Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 05 4.2MPI ] Pęknięta rurka w zbiorniczku wyrównawczym

ernesto

Post autor: ernesto » 06 lip 2014, 12:18

To ja powiem ciekawostkę. W A4 miałem osłonę i było to samo, jedna wielka pustynia, po zdjęciu jest spokój. A do komory zaglądam teraz sporadycznie ze ściereczką. W Ósemce jest identyczna sytuacja. Wychodzi na to że kurz w większym stopniu przelatuje przez komorę a nie magazynuje się w środku i nie osadza na elementach.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 lip 2014, 12:25

ernesto pisze:To ja powiem ciekawostkę. W A4 miałem osłonę i było to samo, jedna wielka pustynia, po zdjęciu jest spokój. A do komory zaglądam teraz sporadycznie ze ściereczką. W Ósemce jest identyczna sytuacja. Wychodzi na to że kurz w większym stopniu przelatuje przez komorę a nie magazynuje się w środku i nie osadza na elementach.
A ja w A3 małżonki mam odwrotnie. Co prawda to 1,6 benzynka ale założyłem wygłuszenie pod maskę i osłonę pod silnik. Czyściutko i cichutko. Chyba się kiedyś szarpnę na jakąś sprężarkę, coś prostego np. taka.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 lip 2014, 12:28

pebo pisze:Chyba się kiedyś szarpnę na jakąś sprężarkę, coś prostego np. taka.
Mam taką tylko bass polska. Daje radę ale musiałem ją podkręcić aby nabijała 9barów, do normalnego użytkowania seria wystarczy. Gdy jest ciepło to ładnie się włącza, natomiast w zimie jak olej zgęstnieje i wsio się skurczy z zimna to ma problem z "wstaniem". Trzeba wtedy ją, wł i wył. aby się rozruszała bo inaczej pójdzie z dymem silnik.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 lip 2014, 12:33

A jaki kompresor/sprężarkę byście polecili do takiego zwykłego garażu? Czasem silnik przedmuchać, kanały odprowadzające wodę, koła podpompować itp. Nie planuję zabaw z kluczem pneumatycznym. Raczej z silnikiem jednofazowym.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 lip 2014, 12:52

Do normalnego użytku wystarczyła by sprężarka 25l. Napompujesz tym koła i zrobisz co chcesz wokół auta. Tylko, ze cena 25l jest na tym samym poziomie co 50l, więc warto rozglądać się za większym.

Ten co podałeś wcześniej jest tani i na pewno posłuży.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 lip 2014, 12:54

krzychu22.p1i pisze:Do normalnego użytku wystarczyła by sprężarka 25l. Napompujesz tym koła i zrobisz co chcesz wokół auta. Tylko, ze cena 25l jest na tym samym poziomie co 50l, więc warto rozglądać się za większym. Ten co podałeś wcześniej jest tani i na pewno posłuży.
Znalazłem jeszcze coś takiego: kompresor .
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 06 lip 2014, 13:00

Za 35zł więcej masz 50l więc nie ma się nad czym zastanawiać :P

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 06 lip 2014, 13:06

krzychu22.p1i pisze:Za 35zł więcej masz 50l więc nie ma się nad czym zastanawiać :P
I to jest jakiś konkret. Dzięki.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 06 lip 2014, 13:47

Panowie ja mam takie zboczenie,lubię sobie co jakiś czas przetrzeć komorę silnika i nie tylko.
Jest to dla mnie łatwiejsze z racji małych przelotów rocznych na poziomie 6tyś.
Co do kurzu i piasku to i u mnie się on zbiera niestety,ale mam wrażenie że w mniejszych ilościach niż w D2.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 08 lip 2014, 20:03

123mielony pisze:Panowie ja mam takie zboczenie,lubię sobie co jakiś czas przetrzeć komorę silnika i nie tylko.
Jest to dla mnie łatwiejsze z racji małych przelotów rocznych na poziomie 6tyś.
Co do kurzu i piasku to i u mnie się on zbiera niestety,ale mam wrażenie że w mniejszych ilościach niż w D2.
Ja mam tak samo. Robię kilka tysi rocznie, ale lubię mieć w furce porządek. W komorę silnika raczej wody nie nalejesz za często, więc sprężarka zrobi robotę, bo raczej jest wszystko ładnie wysuszone. Oczywiście, przy każdej okazji zdejmowania osłon lub zderzaka leci porządne sprzątanie, więc to trwa. Przydatne są zmywacze uniwersalne w aerozolu. Zastanawiam się też nad wykorzystaniem pianownicy do mycia silnika (przelać płyn do pianownicy i ładnie zapienić komorę a później zmyć, bo psykanie ze spryskiwacza niechybnie może doprowadzić do utraty ręki). Jak temat obadam (najpierw w A3) to napiszę. A może są jakieś pianki do mycia silników? Kiedyś korzystałem z takiej do czyszczenia napędów w magnetowidach VHS. Psykało się pianą po całym mechanizmie, pianka rozpuszczała i wysuszała smary, a na koniec przedmuchiwało się sprężonym powietrzem i smarowało na nowo.
Bądź dobry jak chleb.

daniell-gda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: daniell-gda » 26 sty 2017, 12:14

krzychu22.p1i pisze:Nie wiem czy dobrze znalazłem w ETCE ale tam widnieje zbiorniczek wyrównawczy nr 4E0 121 403G - 190,93zł

Od siebie dodam, że warto kupić nowy jak używany bo ceny potrafią być na podobnym poziomie..

Mamy nowe, dobrej jakości zamienniki.

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="2" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Post został usunięty, gdyż zawier
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, 20:29 przez daniell-gda, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 26 sty 2017, 20:59

daniell-gda pisze:Mamy nowe, dobrej jakości zamienniki.
teraz piszesz ?
ja miesiąc temu z 216zł wyskoczyłem za nowy w ASO :( też mi szlak trafił rurkę :/
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, 20:29 przez mkbewe, łącznie zmieniany 1 raz.

daniell-gda
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 23 wrz 2011, 17:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: daniell-gda » 27 sty 2017, 16:25

mkbewe pisze:
daniell-gda pisze:Mamy nowe, dobrej jakości zamienniki.
teraz piszesz ?
ja miesiąc temu z 216zł wyskoczyłem za nowy w ASO :( też mi szlak trafił rurkę :/
Napisałem w ten sam dzień co je otrzymałem fizycznie <jezyk2>
Ostatnio zmieniony 27 sty 2017, 20:30 przez daniell-gda, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl