[D2 99 4.2PB/LPG ] Słaby samochód
Witam. Chyba temat słabego auta rozwiazany.
Wymiana 2 sond, czyszczenie przepustnicy, wymiana węzyka podciśnienia który idzie do EGR, rozruszanie zapieczonych dzwigienek od podciśnienia.
Jak narazie po tym zabiegu auto dużo żwawsze, lepiej reaguje na gaz i co najważniejsze nie wypluwa żadnych błedów. Jak odpalałem to nie dławi sie jak to było wcześniej.
Jeszcze tylko jade do gazownika na przeglad i dobre zestrojenie lpg z pb i mam nadzieje ze autko długo bedzie śmigać.
Moze komuś sie to przyda w podobnym przypadku.
Wymiana 2 sond, czyszczenie przepustnicy, wymiana węzyka podciśnienia który idzie do EGR, rozruszanie zapieczonych dzwigienek od podciśnienia.
Jak narazie po tym zabiegu auto dużo żwawsze, lepiej reaguje na gaz i co najważniejsze nie wypluwa żadnych błedów. Jak odpalałem to nie dławi sie jak to było wcześniej.
Jeszcze tylko jade do gazownika na przeglad i dobre zestrojenie lpg z pb i mam nadzieje ze autko długo bedzie śmigać.
Moze komuś sie to przyda w podobnym przypadku.
odgrzewam kolteta niestety!!
Ostatnie dni było ciepło i auto po wymianie Sond chodzi igła ale dzisiaj rano było 2st. i znow lekko go dusiło ide zaraz sprawdzic czy jakies błedy wypluł ale chce sprawdzić tylko nie wiem jak na vcds jaka pokazuje temperature bo obstawiam własnie ten czujnik a moze i dwa.
które bloki danych trzeba sprawdzic?
Ostatnie dni było ciepło i auto po wymianie Sond chodzi igła ale dzisiaj rano było 2st. i znow lekko go dusiło ide zaraz sprawdzic czy jakies błedy wypluł ale chce sprawdzić tylko nie wiem jak na vcds jaka pokazuje temperature bo obstawiam własnie ten czujnik a moze i dwa.
które bloki danych trzeba sprawdzic?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W 001 temp płynu chłodzącego i 004 w sterowniku silnika a w sterowniku zegarów to było bodajże pod 003. Tak temperatura ma być podobna.
Można też sprawdzić oporność przy temperaturze 90°C. i ma ona wynosić 110ohm.
Można też sprawdzić oporność przy temperaturze 90°C. i ma ona wynosić 110ohm.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2014, 12:32 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jak cuda pokazuje przy temp. otoczenia to do wyrzucenia jest. Temperatura może się minimalnie różnić ale nie o np o 50st Najpierw warto sprawdzić błędy, sprawdzić temperatury jakie pokazują czujniki, poprawić styki przy czujnikach, zmierzyć ich oporność a na koniec jak coś nie działa to wymienić.
Czujnik temperatury jest 2 funkcyjny i ma 4 piny (2 do ecu i 2 na zegary). Znajdziesz go z tyłu głowic, zmierz między pinami oporność przy 90°C i będzie wiadomo.
Czujnik temperatury jest 2 funkcyjny i ma 4 piny (2 do ecu i 2 na zegary). Znajdziesz go z tyłu głowic, zmierz między pinami oporność przy 90°C i będzie wiadomo.
podpiąłem po vag i tak jak myslałem zero błędów.
zrobiłem 3 screny i na wszsytkich odczyt temeratury jest taki sam mniej wiecej.
Ale zauwazyłem i widac to na jednym dziwne wskazania Sond (nowe)!?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to że wtryski puszczają gaz i rano jest jest zimno ma ciezko z przepaleniem tego a jak w miare ciepło to jest ok.
zrobiłem 3 screny i na wszsytkich odczyt temeratury jest taki sam mniej wiecej.
Ale zauwazyłem i widac to na jednym dziwne wskazania Sond (nowe)!?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to że wtryski puszczają gaz i rano jest jest zimno ma ciezko z przepaleniem tego a jak w miare ciepło to jest ok.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości