No więc tak Panowie skrzynia po remoncie u Radka we wrześnicy koszt 4 tyś. gwarancja 6miesięcy konwerter 36miesięcy. Lecz dalej się pali tryb awaryjny ponoć był do wymiany pozycjoner jeszcze dodatkowo którego nie mogliśmy dostać po wymianie dalej to samo tryb awaryjny i ciągle błąd ( PRZEŁĄCZNIK TIPTRONIC P1774 ) (F189) wymieniliśmy następnie kompletny lewarek skrzyni biegów wsadziliśmy od 3.7 po podłączeniu dalej to samo.. 2 opcje albo lewarek który kupiłem od kolegi z forum też jest walnięty albo nie może być od 3.7 i jest jeszcze 3 opcja lewarek jest dobry i elektryka lewarka też problem może tkwić gdzieś dalej w elektryce. I teraz czy kupić kolejny lewarek od 4.2 i sprawdzić czy odrazy wzywać elektryka który mnie pewnie skasuje 400zł za przegląd kabli... dodam ,że lewarek który mam teraz w aucie ten co siedział od początku zakupu jest od 3.3tdi przynajmniej tak na nim jest napisane.
w skrzyni był zrobiony kompletny remont bo się wcześniej posypała.
DODANO:
Dzisiaj pogrzebałem sam przy tym . zmieniłem lewarek jeszcze raz na ten nowy zakupiony zmieniłem w nim kostki wszystkie podłączyłem i dalej jest to samo dalej chwile pokazuje biegi i zaraz wpada w tryb awaryjny. nie mam pojęcia co może być przyczyną tego;/
DODANO:
tak to wygląda
Ostatnio zmieniony 30 cze 2014, 01:15 przez swiezak1111, łącznie zmieniany 4 razy.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
Tylko,że już podmieniałem na drugi kompletny lewarek . wymieniłem wszystko prócz tej linki/cięgna tego co idzie od lewarka do skrzyni bo do tego dojscia nie ma. Tylko zdemontowałem końcówke i zaczepiłem do nowego lewarka...
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
to jest pozycjoner zakupiłem także nowy oddałem do warsztatu na wymiane bo ja nie mam kanału:( i powiedzieli mi ,że po wymianie dalej było to samo i wsadzili spowrotem mój a ten mi oddali.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
to może przyczyna siedzi w sterowniku skrzyni ?? albo w najgorszym wypadku jak wspomniałes, gdzies na kablach.. a bezpieczniki / przekazniki sprawdziles :p
nie wiem czy sterownik skrzyni ma coś z tym wspólnego licze na to ,że ktoś mnie naprowadzi z forumowiczów na tą usterke.. kable odpadają na 99% ponieważ jak odłączę główną kostkę zasilającą ten lewarek to on zachowuje się tak samo odpalam auto i dalej są chwile biegi i zaraz znów awaryjny. nie wiem nawet do czego ta kostka i te mniejsze kostki służą wiem że na pewno jedna do podświetlenia biegów na lewarku a reszta nie mam pojęcia. Wydaje mi się ,że może trzeba lewarek hmm wypoziomować wycentrować? bo można go skręcić w różnych pozycjach o skoku różnym +/- 1 cm w każdą strone moge go odkręcić (4 śruby ) i przesunąć 1cm w lewo 1cm w prawo do przodu i do tyłu tak samo.. Tak ,że to (cięgno/linka) która idzie do no właśnie gdzie ona idzie? może być ona naciągnięta albo jak przesune go bliżej kokpitu to będzie na niej lekki łuk nie wiem czy to ma coś wspólnego z moją awarią ,ale już wszystkiego próbuje.
Generalnie to jest błąd P1774 a z kodów usterek VAG wynika ,że jest to
G193 to czujnik ciśnienia sprzęgieł (przód i tył) – jest to element zabudowany w sterowniku skrzyni. To bardzo ważny element dla skrzyni dlatego jego usterka jest sygnalizowana trybem awaryjnym (migające biegi na wyświetlaczu FIS). Dane z czujnika aktualnego ciśnienia są cały czas porównywane z odczytem czujnika zadanego ciśnienia sprzęgła G194.
możliwe, że do ustawienia będziesz miał wybierak lub coś zaśmieca sygnał z czujników halla (te znajdują się pod sterownikiem w drążku zmiany biegów skrzyni – jest tam bramka magnetyczna, która zależnie od pozycji drążka zmienia swoje położenie – to z kolei jest odczytywane przez czujniki halla i przekazywane do sterownika skrzyni)...
kurczę chyba to jednak informacje o skrzyni multitronic tam sterownik jest w oleju w skrzyni nie jak w naszych tipach, ale zajrzę jutro do sterownika..
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
a czy ci fachowcy to przy remoncie ASB wyczyścili płyte z elektrozaworami? Jak przed remonten juz nie hulało to po (jeśli nic z tym nie zrobili) też nie będzie różnicy... <niewiem>
nie wiem ale ten tryb awaryjny jest odkąd kupiłem auto. to będzie jakoś już jakieś 8 miesięcy po 6 miesiącach padła skrzynia jak wymieniłem olej po remoncie wszystko super ale wpada w ten tryb. skrzynia chodzi perfekt to musi być coś na kablach albo może ten sterownik... nie wiem nawet gdzie jest i działa ta płyta z elektrozaworami przyznam szczerze to nie wiem czy to może mieć z tym związek.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
a tak jak Ci krzychu22.p1i pisal, jak wolniej przerzucasz to tez jest taki stuk?
Spróbuj przerzucic stopniowo z R na N i na D lub odwrotnie i zobacz czy wtedy tez stuka. U mnie np. wystepuje tez takie stukanie delikatne, ale to na rozgrzanym jak przrzucam lewarkiem jak z kałacha