części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] LPG do oceny

Gość

Post autor: Gość » 09 lip 2014, 07:12

Stagi itp notorycznie rozwalaja wszelkie mapy i inne spustoszenie w elektryce robia. Tak serwis maja dostepny bo bez tego to by nie podzialalo dlugo. Tu cwani spece jak pepi sami sobie serwisuja na bierzaco to co to dla nich za roznica?
Ale z drugiej manki serwis i dostepnosc BRC jest tak samo doskonala jak te stagi. U mnie w okolicy spece zakladajacy te skladaki ni cieza sie super opinia. Zaden nie wlozy tego dobrze w A8-robiac wywiady swego czasu kazdy krecil morda i szczerze nie gwarantowali mi tej perfekcji ktora zagwarantowal i dal mi BRCmajster.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 09 lip 2014, 22:04

Apophis pisze:Stagi itp notorycznie rozwalaja wszelkie mapy i inne spustoszenie w elektryce robia.
Nie widzę w czym lepszy jest sterownik BRC?
Powiem że widziałem BRC z rozjechanymi mapami Pb i to nie jedno.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 09 lip 2014, 22:33

karol208 pisze:Nie widzę w czym lepszy jest sterownik BRC?
Powiem że widziałem BRC z rozjechanymi mapami Pb i to nie jedno.
Dokładnie , kolega miał audi 100 C4 2.6 PB+LPG właśnie z BRC .
Miał co prawda kupione auto z tą instalacją , ale strasznie wariowała mu ta instalka .

A zapytam się o różnicę ceny pomiędzy BRC , a STAG ??
Założę się , że nawet po 4 latach korzystania ze STAG 300+ , robię przegląd LPG 2 razy do roku , na wiosnę i przed zimą , jak zmienia się LPG na stacjach .
Zostaje mi sporo w kieszeni prawda ??
Bo ta różnica jest około 1000-1500 zł .
Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lip 2014, 06:31

agis to produkt app studio alex acon
http://www.acon.com.pl/pl/

Co do stagów ja ich nie lubię ale nie z tego że są złe tylko ja już od 2005 roku zakładałem agisa
i w każdym aucie mam miałem .
O czym mowa ja jak to ustawię albo i nie ustawie auto zachowuje się poprawnie jeśli się coś nie zesra mechanicznego to zapominam że mam lpg .
co do brc to jak widać po montażu skopanym w 90% tak że stag by nie dał rady
a to chodzi i to jeszcze jak !
Więc co jest w brc ;)
ale to nie znaczy że reduktory nie padają i kompy a cena ich koło 1 tys
czyli może być drogo jak coś się dziać będzie

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 10 lip 2014, 11:18

Witam!
mdamian pisze:Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie .
troszke to nieprecyzyjne.Sam sterownik (sa jeszcze rozne modele) to nie wszystko.
Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.

Stefan.

Gość

Post autor: Gość » 10 lip 2014, 18:13

mdamian, O jakiej różnicy piszesz? Dziś cena BRC jest niemal taka sama jak jakiegoś poskładanego z "lepszych" komponentów pajęczaka. BRC jest proste jak drut w montażu i żeby to rozjeżdzało cokolwiek to musi być nieskalibrowane czyli (garażowy montaż)
Przeglądy 2xw roku dla mnie to przesada chyba że bym napieprzał 30tyś km to wtedy tak.

Ja robie ok 15 tyś max 20 w roku i mało która instalak z pajęczaków się spisze tak jak moja BRC

Nigdy NIGDY nie założe czegoś co jest gorszej jakości od BRC i wszeklie składaki-pajęczaki wrecz dyskwalifikuja dla mnie nawet dane auto przy ewentualnym zakupie :)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 lip 2014, 20:51

majkaistefan pisze:Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.
Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście .
Tak że małych przebiegów nie mam .
Przez 4 lata na stukałem 136Kkm , chyba nieźle co ?? i to na LPG .
Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia :) )
- wtryski Valtek (czerwone)

Nic się z tą instalacją nie dzieje , liczę się z tym , że czeka mnie wymiana węży wody i reduktory też mogą lada moment paść ( zmęczenie materiału) ale instalacja się już dawno zwróciła .

Tak że skoro wszystko jest dobrze założone i ustawione , to po co przepłacać ?? :)

Gość

Post autor: Gość » 10 lip 2014, 21:00

mdamian, Jesteś jednym z wyjątków i szczęsciarzy którzy kupią najgorsza kupe i sa z niej zadowoleni. Niemal każde cześci z niajniższej klasy mają takie zestawy które potrafią być całkiem dobre. Kolega mechanik nie raz montował na prośbę ludzi tanie gówna i nieraz te auta jeździły całkiem sporo na tych częsciach. Podobnie jest u Ciebie z twoim paskudnym pajęczakiem :)

Reguły nie ma ale ja nie należę do szczesciarzy i na tym ryzykował nie bede.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 10 lip 2014, 21:04

Apophis, Ale powiem tobie , że coś w tym jest .
Mam kupione najtańszy zestaw xenonów i działają 2 rok bez problemu :)
Żeby było śmieszniej za swoje autko dałem 10k zł i trochę było zabawy z lakierką , ale mechanicznie był sprawny , to było dla mnie najważniejsze .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lip 2014, 21:19

ja dałem sporo mniej i miałem brc :)
jednak audi ma dobre silniki jak na valtekach głowice się nie podusiły
wiesz że one wymagają kalibracji co 10 tys ?

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 10 lip 2014, 21:20

Witam!
mdamian pisze:Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście
Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia :) )
- wtryski Valtek (czerwone)
Przebieg roczny niewielki.Stag i Zavoli moze byc ale na Valtekach to malo prawdopodobne.No chyba ze kolega "na emeryta" jezdzi.Przy pelnej mocy Valteki nie istnieja.

Stefan.

DODANO:


Witam!
pepi pisze:wiesz że one wymagają kalibracji co 10 tys ?
chcac dysponowac pelna dynamika auta to nierealne.

Stefan.


DODANO:
Witam!
:)
mdamian pisze:co prawda miejscami było 200km/h
z tego co piszesz to jezdzisz czasami na polowie mocy...
200 dla tego auta to zadna predkosc.

Stefan.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2014, 19:35 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 3 razy.

ernesto

Post autor: ernesto » 10 lip 2014, 22:47

[center]majkaistefan,

Uprzejmie proszę o edytowanie swoich postów a nie pisanie posta pod postem
[/center]
Pozdrawiam ernesto.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 10 lip 2014, 23:05

Oj tam oj tam. Ja mam u siebie Stag-a 300 i wtryski Rail (3ohm), 2x reduktory (nie pamietam f-my). Powiem wam, że instalacja sie sprawuje dobrze - aczkolwiek mam jedna bolączke, ale jest to do ogarniecia (po tylu latach). Robie po 15 - 20kkm rocznie, ale nie żałuje mu buta jak go dopadne (z racji pracy za granicą). Smigam nie małymi predkościami (200 - 240 km/h) po trójmieskich autostradach :D, no i po Polsce oczywiście. Daje rade:)

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 11 lip 2014, 07:11

Ja mam LPG tEcha, keihiny i chyba 2 x tur?? tzw połaczone w kanapkę.

W D3 gaz mam od pół rokui ani razu nie musiałem ingerować, jedyniue co sprawdzam to od czasu do czasu korekty VAGiem i sa ksiazkowe.
W poprzedniek S8 tez miałem LPG techa i tak samo jak wyżej bezproblemowy.

Natomiast jeszcze w 2 wczesniejszych autach był stag 300 i wiecej gówna nie chce.

To moje zdanie jako użytkownika instalacji LPG a nie montażysty który wcisnie Ci sterownik którym aktualnie ma magazyn zapchany.

Kuzyn ma agisa w mercedesie S 3.2 i jexdzi 5 lat bez ingerencji... ale jak korekty spadki mocy itd nie wiem :-)

Ja na LPG techu w S8 i obecnej A8 nie odczówam róznucy w mocy, przyspieszeniu, reakcji na dodanie gazu, a w poprzedniczkach ze stagiem było czuc wyraźnie osłabienie auta na LPG.

Tyle ode mnie.

Gość

Post autor: Gość » 11 lip 2014, 07:50

Mdamian jednak jesteś szczęściarzem-ja nie <niewiem>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl