Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB ] Sygnały TPS, RPM, +12 po zapłonie

Dudkens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2013, 00:08
Lokalizacja: California

[D2 99 4.2PB ] Sygnały TPS, RPM, +12 po zapłonie

Post autor: Dudkens » 17 maja 2014, 15:07

Witam wszystkich w sobotnie popołudnie. Potrzebuje kolorów kabli odpowiadających za przesył
sygnałów z czujnika położenia przepustnicy TPS, obrotów silnika RPM (może być z czujnika, lub idący do wskaźnika na blacie), no i +12 po zapłonie. Najlepiej bezpośrednio przy złączu od ECU. Za pomoc z góry dziękuję i życzę miłego dnia. :D

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 18 maja 2014, 11:55

Prędkość obrotowa silnika w tym roczniku idzie już po CAN. Nie ma sygnału analogowego, chyba, że chodzi Ci o sygnał między ECU a czujnikiem położenia wału, tam jest analog (częstotliwość) ale nie ma go jak pobrać.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 maja 2014, 15:03

lpg ?

Dudkens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2013, 00:08
Lokalizacja: California

Post autor: Dudkens » 19 maja 2014, 14:37

Dokładnie, potrzebuję to do lpg. A odnośnie tego czujnika położenia wału poprzedniemu posiadaczowi upalił sie o kolektor kabel od czujnika (tak się tłumaczył) i jest dorobiony nowy i wpięty przy ecu do kabli, niebieski, szary i czarny. Myślałem, zeby z tamtąd wziąć sygnał, tylko nie wiem ktory konkretnie. A od TPS? Kolego Pepi, widze, że posiadasz lpg, w wolnej chwili możesz zerknąć jak to jest ogarnięte u Ciebie, stawiam elektroniczne piwo :P

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 maja 2014, 21:51

nie piję nawet takiego :D
sygnał dajesz ze środkowego kabelka od czujnika wałka
masz je dwa :)
Ostatnio zakładałem w s8 to jeszcze mi coś świta :D

Dudkens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2013, 00:08
Lokalizacja: California

Post autor: Dudkens » 21 maja 2014, 10:31

Z czujnika położenia wałka rozrządu? No to biorę lutlampę i drutuję w tym układzie. Rozumiem, że z pierwszej głowicy? A TPS? Zakładam instalacje BRC Fly SF i na schematach jest opisane żeby podłączyć również sygnał z tps, czy nie jest to konieczne?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 21 maja 2014, 15:24

Do sekwencji z TPS? nie widzę potrzeby.
Tylko sterowanie wtryskiwaczami, zasilanie sterownika, plus po stacyjce, obroty i jak ktoś potrzebuję to lambda.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 maja 2014, 21:08

brc :D

Dudkens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2013, 00:08
Lokalizacja: California

Post autor: Dudkens » 22 maja 2014, 07:20

No BRC, użytkujesz może takową? Jak sie sprawuję? Ciekaw jestem, bo wszystkie elementy mam brc, wtryski pomaranczowe do 27KM na cylinder, dwa male reguktorki Genius 1500mba do 200KMr, 2XGPL map sensor i ciekaw jestem czy dobry wybór. :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl