabić.
No cóż, HID-y to tylko HID-y i niestety wiele z nich nie spełnia podstawowych parametrów... wyglądają fajnie kiedy świecą na błękitno/niebiesko/fioletowo ale światła na drodze często dają mniej niż zwykłe firmowe 4300K ;-)bober1 pisze:co do koloru/barwy żarnika- posiadam zestaw H.I.D w vectra c 2003rok z żarnikami 6000k i słabo to świeci , mam wrażenie że każdy jadący obok,za mną-przede mną ma lepsze światla(na autostradzie jak coś mnie wyprzedza moje 6000k mam w połowie długości swiateł autka , które mnie bierze). Odwiedziłem 3warsztaty w tym serwis Vauxhala i światla ustawione są poprawnie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
teraz to i ja jestem mądrzejszy
Panowie jak mogę się odwdzięczyc????
ewentualnie jakies kokretne propozycje na wymianę tych bi-xenonów i tej bańki jakie ledy mają być??? i doświetlanie h11?? a te taśmy z diodami to też chcę wyrzucić bo to chyba w autku tej klasy wiejski tuning co ?
Panowie jak mogę się odwdzięczyc????
ewentualnie jakies kokretne propozycje na wymianę tych bi-xenonów i tej bańki jakie ledy mają być??? i doświetlanie h11?? a te taśmy z diodami to też chcę wyrzucić bo to chyba w autku tej klasy wiejski tuning co ?
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
owszem zgodzę się tylko gdzie znajdę takie cuś do kliknięcia?Apophis pisze:Zwykle na tym forum jak ktoś pomaga to klika sie "pomógł"bober1 pisze:Panowie jak mogę się odwdzięczyc????
Poprawiłem cytat bo BBCode Ci zjadło.
Simone331
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 11:37 przez bober1, łącznie zmieniany 1 raz.
Odważni Nie Żyją Wiecznie - Lecz Ostrożni Nie Żyja Wcale
Podłączę się pod temat z pytaniem,
czy jeżeli mam te bańki, światła dzienne ( choć nigdy nie widziałem żeby to świeciło :-P )
to czy jest możliwość wsadzenia tam żarówek nie wiem h4 czy h7 ( tych z jednym włóknem ) i przeprogramowania żeby włączały się z długimi ????
i jeszcze mam pytanie, czy w a8 z na rynek europejski jak ma się włączone halogeny to przy włączeniu długich tez same gasną jak w tych na rynek usa ??
czy jeżeli mam te bańki, światła dzienne ( choć nigdy nie widziałem żeby to świeciło :-P )
to czy jest możliwość wsadzenia tam żarówek nie wiem h4 czy h7 ( tych z jednym włóknem ) i przeprogramowania żeby włączały się z długimi ????
i jeszcze mam pytanie, czy w a8 z na rynek europejski jak ma się włączone halogeny to przy włączeniu długich tez same gasną jak w tych na rynek usa ??
Jeżeli nie świecą to może masz wyłączoną funkcję dziennych w MMI a przerobić wszystko idziezydu pisze:Podłączę się pod temat z pytaniem,
czy jeżeli mam te bańki, światła dzienne ( choć nigdy nie widziałem żeby to świeciło :-P )
to czy jest możliwość wsadzenia tam żarówek nie wiem h4 czy h7 ( tych z jednym włóknem ) i przeprogramowania żeby włączały się z długimi ????
i jeszcze mam pytanie, czy w a8 z na rynek europejski jak ma się włączone halogeny to przy włączeniu długich tez same gasną jak w tych na rynek usa ??
Jakieś inne..... H8 jak dobrze pamiętam.mario-975 pisze:Podrzuci ktoś jakie są żarówki doświetlające światła drogowe H7 czy jakieś inne?
Drobnymi przeróbkami idzie tam wsadzić H11 czyli takie które w D3 są w przeciwgielnych - te świecą trochę jaśniej więc i doświetlanie jest bardziej efektywne, bardziej widoczne
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Odświeżam
Mam pytanie, które jasno wydaję mi się, że nie zostało na forum powiedziane..
Przy przeróbce auta na lift czy realne jest podłączenie lamp bi-xenon skretny do instalacji z przed lifta gdzie miałem tylko xenon + doświetlanie zakretów ? Za pewne trzeba prowadzić kable - to jasne. Ale pytanie czy się da to wszystko połączyć jak należy? ;D
Mam pytanie, które jasno wydaję mi się, że nie zostało na forum powiedziane..
Przy przeróbce auta na lift czy realne jest podłączenie lamp bi-xenon skretny do instalacji z przed lifta gdzie miałem tylko xenon + doświetlanie zakretów ? Za pewne trzeba prowadzić kable - to jasne. Ale pytanie czy się da to wszystko połączyć jak należy? ;D
Pozdrawiam
Można to podłączyć... ale tylko po przeróbkach instalacji elektrycznej i wymianie minimum jednego sterownika a być może i nie jednego.shark5856 pisze:Przy przeróbce auta na lift czy realne jest podłączenie lamp bi-xenon skretny do instalacji z przed lifta gdzie miałem tylko xenon + doświetlanie zakretów ? Za pewne trzeba prowadzić kable - to jasne. Ale pytanie czy się da to wszystko połączyć jak należy? ;D
Apropos twojego auta....
jeżeli masz xenon z doświetlaniem zakrętów to moim zdaniem na 100% jest to bi-xenon
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
doświetlanie zakrętów występuję w oddzielnej żarówce
przepraszam
Można się zagubić z tymi lampami
Wygląda to u mnie tak, że mam soczewke światła mijania ( xenon ) obok jest doświtelanie zakrętów dodatkową żarówką którą odbiją odbłyśnik w bok.. i blisko grilla mam żarówkę h7 bodajże.. która swieci jako długie..
P.S. auto jest prze liftem jeszcze ;D
przepraszam
Można się zagubić z tymi lampami
Wygląda to u mnie tak, że mam soczewke światła mijania ( xenon ) obok jest doświtelanie zakrętów dodatkową żarówką którą odbiją odbłyśnik w bok.. i blisko grilla mam żarówkę h7 bodajże.. która swieci jako długie..
P.S. auto jest prze liftem jeszcze ;D
Pozdrawiam