[D3 03 4.2MPI/LPG ] Maglownica / przekładnia kierownicza
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Maglownica / przekładnia kierownicza
Witam,
Stuka mi przekładnia. Chce kupić na allegro jaką w dobrym stanie, ale nie wiem jaką. Jak sprawdzić jakie pasują do mojego modelu?
Stuka mi przekładnia. Chce kupić na allegro jaką w dobrym stanie, ale nie wiem jaką. Jak sprawdzić jakie pasują do mojego modelu?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
To też pomoże.123mielony pisze:Może to pomoże
http://www.ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
Klikamy "CarProg2" i się bawimy
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
- Lokalizacja: Police
żeby nie zakładać nowego tematu zapytam się tutaj
wydaje mi się ze mam problem z maglawnica (s8 d2 2000r)
na nierównościach stuka mi z lewej strony (tylko) i jak najeżdżam na niski krawężnik
tez jest taki sam dźwięk i uderzenia przenoszą się na kierownice
dodatkowo przy ruchach kierownica prawo- lewo tez coś puka
ps.zawieszenie wymienione kompletnie (wahacze ,drążki ,końcówki,przeguby,amorki,mocowania górne ,sprężyny itp.)
czy może to być kolumna kierownicza ?
na teście na szarpakach nic nie wykazało
proszę o jakieś porady
wydaje mi się ze mam problem z maglawnica (s8 d2 2000r)
na nierównościach stuka mi z lewej strony (tylko) i jak najeżdżam na niski krawężnik
tez jest taki sam dźwięk i uderzenia przenoszą się na kierownice
dodatkowo przy ruchach kierownica prawo- lewo tez coś puka
ps.zawieszenie wymienione kompletnie (wahacze ,drążki ,końcówki,przeguby,amorki,mocowania górne ,sprężyny itp.)
czy może to być kolumna kierownicza ?
na teście na szarpakach nic nie wykazało
proszę o jakieś porady
Marcin
Mam tak samo. Też wymieniłem całe zawieszenie i stuka.
Oddałem maglownice do regneracji, ale to nie pomogło. Wydaje mi się, że nie wymienili tego co trzeba. Dlatego też planuje kupić używkę z małym przebiegiem.
U mnie co prawda puka po prawej stronie i dopiero po rozgrzaniu.
DODANO:
Dla pewności podam numer vin, gdyby ktoś dał mi znać jaka maglownica będzie pasować to będe wdzięczny.
WAUZZZ4E43N003205
Oddałem maglownice do regneracji, ale to nie pomogło. Wydaje mi się, że nie wymienili tego co trzeba. Dlatego też planuje kupić używkę z małym przebiegiem.
U mnie co prawda puka po prawej stronie i dopiero po rozgrzaniu.
DODANO:
Dla pewności podam numer vin, gdyby ktoś dał mi znać jaka maglownica będzie pasować to będe wdzięczny.
WAUZZZ4E43N003205
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2014, 14:28 przez Lakier, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Proszę bardzo - numer przekładni - 4E1 422 052 CX
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 sty 2012, 08:12
- Lokalizacja: Police
Panowie podepnę się pod temat, kolega w d3 ma taki problem, że gdy skręca podczas jazdy w lewo, to kierownica blokuje się, a gdy mocniej skręci, to skręca, lecz strzela po kierownicy. Kolumnę ma zmienioną, oraz krzyżak jest sprawny. Czy to na 100% do wymiany magiel?
EDIT: magiel wymieniony, wspomaganie działa jak nowe.
EDIT: magiel wymieniony, wspomaganie działa jak nowe.
żeby nie zakładać nowego tematu,
szukuję mi się wymiana maglownicy, stuka. jadać powyżej 80kmh telepie kierownicą.
Drążki, końcówki nowe. koła były na wyważarce - sprawdzone. Dokręciłem lekko śrubę na maglu, stuka mniej ale prowadzić się dalej nie da. po założeniu kół letnich 21" to już w ogóle tragedia.
na co się szykować podczas wymiany? jakieś to skomplikowane?
W D2 wyciągniecie i montaż był bardzo prosty, a jak w D3 wygląda temat?
Czy ktoś brał maglownice z tej firmy:
szukuję mi się wymiana maglownicy, stuka. jadać powyżej 80kmh telepie kierownicą.
Drążki, końcówki nowe. koła były na wyważarce - sprawdzone. Dokręciłem lekko śrubę na maglu, stuka mniej ale prowadzić się dalej nie da. po założeniu kół letnich 21" to już w ogóle tragedia.
na co się szykować podczas wymiany? jakieś to skomplikowane?
W D2 wyciągniecie i montaż był bardzo prosty, a jak w D3 wygląda temat?
Czy ktoś brał maglownice z tej firmy:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/przekladnia-kierownicza-maglownica-audi-a8-d3-i7255170635.html