[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy
[D2 98 2.5TDI ] Brak mocy
Witam mam problem z moja A8 mianowicie brak jej mocy przy wyzszych na 4 biegu ciezko ma siie wkrecic do 4000 a na 5 biegu maks 3200 i po jakim czasie obrotach jakis czas temu mialem wymieniany zawor sterowania turbiny tak zwana gruszka nie wiem moze zle ja ustawili czy cos nei znam sie zrobilem logi w vagu ale nie moge tego odszyfrowac czarna magia to dla mnie moze jest ktos w stanie mi pomoc logi byly robione na 3 biegu
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:26 przez arek992, łącznie zmieniany 2 razy.
najpierw zapisz sie do klubu a6 link -
http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów
sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75
a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy
http://www.a6klub.pl
naspetnie poproś nowych kolegów o sprawdzenie logów
sprawdzałes czy są jakieś błędy
ile ci cagnie na czwrtym biegu jak predkość a co z N75
a może masz przeładowanie?
daj znac to coś poradzimy
a sprawdz czy sztanga na turbinie lekko chodzi bo może masz zapieczone kierownice
a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji
a druga sprawa to czy jak ci wymieniali gruchę to czy ją ustawiali i czy po samej wymianie było lepiej jeśli nie to masz niewyregulowaną gruchę a to już powinien zrobić fachura co ma o tym pojęcie najlepiej zakład od regeneracji
celem wyeliminowania zapieczonych łopatek to najlepiej odkręcić dwie śruby 10 na których jest mocowana gruszka i wtedy sprawdzisz czy sztanga czyli patyk chodzi lekko na turbinie bo wiadomo jak byś miał rozebrane wszystko i prubował wcisnąc patyk w gruszcze to będzie opur i to dość spory. Jak niechce cię odkręcać to podważ kluczem sztanga musi chodzić około 1 cmw dół lub w góre
[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania
[ Dodano: 2010-04-15, 16:21 ]
najlepiej to ją troche rozruszaj i się przejedz i powiedz jak jest jeśli to nic nieda to masz gruche do wyregulowania
to już nie wiem
czy masz pewność że to gruszka była usterką
czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej
możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą
możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to
pozdro
czy masz pewność że to gruszka była usterką
czy na pewno taka sama jest założona jak była wcześniej
możesz jeszcze zrobić logi statyczne i dynamiczne i wrzucić na a6 lub audipolska może czegoś się dopatrzą
możesz też zdjąć całe turbo i podjechać do firmy regenerującej celem sprawdzenia jest to darmowe lub lepiej zadzwonić i podjechać autem co oni na to
pozdro
no nic to pozostalo mi szukac fachowca w moich okolicach bo nie znam. A wogole to bym go sprzedal i kupil benzynke 4.2
[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach
[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz
[ Dodano: 2010-04-18, 20:55 ]
Znalazlem juz warsztat zajmujacy sie tym w tym tygodniu mam z tym podjechac poinformuje o efektach
[ Dodano: 2010-04-24, 04:18 ]
Autko juz odebrane od mechanika naprawa kosztowala mnie 450 zl niestety ale euforia nie do opanowania radosc z jazdy teraz takim autkiem padniety byl przeplywomierz