Stało się.. S6 C5 2001 :)
Ja mam 190cm i 120kg wiec zwracam uwagę na aspekt wsiadania do samochodów i a6 dla mnie jest słabe w tej kwestji :-).Zawieszenie różne się spotyka ale porównując s6 do s8 to ta pierwsza ma sztywniejsze nastawy.S8 ma idealne dla mnie fajnie wylapuje nieduże nierówności natomiast mało nurkuje i stosunkowo mało się pochyla na zakrętach. Coś tak jak by miała progresywne sprężyny mimo że ich nie ma :-).W swoim aucie mam całkowita serię jak wyjechała z fabryki na 18 calowych felgach i mimo że niektórzy uważają że to małe koła do s8 to uważam że sprawdzają się idealnie na naszych drogach. A8 na zwykłym komfortowym zawieszeniu dla mnie była jakaś taka dziwna w prowadzniu w powyżej 200 km nie dawała mi takiej pewności prowadzenia na lukach autostrady mimo że też zawieszenie było bardzo sprężyste może wynikało to z większego prześwitu natomiast s8 daje to poczucie pewności do końca licznika mimo że droga bardzo się zwęża:-).S6 natomiast ma dla mnie harakterystyke trochę takiego gokarta jedni to lubią ja wolę sztywny przyklejony tapczan jak w s8
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
czytałem gdzieś podobna przepychankę e39 vs e38 i tez niby wygrało e39 tylko w Mercedesie jest spokój że klasa S wygrywa z E w każdej jednej generacji, mniejszy brat nie miał szans nigdy w140 > w124, W220>w210, W221>w211 ktoś tu pisał o dekoracji drzwi popieram tu wygrywa a6 wyglądają bardzo prestiżowo ale a6 c5 wychodziło 3 lata później wiec mieli czas na przemyślenia
Ja o drzwiach pisałem, ogólnie całe wnętrze z dekorami bardziej mi pasuje. Ja wybrałem a6 bo wygląda bardziej sportowo. Taka sportowa limuzyna. A8 to po prostu limuzyna i wersja S tutaj nie wiele zmienia natomiast wersja S w sedanie to dla mnie cudeńko.
Kwestia co kto woli A8 to klasa wyżej i nikt się o to nie sprzecza.
Tylko nie mieszajmy z błotem a6, bo są aspekty w których na prawdę to auto daje rade
Wiem bo jeżdżę. Przed kupnem oglądałem 5 modeli a8. nie kupiłem żadnego. Potem obejrzałem 1 model a6 i kupiłem.
A co do opadającego dachu i wzrostu - dach zaczyna opadać gdzieś na wysokości tylnich zagłówków więc spokojnie
Kwestia co kto woli A8 to klasa wyżej i nikt się o to nie sprzecza.
Tylko nie mieszajmy z błotem a6, bo są aspekty w których na prawdę to auto daje rade
Wiem bo jeżdżę. Przed kupnem oglądałem 5 modeli a8. nie kupiłem żadnego. Potem obejrzałem 1 model a6 i kupiłem.
A co do opadającego dachu i wzrostu - dach zaczyna opadać gdzieś na wysokości tylnich zagłówków więc spokojnie
Kto nie próbuje, ten nie zyskuje
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego różni ludzie różne potrzeby,ja dla odmiany jak kupowałem swoją ex D2 to po przyjeździe do gościa na podwórku zastałem S6 w sedanie i A8 D2 FL do wyboru i jak dla mnie S6 nie ma startu do A8/S8.TheBareX pisze:Przed kupnem oglądałem 5 modeli a8. nie kupiłem żadnego. Potem obejrzałem 1 model a6 i kupiłem.