[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
jakas nagonka tutaj po 3 michach po 40 tys , partia była zła , a teraz co wszystkie są do dupy ? a co z tymi co jezdza na tych 2 lata lub po 110 tys km takich nie było tylko zjebane? same gowna z chin czy losowanie ? po 3 miechach kibel a gwarancja? piszcie ile wlezie bo mam dylemat
bądź sobą, wariatów też lubią
Ile jeszcze razy trzeba Ci pisac, ze szkłem dupy nie obetrzesz? Chcesz- kup tylko nie żałuj później 1200zl wywalonych w kosmos.
Zreszta rob co chcesz.
Ja pisze bo temat znam i przerabialem, pepi tez przerabial, ale Tobie jeszcze Malo.
Tanie mięso psy jedzą.
Ps. Ja nie znam nikogo, kto pojezdzil na tym dluzej niż rok.
W każdym razie powodzenia
Zreszta rob co chcesz.
Ja pisze bo temat znam i przerabialem, pepi tez przerabial, ale Tobie jeszcze Malo.
Tanie mięso psy jedzą.
Ps. Ja nie znam nikogo, kto pojezdzil na tym dluzej niż rok.
W każdym razie powodzenia
Elektronika samochodowa.
nikt z was nie robil tego wraz z wymianą z łancuchami , najgorsze jest to ze tak na prawde poza aso na słowo jakos nie wierze w oryginały nikt tu nie napisal jak je rozpoznac skoro chinole maja z 4 kolory slizgów i te same oznaczenia co oryginaly wlacznie z logiem audi
nie chodzi o tanią usługę ale o dobrą lecz ta druga gryzie sie z logiką jak powiedziałem wymiana 2 szt to 5k + robota, nowy silnik 3k max ze sprawnymi napinaczami
czy i jak rozpoznac oryginaly od chinczyków jest tu taki mądry co powie? czy bedziecie sie napinac ze mam w aso kupowac i to jedyne sluszne rozwiazanie skoro sami takiego zakupu nie dokonaliscie?
albo napiszcie kupilem ale sam nie wiem do konca co ....i od kogo...
pepi wiem ze zmienil silnik -duzo sam potrafi przy aucie zrobic- fajnie ale nie kazdy ma mozliwosci wiedze itd
i nie chodzi tu o tanie mieso jak napisales... do wymiany mam prawy chce wymienic oba to juz cos mowi ze nie lepie auta to ze nie kupilem napinacza i mecze kota tez mowi ze nie chce byle czego kupic byc moze bede zmuszony nie wiem ...
nie chodzi o tanią usługę ale o dobrą lecz ta druga gryzie sie z logiką jak powiedziałem wymiana 2 szt to 5k + robota, nowy silnik 3k max ze sprawnymi napinaczami
czy i jak rozpoznac oryginaly od chinczyków jest tu taki mądry co powie? czy bedziecie sie napinac ze mam w aso kupowac i to jedyne sluszne rozwiazanie skoro sami takiego zakupu nie dokonaliscie?
albo napiszcie kupilem ale sam nie wiem do konca co ....i od kogo...
pepi wiem ze zmienil silnik -duzo sam potrafi przy aucie zrobic- fajnie ale nie kazdy ma mozliwosci wiedze itd
i nie chodzi tu o tanie mieso jak napisales... do wymiany mam prawy chce wymienic oba to juz cos mowi ze nie lepie auta to ze nie kupilem napinacza i mecze kota tez mowi ze nie chce byle czego kupic byc moze bede zmuszony nie wiem ...
bądź sobą, wariatów też lubią
No przecież było już pisane....... oryginał tylko z ASO..... jak kupisz oryginał poza ASO bo taniej to sam wiesz jakie podejmujesz ryzyko, albo trafisz ori albo chińczyka.preston81 pisze:najgorsze jest to ze tak na prawde poza aso na słowo jakos nie wierze w oryginały nikt tu nie napisal jak je rozpoznac skoro chinole maja z 4 kolory slizgów i te same oznaczenia co oryginaly wlacznie z logiem audi....
To może nie jest o napinaczach ale filmik pokazuje starcie produktu markowego z markową chńszczyzną: http://motovoyager.net/2014/05/mlotek-p ... asku-film/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To może i ja opiszę swoje doświadczenie z nastawnikami. Jeden mam ten chiński z tego co piszecie, kupiony w Niemczech turecki więc nie tylko chinole je robią to raz. Drugi teraz niedawno wymieniałem na nowy ASO stary oryginał się rozsypał. Mechanik zmienił no i się zaczęło. Auto zaczęło stukać pracować jak Diesel. No to myślimy oryginał szlak trafił (nie bujcie żaby dla ASO też to ktoś robi zapewne turas ) ale po ściągnięciu pokryw wszystko ładnie napięte a dalej dziwnie pracuje. Mam mechanika który pomyślał jeśli mi napiszecie co mogło być przyczyną pracy i tłuczenia jak w Dieslu posyłam niemiecki piwo. Zaraz nastawniki bo "chiński" czyt. turecki qwno prawda...
P.S. wałki wyzerowane i ustawione prawidłowo żeby nie było
P.S. wałki wyzerowane i ustawione prawidłowo żeby nie było