[D3 03 4.2MPI ] Wspornik momentu obrotowego
Tak adapterów nie ma, ale czasami zdarza sie że winien jest kabelek który sie przetał a nie sama poduszka i czy po prostu w celu weryfikacji czy to wina poduszki czy instalacji el. mozna zastosować taki opornik??
Jak wsadzimy opornik i błąd zniknie to widomo że poduszka uszkodzona, a jak nie zniknie to trzeba szukac dalej, a poduszke zostawic w spokoju, tym bardziej że poduszka nie kosztuje 100zl
Jak wsadzimy opornik i błąd zniknie to widomo że poduszka uszkodzona, a jak nie zniknie to trzeba szukac dalej, a poduszke zostawic w spokoju, tym bardziej że poduszka nie kosztuje 100zl
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zgadza się, przecież lewa i prawa poduszka silnika się utwardza podczas jazdy więc nie ma drucenia tylko kupno nowych.FOSS pisze:Zmień ETKĘnikoa4 pisze:Z tego co widzialem w etce,to lewa jest el i wspornik ,a prawa nie.
Prawa również jest elektryczna.
Do poduszek dolnych nie ma żadnych adapterów bo te w całym okresie produkcji pozostały elektryczne.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Powyższy post został napisany ogólnikowo, nie interpersonalnie.nikoa4 pisze:Kolego kto tu mowi o druciarstwie?
W D2 była ona zwykła, natomiast w początkowych modelach D3 się nie popisała z funkcją jej diagnozy i wrócili do starszego rozwiązania. W tej sytuacji można założyć opornik lub adapter i będzie ok.nikoa4 pisze:Mi chodzi o poduszke przednia(wspornik mometu obrotowego)
I to wlasnia ta poduszka miala wade fabryczna w tych modelach.
Natomiast jeśli jest błąd prawej lub lewej poduchy silnika to nie ma co kombinować tylko odżałować parę zł i zrobić to porządnie. te poduchy utwardzają się podczas jazdy i to czuć. W twoim przypadku jest to przerwa w obwodzie w prawej poduszcze więc sprawdziłbym wtyczki, i kabelki a potem myślał o wymianie bo trochę roboty jest.
Faktycznie 17985 to blad prawej poduszki silnika [elektrozawor prawej poduszki silnika przerwa w obwodzie] musze sprawdzic wtyczke i kable.
A 18284 to blad [torque mounting valve] zwarcie do positive. to bedzie wlasnie ta wada tych wspornikow mometu,i tu musze zastosowac adapter.
kiedys tam jeszcze pokazalo spordyczny blad lewej poduchy.
jak ogarne to pochwale sie
A 18284 to blad [torque mounting valve] zwarcie do positive. to bedzie wlasnie ta wada tych wspornikow mometu,i tu musze zastosowac adapter.
kiedys tam jeszcze pokazalo spordyczny blad lewej poduchy.
jak ogarne to pochwale sie