![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 2.8PB/LPG ] Falowanie obrotów na LPG na Drive
Jeśli masz nówki - to dlaczego masz je zmieniać, a po za tym na PB jest wszystko OK. Niech gazownicy szukają gdzieś winy w instalacji gazowej - bo po stronie LPG leży problem. Szkoda wydawac kasy, na nowe graty - które i tak nie przyniosą pożadanego efektu. Niech je wykręcą i ocenią ich stan (przerwa, no i czy nie maja rys i pęknięć na świecy). Po za tym znajdź jakiegoś dobrego gazownika.
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
W Wawie znalazłem o www.lpg-montaz.pl kilka dobrych opinii i tam się wybieram.
Jeśli macie jakieś podpowiedzi na temat ich lub innych gazowników w Wawie, to będę wdzięczny.
Jeśli macie jakieś podpowiedzi na temat ich lub innych gazowników w Wawie, to będę wdzięczny.
nikodem
tylko że się nie dopchasz <niewiem>
co do reduktora jak masz za słaby to problem byś miał na obrotach
gdzieś koło 4 tys i wyżej .
Co do wtrysków ja bym dał jednak polską odmianę han
na b
Jaki sterownik masz ?
może daj foty jak to masz zamontowane może masz babol jakiś wielki tak jak 80 % instalek pokazywanych tu na forum <niewiem>
tylko że się nie dopchasz <niewiem>
co do reduktora jak masz za słaby to problem byś miał na obrotach
gdzieś koło 4 tys i wyżej .
Co do wtrysków ja bym dał jednak polską odmianę han
na b
Jaki sterownik masz ?
może daj foty jak to masz zamontowane może masz babol jakiś wielki tak jak 80 % instalek pokazywanych tu na forum <niewiem>
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Komputer Sec Lecho, niestety taka scheda po poprzedniku.
Do tej pory było OK, więc raczej nie o babol tu chodzi.
Powyżej 4000 nic niepokojącego się nie dzieje.
Testowałem dzisiaj przez 10 min na P i obroty nie falowały.
Po waszych podpowiedziach postanowiłem, że najpierw uderzę w kierunku przeczyszczenia wtryskiwaczy/regeneracji.
Do tej pory było OK, więc raczej nie o babol tu chodzi.
Powyżej 4000 nic niepokojącego się nie dzieje.
Testowałem dzisiaj przez 10 min na P i obroty nie falowały.
Po waszych podpowiedziach postanowiłem, że najpierw uderzę w kierunku przeczyszczenia wtryskiwaczy/regeneracji.
- bazzzyl
- Super Klubowicz
- Posty: 486
- Rejestracja: 03 sty 2014, 18:13
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V6 2.8
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Niunia
- Lokalizacja: Warszawa
Teraz rozumieć 
Dzisiaj się temu uważniej przyjrzałem i dokładniej opisując tą sytuację wygląda to tak:
Podczas jazdy (spokojna lub pałowanie) jest OK.
Na "P" i "N" jest OK.
Natomiast na "D", na przykład jak zatrzymuję się na światłach, po pełnym zatrzymaniu i z wciśniętym hamulcem przez pierwszych 10 sekund od zatrzymania również obroty nie falują.
Po upływie tych kilku sekund obrotomierz zaczyna bujać.

Dzisiaj się temu uważniej przyjrzałem i dokładniej opisując tą sytuację wygląda to tak:
Podczas jazdy (spokojna lub pałowanie) jest OK.
Na "P" i "N" jest OK.
Natomiast na "D", na przykład jak zatrzymuję się na światłach, po pełnym zatrzymaniu i z wciśniętym hamulcem przez pierwszych 10 sekund od zatrzymania również obroty nie falują.
Po upływie tych kilku sekund obrotomierz zaczyna bujać.