[D2 95 3.7PB/LPG ] Jakie łożyska i szczotki do alternatora
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Samemu to zdemontujesz bez problemu.
Na początek umocuj wirnik w jakimś imadle,później duże kombinerki albo coś podobnego i powoli wykruszysz i połamiesz wszystko do gołego wałka ew możesz sobie pomóc małym przecinaczkiem ,przy wyprowadzeniach najlepiej małym śrubokrętem podważ sobie i zgrzew puści druciki na bok i bezpiecznie możesz dłubać. Nowy komutator kosztuje około 30zł nabija sie go praktycznie tak samo jak łożysko ostrożnie i z wyczuciem,zwróć uwagę też na to że nowy pasuje tylko w jednej pozycji a jak go włożysz to już nie zdejmiesz
I oczywiście tam gdzie było zgrzane musisz zlutować chyba że posiadasz odpowiednią maszynę do zgrzewania.
Wymieniam to kilka razy w tygodniu i to jest najprostsza metoda
Na początek umocuj wirnik w jakimś imadle,później duże kombinerki albo coś podobnego i powoli wykruszysz i połamiesz wszystko do gołego wałka ew możesz sobie pomóc małym przecinaczkiem ,przy wyprowadzeniach najlepiej małym śrubokrętem podważ sobie i zgrzew puści druciki na bok i bezpiecznie możesz dłubać. Nowy komutator kosztuje około 30zł nabija sie go praktycznie tak samo jak łożysko ostrożnie i z wyczuciem,zwróć uwagę też na to że nowy pasuje tylko w jednej pozycji a jak go włożysz to już nie zdejmiesz
I oczywiście tam gdzie było zgrzane musisz zlutować chyba że posiadasz odpowiednią maszynę do zgrzewania.
Wymieniam to kilka razy w tygodniu i to jest najprostsza metoda
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin