[D2 95 4.2PB ] Auto nie odpala po odpięciu ECU
[D2 95 4.2PB ] Auto nie odpala po odpięciu ECU
Witam,
niedawno brałem się za oczyszcznie podszybia i przy okazji chciałem w puszkę ecu zajżeć (tak żałuje) otóż było nieco brudno wiec poodpinałem ecu, od skrzyni i jedną jeszcze puszkę. Wyczyściłem wpiąłem wszystko i próbuje odpalić i auto tylko kręci nie odpala..
Czy trzeba coś kodować po odpięciu ? Dodam, że chyba robiłem to na podłączonym aku
Dodatkowo zapytam - jest możliwość jakiegoś testu pompy paliwa ?
niedawno brałem się za oczyszcznie podszybia i przy okazji chciałem w puszkę ecu zajżeć (tak żałuje) otóż było nieco brudno wiec poodpinałem ecu, od skrzyni i jedną jeszcze puszkę. Wyczyściłem wpiąłem wszystko i próbuje odpalić i auto tylko kręci nie odpala..
Czy trzeba coś kodować po odpięciu ? Dodam, że chyba robiłem to na podłączonym aku
Dodatkowo zapytam - jest możliwość jakiegoś testu pompy paliwa ?
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Błędy już kasowałem co najlepsze.. On tak jakby sie uczył.. Wcześniej nie mogłem się ze skrzynią biegów połączyć teraz już idzie..
Nie wiem tez co z modułem komfortu i centalnym zamkiem - czy w 95 występował ? chodzi o wejście vag ?
Nie wiem tez co z modułem komfortu i centalnym zamkiem - czy w 95 występował ? chodzi o wejście vag ?
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
Modułu komfortu nie ma w naszych A8, opcja centralny zamek jest - i pełni ona kilka funkcij - było o tym: http://www.a8team.pl/d2-98-42pb-lpg-gdz ... vt7075.htm.
Ja bym spróbował jeszcze odpiąć aku na noc (przynajmniej na godz) - być może to pomoże (brak zasilania może spowoduje wyeliminowanie tego błędu).
Ja bym spróbował jeszcze odpiąć aku na noc (przynajmniej na godz) - być może to pomoże (brak zasilania może spowoduje wyeliminowanie tego błędu).
Napisałem, że modułu komfortu w A8 D2 nie ma i nie da rady się z nim połaczyć Vagiem (podałem temat do wglądu tam było opisane).Chowix pisze:Czyli mówisz, że przez VAG musi się skomunikować z centralnym zamkiem tak, a moduł komfortu nie ?
W opcje centralny zamek Vag-iem możesz się połączyć, zależy co chcesz zrobić <niewiem> , ale centralny zamek to raczej nie ma tu wpływu na odpalanie samochodu.
Może coś z immo się stało przy odpięciu tego sterownika kompa?
A tak wszystko Ci działa?
Posprawdzaj bezpieczniki, może gdzieś masz problem z masą.
Tz słuchać chyba jak skończy kręcić się silnikiem takie syknięcie. Ale w ogóle żadnej reakcji, że zaraz ma odpalić. Tylko kręci i kręci nic więcej.
A gdzie i który to przekaźnik od pompki ? czy można ją podłączyć na krótko nie rozbierając - nie wyciągając ją z komory ?
A gdzie i który to przekaźnik od pompki ? czy można ją podłączyć na krótko nie rozbierając - nie wyciągając ją z komory ?
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2
Tutaj masz gdzie się znajduje przekażnik : http://www.a8team.pl/d2-all-przekaznik- ... vt2474.htm , http://www.a8team.pl/d2-all-przekaznik- ... vt1922.htm.
Możesz na krotko podłaczyć pompę, zeby cały czas działała ale nie widze schematu przekażnika, które styki trzeba by było zewrzeć.
Może lepiej sprawdzic na poczatek czy paliwo podaje pompa na listwe wtryskową:
Odkręcić przewód paliwa "fuel supply line" wziaść, jakąś buteleczkę i pokręcić rozrusznikiem - zobaczysz czy leci paliwo. Potem dopiero zabrałbym sie za przekaźnik a na samym końcu za wyjmowanie pompy. Podociskaj przekaźniki może któryś słabo siedzi.
Możesz na krotko podłaczyć pompę, zeby cały czas działała ale nie widze schematu przekażnika, które styki trzeba by było zewrzeć.
Może lepiej sprawdzic na poczatek czy paliwo podaje pompa na listwe wtryskową:
Odkręcić przewód paliwa "fuel supply line" wziaść, jakąś buteleczkę i pokręcić rozrusznikiem - zobaczysz czy leci paliwo. Potem dopiero zabrałbym sie za przekaźnik a na samym końcu za wyjmowanie pompy. Podociskaj przekaźniki może któryś słabo siedzi.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości