części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy

Post autor: arek992 » 12 kwie 2010, 22:41

Witam mam problem z moja A8 mianowicie brak jej mocy przy wyzszych na 4 biegu ciezko ma siie wkrecic do 4000 a na 5 biegu maks 3200 i po jakim czasie obrotach jakis czas temu mialem wymieniany zawor sterowania turbiny tak zwana gruszka nie wiem moze zle ja ustawili czy cos nei znam sie zrobilem logi w vagu ale nie moge tego odszyfrowac czarna magia to dla mnie moze jest ktos w stanie mi pomoc logi byly robione na 3 biegu
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:26 przez arek992, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 14 kwie 2010, 23:53

najpierw zapisz sie do klubu a6 link -

http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów

sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75

a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 15:16

Na czwartym biegu do 4000 4200 sie rozkreci ale bardzo dlugo to trwa z predkoscia to 190 dalej nie moze przed wymiana tej gruszki jechalem 230 i duzo szybciej sie zbieral

[ Dodano: 2010-04-15, 15:17 ]
bledow nie ma

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 15 kwie 2010, 15:27

a sprawdz czy sztanga na turbinie lekko chodzi bo może masz zapieczone kierownice

a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 15:51

tzn znajomy mi to wymienial i raczej nie regulowal zmierzyl tylko ta stara i ustawil tak ta nowa

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 15 kwie 2010, 16:08

i po zamontowaniu było dobrze czy nie?

a co ze sztangą jest to ten element co wchodzi w gruszke czy chodzi lekko

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 16:14

bylo znacznie lepiej ale czuc ze to jeszcze nie to a co do tej sztangi chodzi normalnie tzn elemet ktory jest przymocowany do gruszki bo sama sztange w gruszce by ruszyc trzeba jakiejs sily uzyc

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 15 kwie 2010, 16:20

celem wyeliminowania zapieczonych łopatek to najlepiej odkręcić dwie śruby 10 na których jest mocowana gruszka i wtedy sprawdzisz czy sztanga czyli patyk chodzi lekko na turbinie bo wiadomo jak byś miał rozebrane wszystko i prubował wcisnąc patyk w gruszcze to będzie opur i to dość spory. Jak niechce cię odkręcać to podważ kluczem sztanga musi chodzić około 1 cmw dół lub w góre

[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 16:40

Chodzi bez oporow

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 15 kwie 2010, 17:01

to już nie wiem

czy masz pewność że to gruszka była usterką

czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej

możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą

możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to

pozdro

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 17:03

tak wtedy byla gruszka

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 15 kwie 2010, 19:15

no to jak nic do fachowca na regulacje



pozdro

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 15 kwie 2010, 19:48

no nic to pozostalo mi szukac fachowca w moich okolicach bo nie znam. A wogole to bym go sprzedal i kupil benzynke 4.2 :D

[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach

[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 198
Rejestracja: 20 cze 2009, 23:55
Lokalizacja: warszawa

Post autor: salaj11 » 29 kwie 2010, 11:12

a to dziwne że nie miałeś błędów przepływki ale gratuluje

arek992
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 12 kwie 2010, 20:30
Lokalizacja: Książenice

Post autor: arek992 » 30 kwie 2010, 19:46

no vag zadnych bledow nie pokazywal

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl