[D2 00 2.8PB/LPG ] Nierówna praca, wypadanie zapłonów
witam, potrzebuje oznaczenie następujących błędów :16535,17087,
pozakładałem cewki z innego auta i problem nadal taki sam, braki spalania w cylindrach 1,2,3,4, ręce opadają, pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki!!!!!!
:-/
[ Dodano: 2009-12-21, 19:14 ]
witam, ponownie zgłaszam tensam problem z wypadaniem zapłonów. Byłem u gazownika, który zakładał mi instalację, poustawiam wszystko co mógł i troche pomogło ale silnik nadal kuleje. Czasami załapie i jest ok ale przewaznie kuleje i to na bęzynie. Braki spalania występuja tylko w cylindrach 1-4 i to na wolnych obrotach, nie wiem juz czego szukac, gazownik przyznał że też nie ma pojecia, kazał jeszcze wymienić świece na BERU, mam NGK nowiuteńkie i świec nie będę się czepiał. Tylko że nie mam pojęcia czego się czepic!!!!!!!!Czy ktos może pomóc??? :-(
[ Dodano: 2009-12-22, 13:11 ]
Czy jest możliwe żeby jedna wtyczka pod pokrywą plastikową z lewej strony ( cyl. 1-4)była luźna, do niczego nie podpięta, taka sama jest z drugiej ale podpięta i podobna jest z przodu silnika u góry, zasłania ja obudowa, może tutaj leży moja dolegliwość z wypadaniem zapłonów? Na poczatku roku wymieniali mi termostat i może źle podłączyli? Co o tym myślicie/ pozdrawiam :-|
pozakładałem cewki z innego auta i problem nadal taki sam, braki spalania w cylindrach 1,2,3,4, ręce opadają, pozdrawiam i proszę o jakieś wskazówki!!!!!!
:-/
[ Dodano: 2009-12-21, 19:14 ]
witam, ponownie zgłaszam tensam problem z wypadaniem zapłonów. Byłem u gazownika, który zakładał mi instalację, poustawiam wszystko co mógł i troche pomogło ale silnik nadal kuleje. Czasami załapie i jest ok ale przewaznie kuleje i to na bęzynie. Braki spalania występuja tylko w cylindrach 1-4 i to na wolnych obrotach, nie wiem juz czego szukac, gazownik przyznał że też nie ma pojecia, kazał jeszcze wymienić świece na BERU, mam NGK nowiuteńkie i świec nie będę się czepiał. Tylko że nie mam pojęcia czego się czepic!!!!!!!!Czy ktos może pomóc??? :-(
[ Dodano: 2009-12-22, 13:11 ]
Czy jest możliwe żeby jedna wtyczka pod pokrywą plastikową z lewej strony ( cyl. 1-4)była luźna, do niczego nie podpięta, taka sama jest z drugiej ale podpięta i podobna jest z przodu silnika u góry, zasłania ja obudowa, może tutaj leży moja dolegliwość z wypadaniem zapłonów? Na poczatku roku wymieniali mi termostat i może źle podłączyli? Co o tym myślicie/ pozdrawiam :-|
giwera44
ja tez sie podpinam pod temat - mial juz ktos jakies rozwiazania?
wczesniej tez mi zle pracowal i na benie i na gazie ale wypady zaplonow byly b. sporadyczne.. po wymianie wtryskow gazu bylo lepiej ale ..znowu sie zaczelo.
wywala mi na 4tym i 6tym cylindrze, zamiana cewek nie pomaga - auto jest po "malym" remoncie - wymianie uszczelniacza na wale.. - moze mechanicy cos zle podlaczyli, wiec bede sprawdzal jeszcze.
..takie jezdzenie to nie bardzo przyjemne jest..
kontynuacja mojego tematu tutaj http://www.a8team.pl/topics12/290.htm?start=15#11027 zeby nie szlo rownolegle..
wczesniej tez mi zle pracowal i na benie i na gazie ale wypady zaplonow byly b. sporadyczne.. po wymianie wtryskow gazu bylo lepiej ale ..znowu sie zaczelo.
wywala mi na 4tym i 6tym cylindrze, zamiana cewek nie pomaga - auto jest po "malym" remoncie - wymianie uszczelniacza na wale.. - moze mechanicy cos zle podlaczyli, wiec bede sprawdzal jeszcze.
..takie jezdzenie to nie bardzo przyjemne jest..
kontynuacja mojego tematu tutaj http://www.a8team.pl/topics12/290.htm?start=15#11027 zeby nie szlo rownolegle..
Ostatnio zmieniony 04 lut 2010, 12:03 przez jaano, łącznie zmieniany 1 raz.
witam, ja sam rozwiązałem ten błąd z wypadaniem zapłonów, otóż gdy byłem u gazownika na wymianę tloczków w listwach wtryskowych to gamonie tak robili, że odłączyli przewód od powietrza i cała mecyja. zmierzam do tego, aby kazdy we własnym zakresie poprzeglądał co sie da, trzeba pościągać obudowy i powolutku popatrzyć cop i jak bo ci fachowcy to nieraz tak naprawią że masakra, mam nadzieje że pomoże a jak nie to trzeba walczyć dalej, jest duyżo możliwości, pisz co się dzieje i bedziemy walczyc, tego tematu jest dużo na forum, pozdrawiam ;-)
giwera44
dzieki,
dopisalem za pozno:
kontynuacja mojego tematu tutaj http://www.a8team.pl/topi...?start=15#11027 zeby nie szlo rownolegle..
dopisalem za pozno:
kontynuacja mojego tematu tutaj http://www.a8team.pl/topi...?start=15#11027 zeby nie szlo rownolegle..
to wlasnie tacy gazownicy od kuchenek gazowych :-/ polecil zmiane tloczkow ale nie powiedzial o kalibracji po takiej operacji listew gazowych. jesli wymieniany jest tloczek, tloczki, albo same gumki czy sprezynki we wtryskiwaczu gazowym, to pozniej trzeba kalibrowac cala listwe, a w v8 obie listwy - chodzi o to zeby wydatki poszczegolnych wtryskiwaczy byly takie same!!! jesli ktos ma instalacje KME to jest o tyle szczesliwy, ze jak trafi na "normalnego" gazownika to taka operacje zrobi bez zdejmowania listew z silnika :-D
inny powod takich klopotow moze polegac na tym, ze parownik przez podlaczenie podcisnienia przepuszcza gaz, objaw wtedy jest taki, ze jak samochod troche postoi, to pojawiaja sie problemy z odpalaniem, odpala jakby byl zalany, wyskakuja CAT itp.
inny powod takich klopotow moze polegac na tym, ze parownik przez podlaczenie podcisnienia przepuszcza gaz, objaw wtedy jest taki, ze jak samochod troche postoi, to pojawiaja sie problemy z odpalaniem, odpala jakby byl zalany, wyskakuja CAT itp.