Jest to lekko denerwujące przy spokojnej jeździe. Prosiłbym o pomoc w zlokalizowaniu gdzie leży problem..
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 ] Skrzynia uślizguje miedzy 1-2 tys obr
-
Zalek976
- Forum Audi A8

- Posty: 7
- Rejestracja: 30 cze 2014, 17:15
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
[D2 94 ] Skrzynia uślizguje miedzy 1-2 tys obr
Witam. A więc tak jak w temacie auto normalnie jeździ, może dochodzić do czerwonego pola i nic nie szarpie nie skacze wszystko normalnie.. Ale gdy jeździ się po mieście spokojnie w granicach 1-2 tys obr, obroty tak jakby zaczynają falować miedzy np. 1300-1500 obr i czuć delikatne szarpnięcia ..
Na LPG i PB objawy takie same bez różnicy..
Jest to lekko denerwujące przy spokojnej jeździe. Prosiłbym o pomoc w zlokalizowaniu gdzie leży problem..
?
Jest to lekko denerwujące przy spokojnej jeździe. Prosiłbym o pomoc w zlokalizowaniu gdzie leży problem..
Ostatnio zmieniony 06 lip 2014, 11:37 przez Zalek976, łącznie zmieniany 2 razy.
-
ernesto
Osobiście obstawiam kończące się sprzęgło hydrokinetyczne.
Masz tak że dajesz gazu a obroty wzrastają a jak ujmujesz to opadają ?
Na których biegach Ci się to dzieje ? Sprzęgło będzie ślizgać podczas obciążenia. Najczęściej zaczyna to być zauważalne na 3 biegu. Potem dochodzi 4.
Jeśli już na ciepłym ślizga 1 i 2 to nie jest to dobry znak, sprzęgło do wymiany.
Masz tak że dajesz gazu a obroty wzrastają a jak ujmujesz to opadają ?
Na których biegach Ci się to dzieje ? Sprzęgło będzie ślizgać podczas obciążenia. Najczęściej zaczyna to być zauważalne na 3 biegu. Potem dochodzi 4.
Jeśli już na ciepłym ślizga 1 i 2 to nie jest to dobry znak, sprzęgło do wymiany.
-
Zalek976
- Forum Audi A8

- Posty: 7
- Rejestracja: 30 cze 2014, 17:15
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Nie wlasnie problem w tym ze dzieje sie to jak trzymie równo gaz ..
przewaznie od 3 do 5 biegu. Wiem jakie sa objawy gdy sprzegło slizga dlatego raczej to eliminuje przynajmniej w normalnym aucie tzn manual.. I bez roznicy czy auto cieple czy zimne .. Niemam pojecia co to moze byc niewiem czy elektonika zawodzi czy o co chodzi ósemeczce :o ? 
-
monster_1973
- Forum Audi A8

- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Może szwankować sterownik elektrohydrauliczny, ale tak przez internet trudno coś więcej powiedzieć. Przyczyn może być wiele włącznie z uszkodzeniem mechanicznym skrzyni. Jeśli będzie puszczało ciśnienie na którymś sprzęgle wewnątrz skrzyni to też tak może się dziać.
Może też kończyć się konwerter, jak kolega wyżej napisał. A może stary olej.
Trudno powiedzieć. Podłącz go najpierw pod VAG i sprawdź błędy na skrzyni, silniku i hamulcach.
Pozdrawiam.
Może też kończyć się konwerter, jak kolega wyżej napisał. A może stary olej.
Trudno powiedzieć. Podłącz go najpierw pod VAG i sprawdź błędy na skrzyni, silniku i hamulcach.
Pozdrawiam.
-
szeryfisch
- Super Klubowicz

- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
Zalek976
- Forum Audi A8

- Posty: 7
- Rejestracja: 30 cze 2014, 17:15
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Jedynie jaki blad pokazal komp to modul sterujacy-przerwa o obwodzie czy cos - to blad w silniku ale skasowalem i nie wyskakuje spowrotem.. na skrzyni zero bledow tak samo hamulce.. Auto zachowuje sie razcej jakbys w manualu wciskal sprzeglo do polowy i puszczal.. wiem trudno to wytlumaczyc przez internet.. a jak wygladaja koszta roboty konwertera ? i moze jestescie w stanie polecic kogos ogarnietego w takich sprawach na sląsku ? Idzie jakos sprawdzic na vagu te cisnienie na sprzeglach ?
- pioter
- Moderator

- Posty: 2306
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR






