części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

[D2 ALL ] hamowanie pulsacyjne po wymianie opon

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 18:49

Witam. Panowie mam pytanko, dziś wymieniałem opony i zaraz po wyjechaniu od wulkanizatora poczułem jakby nie równo hamulce brały, takie hamowanie pulsacyjne przy do hamowywaniu do świateł. 1000km temu wymieniony zestaw tarcz i klocków, a więc to wykluczam, bo traktuje je bardzo ostrożnie, więc nie ma mowy o przegrzaniu. A tym bardziej, że na zimówkach wszystko było elegancko.Może macie jakieś pomysły?dodam, że te moje letnie to już ostatni sezon i dodatkowo wrzuciłem z tyłu na przód(względem poprzedniego sezony), bo minimalnie były lepsze. Mógł coś spieprzyć wulkanizator?A już się cieszyłem, że po wymianie hebli wkońcu będzie ok ;( pozdro

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 01 kwie 2014, 18:57

Albo złe wyważanie albo jajowate opony.




Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 19:07

Ok, ale czyż gdyby było tak jak piszesz, to nie cały czas byłyby drgania?a tu przy delikatnym dohamowywaniu czuć jakby nierówne branie hamulca. Szczerze to tak samo było na starym zestawie, przed wymianą.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 18:19 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 01 kwie 2014, 19:22

beyer28 pisze: Boję się, że mógł mi coś skrzywić...
Często używają dużego młota do ściągania.





Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 19:42

Na zimówkach trochę skopane wyważenie było i delikatne wibracje miałem. Tu jeszcze zwróciłem uwagę, aby się przyłożył i mówił, że teraz wyważone są na pewno ok. Wibracje zniknęły, ale za to dostałem hamowanie pulsacyjne :/ Normalnie jak nie urok to sraczka...Jak przyjdzie mi jeszcze raz wymieniać heble to się w.....e <onie> A może założył mi inną felgę z nadmiarem syfu od wewnątrz i nierówno teraz przylega do tarczy <hmm> Sam już nie wiem. No nic jutro zamienię koła, bo może rzeczywiście opony jajowate...

ernesto

Post autor: ernesto » 01 kwie 2014, 20:25

Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem? Może chciał być dobroduszny i obtłuc ci tarcze z rdzy której i tak nie posiadasz po przebiegu 1 tyś km.

Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.

A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 21:02

ernesto pisze:Jeśli podczas jazdy nie masz tego tylko podczas hamowania to ja bym obstawiał hamulce. Byłeś przy wymianie? Nie prał nic młotkiem?
Patrzyłem na ręce cały czas. Koła normalnie były ściągane kluczem dynamo i tak samo przykręcane, a więc teoretycznie nic tam nie można było spieprzyć, żadnego młota nie było, bo bym napewno nie pozwolił potraktować młotem "jedynej" :) . Liczę na to, że może te opony koślawe, bo połasiłem się o 1mm bieżnika <tjaa> i założyłem z tyłu na przód
ernesto pisze:Moja rada. Auto na lewar, i zdejmuj koła i skręć. Może coś podeszło pod tarcze i tak się będzie działo. Wystarczy mały kamyczek.
Tak zrobię
ernesto pisze:A jak np przy 100 150 depniesz na hamulec to trzepie Ci kierownicą ?
Nie, tylko przy delikatnym dohamowywaniu.

ernesto

Post autor: ernesto » 01 kwie 2014, 21:27

Daj znać co i jak. Jak będziesz zakładał koła to dobrze przeczyść powierzchnie i przepatrz zaciski czy nic tam przypadkiem nie wpadło.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 21:42

ernesto pisze:Daj znać co i jak. Jak będziesz zakładał koła to dobrze przeczyść powierzchnie i przepatrz zaciski czy nic tam przypadkiem nie wpadło.
Chodzi Ci o powierzchnie tarczy, czy wewn. felgi?czy jedno i drugie :) ?Przepatrzę i na pewno dam znać. dzięki pozdro

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 01 kwie 2014, 21:44

beyer28, a może to ABS drży?? może któryś czujnik się wysunął ?? :) albo koło nie dokręcone innej opcji nie widzę :/
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 22:02

Nad kołem niedokręconym też już myślałem i to sprawdzę jako pierwsze, jak jutro wstanę, bo dziś już 3 browary zrobiłem <hura> i jeszcze stołeczna mnie zaaresztuje, jak się zacznę kręcić przy swoim własnym aucie :D abs możliwe, ale to musieli mi coś przy wymianie naruszyć, bo przed wszystko było och i ach :)
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2014, 18:21 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 01 kwie 2014, 22:04

beyer28, nie pamiętam jak jest w D2 po FL, ale kiedyś w D2 przed FL miałem coś takiego, że coś robiłem przy zawiasie i właśnie się czujnik wysunął i tak jak mówisz auto hamowało pulsacyjnie. Docisnąłem czujniki wszystkie i ustało :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 22:13

Łukasz a gdzie te czujniki dokładnie się znajdują?[/list]

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 01 kwie 2014, 22:20

beyer28, przy każdym kole wchodzą w zwrotnicę kabel długi i czujnik na końcu:) tylko mówię w D2 FL mogą być już przykręcane, a nie tylko wtykane jak przed FL, ale warto sprawdzić :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 01 kwie 2014, 22:38

Sprawdzę napewno :) dzięki pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl