Ostatniego dnia marca kupiłem moje wymarzone autko czyli audi a6 c5 w sedanie z beżową skórką ( musiała być skórka, nie wyobrażam sobie auta tej klasy w welurze ) . Jak wielu z was wie, bardzo napalałem się na a8 No niestety albo stety padło na a6. Powodów było kilka a najważniejsze to to że po prostu a6 jakoś mi bardziej przypasowało wnętrzem ( skórzane boczki drzwi ) no i jakoś lepiej się w nim czuję, do tego po prostu prezentuję się młodziej i bardziej sportowo niż większy brat. A8 wydawało mi się za duże. Do tego koszty utrzymania v8 jednak są troszkę wyższe niż v6 a w razie awarii skrzyni automatycznej ( 99% w 4.2 ) chyba bym się popłakał . Dlatego v6 w manualu.
Oczywiście v6 2.8 ładnie brzmi... ładnie jeździ, żwawo przyśpiesza i piękne to auto z charakterem, ale... silnik v8 i a8 ... ahhh no po prostu v6 do v8 nie podskoczy Myślę że moje następne audi na 90% będzie miało silniczek v8. Bez znaczenia czy kupię a6 czy a8, w środku ma być v8 , najlepiej 4.2 no i benzynka oczywiście, no ale to za 3 - 5 lat. Diesle.... to nie dla mnie. Patrzę też relanie na co mogę sobie pozwolić. Na razie mam 21 lat i dosyć szybko pozwoliłem sobie na jeden z moich wymarzonych samochodów, z czegoś jednak musiałem zrezygnować a tym czymś był silnik v8 i automat. Ale z czasem i na to przyjdzie czas powolutku, nie wszystko na raz Lepsze a6 niż golfy 3 z wybujałymi wydechami
Autko mega wygodne choć na 18 calowych felgach sline już nie jest tak wygodnie jak na 16 ale dobra felga to u mnie podstawa więc wolę stracić trochę na komforcie ale za to cieszyć się za każdym razem kiedy widzę moją niunie
Poza tym fotele w bardzo dobrym stanie, niepodarte, troche brudne, no ale to jasny kolor więc wiadomo.
1 KWIETNIA 2014
Fotki po zakupie samochodu :
Co w planach....
6 KWIETNIA 2014wymiana kanapy
Chciałem kupić felgi albo rs 19 albo coś ala rs 18. Nie wiem przy okazji czy te sprzedawane 18 to są od c6 czy jakieś chinole ala rs tylko na 18. Na tą chwilę jednak nie sprzedaję tych felg bo ładnie się autko moim zdaniem na nich prezentuje i jest to oryginał więc mogę się czuć bezpiecznie, nic mi nie pęknie przy 200 km /h .
Następnie myślałem na domalowaniem dokładek. Z tym że nie wiem czy to zrobię bo trzeba by domalować dolne listwy. Koszt wyjdzie jakieś 500 - 700 zł ( kusząca propozycja ) aczkolwiek bez gwarancji. Jestem tak w zasadzie 50 / 50 . Trochę brzydko wygląda autko z tyłu bez dokładki w kolorze.
Lusterka chrom ( to na pewno )
Światła in pro - nie muszę bo już były w aucie.
Radio jakieś pioneera. Z tym że nie wiem jak to jest w tych a6. Radio oryginalne ma 20 cm a typowy rozmiar radia to 18 szerokosci wiec jak tą lukę załatać ?
dywaniki welurowe w kolorze
I w sumie to wszystko . Czas pokaże Pozdrawiam
wymiana dywaników. ( zdjęcie zrobione 29 maja 2014 )
18 KWIETNIA 2014
wymienione radio + wszystkie moduły + ramka. ( zdjęcie zrobione 29 maja 2014 )
nowe radio : PIONEER DEH-2500UI . Gra tak samo jak oryginał.
25 MAJ 2014
siemanko. Kupując niunię miałem w niej niespodziankę w postaci wielkiej plamy na kanapię. Udało mi się rozwiązać ten problem. Kupiłem nową kanapę po okazyjnej cenie i wymieniłem
oto mała fotorelacja :
plama....
Krok 1 : wyciągnięcie starej kanapy ( największy problem z odkręceniem śruby tej która trzyma boczki kanapy )
Krok 2 : pucowanko zakupionej skóry. Z pomocą przyszedł gliptone - tym razem dał radę.
Krok 3 : Konserwacja skóry ( także zestaw z gliptone ) - na 4 zdjęciu efekt po konserwacji.
Kork 4 : Montaż wyczyszczonej i pieknej skóry w miejsce starego badziewiaka
Zaczałem czyścić skóry o 8 w garażu. Potem przerwa na lige mistrzów no i od 00:00 do 4:00 rano dalsza jazda. Dzisiaj rano o 8 wstałem i zamontowałem .
łączny czas pracy ok. 6 - 7 godzin z czyszczeniem.
Jestem mega zadowolony, zwłaszcza że zrobiłem to sam pozdro
26 MAJ 2014
Wymiana obudowy lusterek na IN PRO
a oto krótka relacja wymiany :
Krótki opis wymiany :
Wymiana jest bardzo prosta. Z tym że trzeba uważać przy wyciąganiu szkiełek. Ja niestety w lusterku kierowcy ułamałem mały plstik trzymający tam wkład i troszkę mniej stabilne jest. ale nie ma tragedii. Nie działa mi też elektryczne sterowanie lusterkiem - kręci silniczek ale nic to nie daje. Nie sprawdzałem wcześniej czy działa. to nie ważne zresztą.
Mocowania pod spodem lusterka nie trzeba wykręcać i nawet nie polecam. Ja odkręciłem i nic mi to nie dało
Czytać instrukcje ! Najpierw dół potem góra... ja trochę odwrotnie to zrobiłem. Do tego boki.... tak to jest jak się czyta instrukcje dopiero po tym jak "nie wychodzi " hehe .
a tutaj nowe fotki wg. mnie dużo lepiej prezentuje się z tymi lusterkami
Z następnych rzeczy wizualnych to zastanawiam sie nad przyciemnianiem całego tyłu ( szyby ) o jakieś 80 - 90 %. ale nie wiem czy będzie mi się to podobać przy tym kolorze. ( przy czarnym i srebrnym nawet bym się nie zastanawiał ) a tutaj.... muszę sobie pooglądać zdjęcia zielonych przyciemnionych no i dobry warsztat znaleźć
pozdrawiam