[D3 04 4.2MPI/LPG ] Tryb podnośnika- problem z włączeniem
No nie da się ukryć, że to ważny tryb w A8. Ani zmienić kół, ani nawet żarówek z przodu, klocki, tarcze... no ważna rzecz...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 38
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 00:01
- Lokalizacja: Newall Green
Jeszcze nie bo nie dotarł jeszcze do mnie zakupiony na internecie kabel vag. Ale czy masz u siebie taki sam problem? Jeszcze jedno pytanie, bo gdzieś wyczytałem, że czujnik od poziomowania lamp jest powiązany z układem zawieszenia, ale nie wiem czy tak jest faktycznie, a moje poziomowanie lamp nie działa. Czy to prawda i czy to może być powodem braku trybu podnośnika?
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!!
Jeszcze jedno pytanie, bo gdzieś wyczytałem, że czujnik od poziomowania lamp jest powiązany z układem zawieszenia, ale nie wiem czy tak jest faktycznie, a moje poziomowanie lamp nie działa. Czy to prawda i czy to może być powodem braku trybu podnośnika?
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!!
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Może być , czujniki które masz przy każdym kole odpowiadają za zawieszenie i lampy . Zobacz czy masz wtyczki na swoim miejscach , w jakim stanie są przewody i łączniki czujników . Najłatwiej będziesz miał jak już podepniesz kabelek i zobaczysz który czujnik masz oglądać lub wymienić .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Trzeba trochę pokopać na forum bo kilka razy były podobne tematy : http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-awaria ... vt4715.htm . Czujnik wygląda tak: https://www.google.si/search?q=czujnik+ ... 66&bih=674 . Skręć koła na maxa i zajrzyj to znajdziesz .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Auto przeskanowane. Błędy do oceny wrzuciłem tutaj: http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-lpg-bl ... t12819.htm
nie jestem pewien tych
2 Faults Found:
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent
01539 - Headlights Not Adjusted
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
00003 - Control Module
000 - - - MIL ON
wykasowałem błędy ze wszystkich sterowników i później zobaczę które powróciły.
nie jestem pewien tych
2 Faults Found:
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
008 - Implausible Signal - Intermittent
01539 - Headlights Not Adjusted
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
02233 - Left Headlight Power Output Stage (J667)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
02234 - Right Headlight Power Output Stage (J668)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
00003 - Control Module
000 - - - MIL ON
wykasowałem błędy ze wszystkich sterowników i później zobaczę które powróciły.
Nie cierpię piratów drogowych! Ciężko się ich wyprzedza!!
Temat stary ale spróbuję ogrzać ;P mam podobny problem z jacking mode tylko że u mnie w ogóle ten tryb zrobił sie szary/ nieaktywny. Nie moge nic z nic robić a zima powoli sie zbliża a8 z 2004 4.0tdi. Dodam ze stało sie tak po odwiedzinach w warsztacie, odebralem auto i leżało za wysoko, na comfort było jak na lift a na dynamic jak na comfort wiadomo no wiec podnośnik i proba adaptacji ktora sie nie udała bo gość robił to wydaje mi sie nie tak bo po ustawianiu parametru jednego od razu do nastepnego koła a czytalem ze powinno sie dac test pozniej zapisz i tak z kazdym kolem, kanal 5 byl niedostępny wiec obnizylismy go na ciegnach (regulowane). No i po tym właśnie wsiadlem do auta i na zaplonie mam dostepne tylko tryb comf i auto, gdzie wczesniej byly wszystkie. Uruchamiam silnik aktywuaja sie wszystkie ale jacking mode dalej nie aktywny... odlaczalismy akumulator, reset mmi, na vagu błędy wykasowane, pokazuje jeden od czujnika któregoś ( wydaje mi sie że prawy tył bo tam czujnik jest wyżej od lewego i tez ciegno dluzsze, w zwiazku z tym rowniez dzwignia czujnika w innej pozycji. I tu też pytanie czy tak było oryginalnie? Czy ja mam cos pokombinowane? Dodam że auto jest prawidlowo wypoziomowane) i świeci żółta kontrolka od zawiechy z dwoma strzałkami. Wcześniej przed oddaniem auta (wymiana rozrządu) świeciła tylko czasami glownie na trybie dynamic, traz cały czas. Pozdr
jakie błędy?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Takie skutki moze sto roznych problemow powodowac. Nie opieralbym sie na tym. Podstawa to zczytanie bledow do diagnozy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Cięgna z tyłu powinny być tej samej długości po obu stronach.
Obstawiam, że przyczyną problemu było podnoszenie auta w warsztacie bez jacking mode.
Spróbuj spuścić powietrze w amortyzatorze, tym którego czujnik wywala błąd. (z tyłu musisz zdjąć nadkole i poluzować zawór przy zbiorniku powietrza amortyzatora).
Powinien opaść na maksa, potem włącz silnik i pozwól mu się dopompować, a następnie zrób kalibrację zawieszenia, ale zgodnie ze sztuką.
U mnie taki zabieg swego czasu pomógł
Obstawiam, że przyczyną problemu było podnoszenie auta w warsztacie bez jacking mode.
Spróbuj spuścić powietrze w amortyzatorze, tym którego czujnik wywala błąd. (z tyłu musisz zdjąć nadkole i poluzować zawór przy zbiorniku powietrza amortyzatora).
Powinien opaść na maksa, potem włącz silnik i pozwól mu się dopompować, a następnie zrób kalibrację zawieszenia, ale zgodnie ze sztuką.
U mnie taki zabieg swego czasu pomógł