[D3 04 4.2MPI ] LPG do oceny
Stagi itp notorycznie rozwalaja wszelkie mapy i inne spustoszenie w elektryce robia. Tak serwis maja dostepny bo bez tego to by nie podzialalo dlugo. Tu cwani spece jak pepi sami sobie serwisuja na bierzaco to co to dla nich za roznica?
Ale z drugiej manki serwis i dostepnosc BRC jest tak samo doskonala jak te stagi. U mnie w okolicy spece zakladajacy te skladaki ni cieza sie super opinia. Zaden nie wlozy tego dobrze w A8-robiac wywiady swego czasu kazdy krecil morda i szczerze nie gwarantowali mi tej perfekcji ktora zagwarantowal i dal mi BRCmajster.
Ale z drugiej manki serwis i dostepnosc BRC jest tak samo doskonala jak te stagi. U mnie w okolicy spece zakladajacy te skladaki ni cieza sie super opinia. Zaden nie wlozy tego dobrze w A8-robiac wywiady swego czasu kazdy krecil morda i szczerze nie gwarantowali mi tej perfekcji ktora zagwarantowal i dal mi BRCmajster.
Dokładnie , kolega miał audi 100 C4 2.6 PB+LPG właśnie z BRC .karol208 pisze:Nie widzę w czym lepszy jest sterownik BRC?
Powiem że widziałem BRC z rozjechanymi mapami Pb i to nie jedno.
Miał co prawda kupione auto z tą instalacją , ale strasznie wariowała mu ta instalka .
A zapytam się o różnicę ceny pomiędzy BRC , a STAG ??
Założę się , że nawet po 4 latach korzystania ze STAG 300+ , robię przegląd LPG 2 razy do roku , na wiosnę i przed zimą , jak zmienia się LPG na stacjach .
Zostaje mi sporo w kieszeni prawda ??
Bo ta różnica jest około 1000-1500 zł .
Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
agis to produkt app studio alex acon
http://www.acon.com.pl/pl/
Co do stagów ja ich nie lubię ale nie z tego że są złe tylko ja już od 2005 roku zakładałem agisa
i w każdym aucie mam miałem .
O czym mowa ja jak to ustawię albo i nie ustawie auto zachowuje się poprawnie jeśli się coś nie zesra mechanicznego to zapominam że mam lpg .
co do brc to jak widać po montażu skopanym w 90% tak że stag by nie dał rady
a to chodzi i to jeszcze jak !
Więc co jest w brc
ale to nie znaczy że reduktory nie padają i kompy a cena ich koło 1 tys
czyli może być drogo jak coś się dziać będzie
http://www.acon.com.pl/pl/
Co do stagów ja ich nie lubię ale nie z tego że są złe tylko ja już od 2005 roku zakładałem agisa
i w każdym aucie mam miałem .
O czym mowa ja jak to ustawię albo i nie ustawie auto zachowuje się poprawnie jeśli się coś nie zesra mechanicznego to zapominam że mam lpg .
co do brc to jak widać po montażu skopanym w 90% tak że stag by nie dał rady
a to chodzi i to jeszcze jak !
Więc co jest w brc
ale to nie znaczy że reduktory nie padają i kompy a cena ich koło 1 tys
czyli może być drogo jak coś się dziać będzie
Witam!
Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.
Stefan.
troszke to nieprecyzyjne.Sam sterownik (sa jeszcze rozne modele) to nie wszystko.mdamian pisze:Po prostu mam Staga założone dobrze i nic się z tym nie dzieje , a skoro różnica jest tylko w cenie , to wolę to tańsze rozwiązanie .
Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.
Stefan.
mdamian, O jakiej różnicy piszesz? Dziś cena BRC jest niemal taka sama jak jakiegoś poskładanego z "lepszych" komponentów pajęczaka. BRC jest proste jak drut w montażu i żeby to rozjeżdzało cokolwiek to musi być nieskalibrowane czyli (garażowy montaż)
Przeglądy 2xw roku dla mnie to przesada chyba że bym napieprzał 30tyś km to wtedy tak.
Ja robie ok 15 tyś max 20 w roku i mało która instalak z pajęczaków się spisze tak jak moja BRC
Nigdy NIGDY nie założe czegoś co jest gorszej jakości od BRC i wszeklie składaki-pajęczaki wrecz dyskwalifikuja dla mnie nawet dane auto przy ewentualnym zakupie
Przeglądy 2xw roku dla mnie to przesada chyba że bym napieprzał 30tyś km to wtedy tak.
Ja robie ok 15 tyś max 20 w roku i mało która instalak z pajęczaków się spisze tak jak moja BRC
Nigdy NIGDY nie założe czegoś co jest gorszej jakości od BRC i wszeklie składaki-pajęczaki wrecz dyskwalifikuja dla mnie nawet dane auto przy ewentualnym zakupie
Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście .majkaistefan pisze:Wnioskowac mozna znajac roczny przebieg i pozostale komponenty instalacji ktore warunkuja jej prawidlowe dzialanie.No i przede wszystkim duza wiedza.
Tak że małych przebiegów nie mam .
Przez 4 lata na stukałem 136Kkm , chyba nieźle co ?? i to na LPG .
Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia )
- wtryski Valtek (czerwone)
Nic się z tą instalacją nie dzieje , liczę się z tym , że czeka mnie wymiana węży wody i reduktory też mogą lada moment paść ( zmęczenie materiału) ale instalacja się już dawno zwróciła .
Tak że skoro wszystko jest dobrze założone i ustawione , to po co przepłacać ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
mdamian, Jesteś jednym z wyjątków i szczęsciarzy którzy kupią najgorsza kupe i sa z niej zadowoleni. Niemal każde cześci z niajniższej klasy mają takie zestawy które potrafią być całkiem dobre. Kolega mechanik nie raz montował na prośbę ludzi tanie gówna i nieraz te auta jeździły całkiem sporo na tych częsciach. Podobnie jest u Ciebie z twoim paskudnym pajęczakiem
Reguły nie ma ale ja nie należę do szczesciarzy i na tym ryzykował nie bede.
Reguły nie ma ale ja nie należę do szczesciarzy i na tym ryzykował nie bede.
Apophis, Ale powiem tobie , że coś w tym jest .
Mam kupione najtańszy zestaw xenonów i działają 2 rok bez problemu
Żeby było śmieszniej za swoje autko dałem 10k zł i trochę było zabawy z lakierką , ale mechanicznie był sprawny , to było dla mnie najważniejsze .
Mam kupione najtańszy zestaw xenonów i działają 2 rok bez problemu
Żeby było śmieszniej za swoje autko dałem 10k zł i trochę było zabawy z lakierką , ale mechanicznie był sprawny , to było dla mnie najważniejsze .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witam!
Stefan.
DODANO:
Witam!
Stefan.
DODANO:
Witam!
200 dla tego auta to zadna predkosc.
Stefan.
mdamian pisze:Przebieg roczny około 25-30Kkm , auta używam na co dzień , nie tylko w długie wypady , ale i po mieście
Przebieg roczny niewielki.Stag i Zavoli moze byc ale na Valtekach to malo prawdopodobne.No chyba ze kolega "na emeryta" jezdzi.Przy pelnej mocy Valteki nie istnieja.Instalacja:
-Stag 300 PLUS
-reduktor Zavoli 2xS (strasznie nabazgrolone staram się rozszyfrować pismo kolesia )
- wtryski Valtek (czerwone)
Stefan.
DODANO:
Witam!
chcac dysponowac pelna dynamika auta to nierealne.pepi pisze:wiesz że one wymagają kalibracji co 10 tys ?
Stefan.
DODANO:
Witam!
z tego co piszesz to jezdzisz czasami na polowie mocy...mdamian pisze:co prawda miejscami było 200km/h
200 dla tego auta to zadna predkosc.
Stefan.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2014, 19:35 przez majkaistefan, łącznie zmieniany 3 razy.
Oj tam oj tam. Ja mam u siebie Stag-a 300 i wtryski Rail (3ohm), 2x reduktory (nie pamietam f-my). Powiem wam, że instalacja sie sprawuje dobrze - aczkolwiek mam jedna bolączke, ale jest to do ogarniecia (po tylu latach). Robie po 15 - 20kkm rocznie, ale nie żałuje mu buta jak go dopadne (z racji pracy za granicą). Smigam nie małymi predkościami (200 - 240 km/h) po trójmieskich autostradach , no i po Polsce oczywiście. Daje rade:)
Ja mam LPG tEcha, keihiny i chyba 2 x tur?? tzw połaczone w kanapkę.
W D3 gaz mam od pół rokui ani razu nie musiałem ingerować, jedyniue co sprawdzam to od czasu do czasu korekty VAGiem i sa ksiazkowe.
W poprzedniek S8 tez miałem LPG techa i tak samo jak wyżej bezproblemowy.
Natomiast jeszcze w 2 wczesniejszych autach był stag 300 i wiecej gówna nie chce.
To moje zdanie jako użytkownika instalacji LPG a nie montażysty który wcisnie Ci sterownik którym aktualnie ma magazyn zapchany.
Kuzyn ma agisa w mercedesie S 3.2 i jexdzi 5 lat bez ingerencji... ale jak korekty spadki mocy itd nie wiem :-)
Ja na LPG techu w S8 i obecnej A8 nie odczówam róznucy w mocy, przyspieszeniu, reakcji na dodanie gazu, a w poprzedniczkach ze stagiem było czuc wyraźnie osłabienie auta na LPG.
Tyle ode mnie.
W D3 gaz mam od pół rokui ani razu nie musiałem ingerować, jedyniue co sprawdzam to od czasu do czasu korekty VAGiem i sa ksiazkowe.
W poprzedniek S8 tez miałem LPG techa i tak samo jak wyżej bezproblemowy.
Natomiast jeszcze w 2 wczesniejszych autach był stag 300 i wiecej gówna nie chce.
To moje zdanie jako użytkownika instalacji LPG a nie montażysty który wcisnie Ci sterownik którym aktualnie ma magazyn zapchany.
Kuzyn ma agisa w mercedesie S 3.2 i jexdzi 5 lat bez ingerencji... ale jak korekty spadki mocy itd nie wiem :-)
Ja na LPG techu w S8 i obecnej A8 nie odczówam róznucy w mocy, przyspieszeniu, reakcji na dodanie gazu, a w poprzedniczkach ze stagiem było czuc wyraźnie osłabienie auta na LPG.
Tyle ode mnie.