[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana dolnego wachacza
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wymiana dolnego wachacza
Koledzy mam dwa pytanka ,pierwsze dotyczy wymiany wahacza dolnego z przodu tego co amortyzator jest do niego przykręcony,czy żeby go zdemontować to trzeba odpiąć przegub ? Drugie pytanko to właśnie po tej stronie gdzie mam wahacz do wymiany skrzypi mi coś strasznie ,ale dochodzi to od amora ,bo jak autem bujam to wtedy skrzypi,jak podnoszę auto na lewarku to też skrzypi ,waszym zdaniem może to być amortyzator ?
Ostatnio zmieniony 07 lip 2014, 10:39 przez brother, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Wymiana dolnego wachacza
Nie nie jest to koniecznebrother pisze:czy żeby go zdemontować to trzeba odpiąć przegub ?
Co do skrzypienia to najprawdopodobniej będzie jakaś końcówka. Musisz dokładnie przejrzeć ich stan. W moim przypadku skrzypiało jak się zrobiło ciepło i okazało się że do wymiany poszły końcówki drążków.
Jedna osoba buja a Ty badaj sprawę. Wyczujesz ręką. Jak uginasz i skrzypi to jak złapiesz za sworzeń wahacza będziesz czuł opory na nim lub luzy.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Mialem dokladnie ten sam problem i to byl wahacz o ktorym piszesz. Piszczal od strony silnika i trudno to bylo zdiagnozowac bo nioslo sie po wszystkim. Probowalem brecha zaprzec sie chyba o stabilizator i ruszac samym koncem wahacza i wtedy zaczal srzypiec. Nie bylo problemu z wymiana, nie trzeba odkrecac przegubu.