[D3 04 4.0TDI ] Czy padł silnik?
[D3 04 4.0TDI ] Czy padł silnik?
Witam.
Ostatnio zauważyłem że moja 8ka miała ciężko jechać powyżej 200km/h jak by nie miałą siły.Z miejsca było ok-zauważyłem to 2tys km temu.
Dzisiaj wariowało mi spalanie na kompie pokazywało róznie 10L do 50L.
Zatankowałem samochód na ''Bliskiej'' do pełna- nigdy nie schodze poniżej połowy zbiornika, ujechałem z 2km audi zaczeło szarpać ze 4 sekundy i zgasło na amen, w miedzy czasie zapaliła sie świeca żarowa-Obawiam sie że to wtryski,jak myślicie??
Jutro ją wioze do Piastowa do Zbigniew Myśliński.
Czy spalanie 10-11l na lokalnych drogach jazda 60-110km/h i obroty nie przekraczajace 2tys jest ok w tym motorku?
Ostatnio zauważyłem że moja 8ka miała ciężko jechać powyżej 200km/h jak by nie miałą siły.Z miejsca było ok-zauważyłem to 2tys km temu.
Dzisiaj wariowało mi spalanie na kompie pokazywało róznie 10L do 50L.
Zatankowałem samochód na ''Bliskiej'' do pełna- nigdy nie schodze poniżej połowy zbiornika, ujechałem z 2km audi zaczeło szarpać ze 4 sekundy i zgasło na amen, w miedzy czasie zapaliła sie świeca żarowa-Obawiam sie że to wtryski,jak myślicie??
Jutro ją wioze do Piastowa do Zbigniew Myśliński.
Czy spalanie 10-11l na lokalnych drogach jazda 60-110km/h i obroty nie przekraczajace 2tys jest ok w tym motorku?
Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 22:37 przez kjan5, łącznie zmieniany 1 raz.
kjan5, A błędy z czytałeś ?
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Może głupie pytanie, ale zalałeś chociaż właściwe paliwo? <niegadam>
Może głupie pytanie, ale zalałeś chociaż właściwe paliwo? <niegadam>
Re: Czy padł silnik?
kjan5 pisze:Witam.
Ostatnio zauważyłem że moja 8ka miała ciężko jechać powyżej 200km/h jak by nie miałą siły.Z miejsca było ok-zauważyłem to 2tys km temu.
Dzisiaj wariowało mi spalanie na kompie pokazywało róznie 10L do 50L.
Zatankowałem samochód na ''Bliskiej'' do pełna- nigdy nie schodze poniżej połowy zbiornika, ujechałem z 2km audi zaczeło szarpać ze 4 sekundy i zgasło na amen, w miedzy czasie zapaliła sie świeca żarowa-Obawiam sie że to wtryski,jak myślicie??
Jutro ją wioze do Piastowa do Zbigniew Myśliński.
Czy spalanie 10-11l na lokalnych drogach jazda 60-110km/h i obroty nie przekraczajace 2tys jest ok w tym motorku?
nalej dobrego paliwa (nie na Bliskiej , u Pana Zdzich ani Władzia) np. Statoil lub BP....to też może być przyczyna
-
- Forum Audi A8
- Posty: 49
- Rejestracja: 17 gru 2013, 21:11
- Lokalizacja: Wloclawek
patryk
Czesc
Sluchaj teraz bo chce pomoc a nie cie naciagnac
Sciagaj pokrywy i patrz ktora glowica poleciala
zacznij od pokryw jezeli jedna
To super obejdzie sie bez wyciagania motoru
Krok po kroku ci napisz co zrobic
okresl ktora glowica
zdejmuj pokrywe stupki walkow
wyjmij wszystkie popychacze polamane i cale
Teraz ustaw rozrzad
pin w misce
Albo wzoruj sie na drugiej glowicy (pin z tylu )
Zakladaj walki i stupki
sprawdz kompresje
urzadzeniem podcusnieniowyn
na 98 % zawory cale
zrobilem w angli ok 100 moze wiecej tych motorow
jezeli zawory cale to do wymiany popychacze dzwigienki i tylny napinacz
napinacz 3 sruby tylna pokrywa 9
wrazie pytan moj nr 0044 07540886468
wtryski odpadaja
4.0 jest slaby powyzej 200 przy dodaniu gazu kopci na czarno
Sluchaj teraz bo chce pomoc a nie cie naciagnac
Sciagaj pokrywy i patrz ktora glowica poleciala
zacznij od pokryw jezeli jedna
To super obejdzie sie bez wyciagania motoru
Krok po kroku ci napisz co zrobic
okresl ktora glowica
zdejmuj pokrywe stupki walkow
wyjmij wszystkie popychacze polamane i cale
Teraz ustaw rozrzad
pin w misce
Albo wzoruj sie na drugiej glowicy (pin z tylu )
Zakladaj walki i stupki
sprawdz kompresje
urzadzeniem podcusnieniowyn
na 98 % zawory cale
zrobilem w angli ok 100 moze wiecej tych motorow
jezeli zawory cale to do wymiany popychacze dzwigienki i tylny napinacz
napinacz 3 sruby tylna pokrywa 9
wrazie pytan moj nr 0044 07540886468
wtryski odpadaja
4.0 jest slaby powyzej 200 przy dodaniu gazu kopci na czarno
Auto zdiagnozowane i jest rozbierane.
Lewe dźwigienki i popychacze poleciały.zerwał się łańcuch z lewej głowicy i wpadł do środka aż połamał obudowę rozrządu.
Po wyjęciu skrzyni jak się okaże że reszta ocalała to nowy rozrząd i remont głowicy będzie.
A jak nie to kupuje drugi silnik w którym i tak pewnie trzeba bedzie zmienić napinacze i łańcuchy??
A dużo jest zachodu z podłączeniem 4.2tdi?? wymieniał ktoś?
Choć ten Pan ( myśliński z piastowa ) widziałem jak wymieniał 4.2tdi bo tam też zerwał się łańcuch i aż stopiło panewki bo smarowania nie było.
PS: Panowie bez obrazy ale już nigdy AUDI !!!!chyba ze nowe
to moje drugie, wcześniej było 3.0 TDI w A6 C6 i tez jak nie rozrząd to klapy,jak nie klapy to potem wtryski! i tak ciągle coś.
Lewe dźwigienki i popychacze poleciały.zerwał się łańcuch z lewej głowicy i wpadł do środka aż połamał obudowę rozrządu.
Po wyjęciu skrzyni jak się okaże że reszta ocalała to nowy rozrząd i remont głowicy będzie.
A jak nie to kupuje drugi silnik w którym i tak pewnie trzeba bedzie zmienić napinacze i łańcuchy??
A dużo jest zachodu z podłączeniem 4.2tdi?? wymieniał ktoś?
Choć ten Pan ( myśliński z piastowa ) widziałem jak wymieniał 4.2tdi bo tam też zerwał się łańcuch i aż stopiło panewki bo smarowania nie było.
PS: Panowie bez obrazy ale już nigdy AUDI !!!!chyba ze nowe
to moje drugie, wcześniej było 3.0 TDI w A6 C6 i tez jak nie rozrząd to klapy,jak nie klapy to potem wtryski! i tak ciągle coś.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2014, 17:48 przez kjan5, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Witam!
To co jest teraz to wynik zaniedban ktore sie nawarstwily po poprzednikach.Nastepnym razem kup zadbane auto a bedziesz sie jeszcze dlugo cieszyl.Staraj sie unikac diesli bo tam "drobny" remont jest w cenie calego silnika benzynowego.
Stefan.
-kjan5 pisze:Panowie bez obrazy ale już nigdy AUDI !!!!chyba ze nowe
To co jest teraz to wynik zaniedban ktore sie nawarstwily po poprzednikach.Nastepnym razem kup zadbane auto a bedziesz sie jeszcze dlugo cieszyl.Staraj sie unikac diesli bo tam "drobny" remont jest w cenie calego silnika benzynowego.
Stefan.
samochód ma potwierdzony w ASO przebieg 229tys km. i do ostatniej chwili ładnie pracował. Po prostu podczas jazdy zgasł.
Bo a6 3.0tdi przy odpalaniu dawała dźwiękowe oznaki żeby prrzejrze rozrząd a ten tak z niena cka <tjaa>
A miałem nim jechac na wakacje do włoch za kilka dni <niegadam>
Bo a6 3.0tdi przy odpalaniu dawała dźwiękowe oznaki żeby prrzejrze rozrząd a ten tak z niena cka <tjaa>
A miałem nim jechac na wakacje do włoch za kilka dni <niegadam>
Ostatnio zmieniony 28 sie 2014, 23:27 przez kjan5, łącznie zmieniany 1 raz.