z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 07 4.2FSI ] Nagar
-
Radar33
- Forum Audi A8

- Posty: 4
- Rejestracja: 08 maja 2014, 06:35
- Lokalizacja: szczecin
[D3 07 4.2FSI ] Nagar
witam jestem nowy na forum,chcialalem sie dowiedziec czy ktorys z klubowiczow,mial problemy z nagarem w kolektorze ssacym i zaworach,jak tak to w jaki najlatwiejszy sposob pozbyc sie tego dziadostwa,generalnie nie odczulem razacych utrat mocy,przyspieszenie w normie,tylko posciagnieciu kolektora bylo duzo nagaru <niewiem> ,po jakims tam czyszczeniu wygladal duzo lepiej.....chociaz jakis duzych zmian w osiagach nie zauwarzylem,czy istnieja jakies srodki chemiczne do dokladniejszego przeczyszczenia kolektora i zaworow??
z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow
z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 20:38 przez Radar33, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze zmieniaj na lepsze......
-
ernesto
[center]Radar33[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Pozdrawiam ernesto.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Pozdrawiam ernesto.
-
Korton
- Super Klubowicz

- Posty: 515
- Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
- Lokalizacja: Kraków
Tu masz jak to czyszczono:
www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606
www.racingforum.pl/index.php?showtopic=77606
- marekp750
- Super Klubowicz

- Posty: 1222
- Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
- Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.
Wszelkiego typu środki do czyszczenia gaźników (uważać na gumki, lubią się roztapiać).
Carbon-cleaner'y.
Przykład z allegro
Carbon-cleaner'y.
Przykład z allegro
- tutenhamon
- Super Klubowicz

- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
-
Korton
- Super Klubowicz

- Posty: 515
- Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
- Lokalizacja: Kraków
Nie do konca doprowadzenie wszystkiego rozwiaze problem, to jest przypadlosc tej konstrukcji, moze jak by odme poprowadzona do dolotu wyeliminowac to cos by pomoglo. Toyota rozwiazala ten problem montujac dodatkowy wtrysk benzyny do kolektora, wtedy benzyna oplukuje kolektor i nie powstaje syf.tutenhamon pisze:A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju?
-
Radar33
- Forum Audi A8

- Posty: 4
- Rejestracja: 08 maja 2014, 06:35
- Lokalizacja: szczecin
Z olejem krzywdy nie ma, tyle co wlewam to i wylewam,wymiana co 15 tys.,wyglada na w miare czysty :-)zalewany motul syntetyk,teraz nie pamietam dokladnie symboli bo obecnie przebywam jeszcze na okrecie...generalnie bym tego nie ruszal,ale na kompie wyskoczyl mi blad geometrii klapek kolektora,dlatego zostal zdemontowany,a w srodku syf,po oczyszczeniu i zalozeniu wszystko wyglada ok,tylko boje sie ze sytuacja bedzie sie powtrarzac,dlatego zwrocilem sie z pytaniem o jakies srodki(chemia)ktore pozwola uniknac podobnych problemow,z drugiej strony musze shamowac mojego transportera obadac ile konikow ucieklo,tylko pojawia sie problem maly gdyz w szczecinie nie ma hamowni na 4 laczki....najwieksza wiocha w polsce hehe pozostaje poznan badz trojmiasto...posiada ktos namiary na uczciwych fachowcow w tej kwestii??
pozdrawiam Rad
pozdrawiam Rad
Zawsze zmieniaj na lepsze......
- Saberek
- Forum Audi A8

- Posty: 185
- Rejestracja: 11 lut 2011, 17:05
- Lokalizacja: Lloydminster, Alberta , Kanada
-
Gość
-
zaqwsx
Witam,Apophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
czy ten nagar zbiera się w kolektorze dolotowym czy wydechowym ?
jeśli dolotowym, bo chyba wydechowy w fsi nie ma większej różnicy od mpi, to chciałbym zapytać na zdrowy rozum co ma nagar w kolektorze do paliwa zalewanego ? Bo z tego co na zdrowy rozum domyślam się, to problem jest taki że mieszanka tworzona jest w cylindrze dopiero, taka jest idea fsi ? Jeśli tak, to co do tego ma paliwo ??
Pytam, bo sam chcę kupić polifta, dużo sam przy autach swoich robię, więc nie straszny mi jakiś nagar, wręcz przyznam się że chętnie raz na jakiś czas rozbiorę swoją przyszłą drugą żonkę i ją przeczyszczę
-
Gość
-
pavel44
- Forum Audi A8

- Posty: 242
- Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
- Lokalizacja: Toruń
A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnikApophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
xyz
-
Gość
Racja. Ja sie nie boje ja bede robił najlepiej jak trzeba dla siebie i autapavel44 pisze:A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik
-
RA__________
Prosto krótko i na temat ale ja sie dziwię że jakies watpliwości są co do FSi-temat dolotu w FSi od popierdólki az po potezne v10 nie tylko przecie w stajni VAG jest doskonale znany. Już dzis se to ogarnia ale wszelkie kilkulatki maja to niestety dalej do ogarniecia.SenatorS8 pisze:Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar






