Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 2.8PB/LPG ] Falowanie obrotów na LPG na Drive

ernesto

Post autor: ernesto » 30 mar 2014, 11:33

bazzzyl, zostań, skoro były wymieniane na nowe to nie widzę sensu pakować kilka stów. szczerze to ja też zaczynałem od świec ale to nie pomogło w moim przypadku

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 30 mar 2014, 11:36

Jeśli masz nówki - to dlaczego masz je zmieniać, a po za tym na PB jest wszystko OK. Niech gazownicy szukają gdzieś winy w instalacji gazowej - bo po stronie LPG leży problem. Szkoda wydawac kasy, na nowe graty - które i tak nie przyniosą pożadanego efektu. Niech je wykręcą i ocenią ich stan (przerwa, no i czy nie maja rys i pęknięć na świecy). Po za tym znajdź jakiegoś dobrego gazownika.

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 30 mar 2014, 13:10

W Wawie znalazłem o www.lpg-montaz.pl kilka dobrych opinii i tam się wybieram.
Jeśli macie jakieś podpowiedzi na temat ich lub innych gazowników w Wawie, to będę wdzięczny.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 mar 2014, 14:55

nikodem
tylko że się nie dopchasz <niewiem>
co do reduktora jak masz za słaby to problem byś miał na obrotach
gdzieś koło 4 tys i wyżej .
Co do wtrysków ja bym dał jednak polską odmianę han
na b
Jaki sterownik masz ?
może daj foty jak to masz zamontowane może masz babol jakiś wielki tak jak 80 % instalek pokazywanych tu na forum <niewiem>

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 30 mar 2014, 20:32

Komputer Sec Lecho, niestety taka scheda po poprzedniku.
Do tej pory było OK, więc raczej nie o babol tu chodzi.
Powyżej 4000 nic niepokojącego się nie dzieje.
Testowałem dzisiaj przez 10 min na P i obroty nie falowały.
Po waszych podpowiedziach postanowiłem, że najpierw uderzę w kierunku przeczyszczenia wtryskiwaczy/regeneracji.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 mar 2014, 20:58

wtryski ci leją to masz co masz :)

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 30 mar 2014, 21:31

nie rozumieć :)

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 mar 2014, 21:34

a jakie masz wtryski?

ernesto

Post autor: ernesto » 30 mar 2014, 21:57

uszek,
bazzzyl pisze:Wtryskiwacze to te niebieskie OMVL

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 30 mar 2014, 22:03

Tak jak pisali zamien wtryski na jakies inne wtedy trzeba byloby sprawdzić.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 mar 2014, 21:03

bazzzyl pisze:nie rozumieć :)
- wtryskiwacz ma dawać ci odpowiednią dawkę lpg
u ciebie prawdopodobnie się nie domykają odpowiednio
czyli puszczają gaz wtedy masz falowanie

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 31 mar 2014, 21:29

Teraz rozumieć :)
Dzisiaj się temu uważniej przyjrzałem i dokładniej opisując tą sytuację wygląda to tak:
Podczas jazdy (spokojna lub pałowanie) jest OK.
Na "P" i "N" jest OK.
Natomiast na "D", na przykład jak zatrzymuję się na światłach, po pełnym zatrzymaniu i z wciśniętym hamulcem przez pierwszych 10 sekund od zatrzymania również obroty nie falują.
Po upływie tych kilku sekund obrotomierz zaczyna bujać.

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 02 kwie 2014, 13:34

Mapa zebrana, instalacja wyregulowana i śmiga aż miło. :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 kwie 2014, 14:13

ciekawie na jak długo :D

Awatar użytkownika
bazzzyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 486
Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1999
Silnik: V6 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Niunia
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bazzzyl » 02 kwie 2014, 17:27

Pojeździmy, zobaczymy ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl