![]() |
![]() |
Szukam dobrego mechanika od A8 D3 na pomorzu.
Szukam dobrego mechanika od A8 D3 na pomorzu.
witam
Kogo polecacie z Trojmiasta,Slupska do wymiany poduszki silnika oraz tarcz hamulcowych wraz z odpowiednimi nastawami w VCDS.
pozdr.
Kogo polecacie z Trojmiasta,Slupska do wymiany poduszki silnika oraz tarcz hamulcowych wraz z odpowiednimi nastawami w VCDS.
pozdr.
Jeżeli nie masz za daleko do mnie to zapraszam.
Wyślij mi na maila zakres działań:
np. tarcze przód, czy przód i tył (klocki to wiadomo, że nowe)
Powód zmian tarcz? (zużycie w wyniku eksploatacji, bicie przy hamowaniu)
Jeżeli bicie przy hamowaniu to będzie niezbędna ocena zawiszenia (luzów),
bicia piast (sprawdza się zegarem).
Sprawdzić trzeba jednocześnie stan gum osłaniających tłoczki w zaciskach,
"pływalność" zacisków itd.
Jak auto w górze to i ocena przewodów hamulcowych (przede wszystkim giętkich).
Innych niepokojących rzeczy (wycieki, obicia, braki).
Poduszka silnika (powód zmiany: widoczne uszkodzenia, błędy VAG),
Która poduszka silnika? (lewa-prawa, momentu skrętnego silnika)
Wyślij mi na maila zakres działań:
np. tarcze przód, czy przód i tył (klocki to wiadomo, że nowe)
Powód zmian tarcz? (zużycie w wyniku eksploatacji, bicie przy hamowaniu)
Jeżeli bicie przy hamowaniu to będzie niezbędna ocena zawiszenia (luzów),
bicia piast (sprawdza się zegarem).
Sprawdzić trzeba jednocześnie stan gum osłaniających tłoczki w zaciskach,
"pływalność" zacisków itd.
Jak auto w górze to i ocena przewodów hamulcowych (przede wszystkim giętkich).
Innych niepokojących rzeczy (wycieki, obicia, braki).
Poduszka silnika (powód zmiany: widoczne uszkodzenia, błędy VAG),
Która poduszka silnika? (lewa-prawa, momentu skrętnego silnika)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez marekp750, łącznie zmieniany 2 razy.
Zdecydowanie polecam kolegę Marka
,wszystko zrobione jak należy - niektóre ASO mogło by się uczyć od niego.
Wszystko chodzi jak należy,podejście do człowieka jak i do pracy perfekcyjne,kto pojedzie raz zapewne do niego wróci.
Ja na dniach będę się ustawiał do niego na wymianę oleju i kilku drobnostek
SZCZERZE POLECAM!

Wszystko chodzi jak należy,podejście do człowieka jak i do pracy perfekcyjne,kto pojedzie raz zapewne do niego wróci.
Ja na dniach będę się ustawiał do niego na wymianę oleju i kilku drobnostek

SZCZERZE POLECAM!
Dzięki Sławku za pozytyw... (prawie jak na allegro).
Warsztat jest w stanie budowy, czyli jeszcze nie wykończony ale pomału pracuję przy nim. Do jesieni (za 2 m-ce) powinno być dużo zrobione.
Co do pracy przy autkach. Mechanik uczy się cały czas. Nie ma ludzi, którzy
wszystko zdołali już dotknąć. Zawsze jest jakiś nowy temat. Ważne jest
jak szybko potrafi się ogarnąć nowe tematy. I co najważniejsze to staranność
przy pracy. Niestety powoduje to wydłużenie czasu serwisu autka. Ale u mnie
jest zasada, że albo robi się dobrze albo wcale. Chodzi i o pracę i o części.
Zapraszam innych. Co do D2 to mam duże doświadczenie (a i tak pewnie
sporo jest jeszcze do poznania). D3 na razie się nie psują, nie są tak zużyte
by często wpadały do serwisu.
Warsztat jest w stanie budowy, czyli jeszcze nie wykończony ale pomału pracuję przy nim. Do jesieni (za 2 m-ce) powinno być dużo zrobione.
Co do pracy przy autkach. Mechanik uczy się cały czas. Nie ma ludzi, którzy
wszystko zdołali już dotknąć. Zawsze jest jakiś nowy temat. Ważne jest
jak szybko potrafi się ogarnąć nowe tematy. I co najważniejsze to staranność
przy pracy. Niestety powoduje to wydłużenie czasu serwisu autka. Ale u mnie
jest zasada, że albo robi się dobrze albo wcale. Chodzi i o pracę i o części.
Zapraszam innych. Co do D2 to mam duże doświadczenie (a i tak pewnie
sporo jest jeszcze do poznania). D3 na razie się nie psują, nie są tak zużyte
by często wpadały do serwisu.
Całkiem słusznie i naukowo..... czas to czas ale szybko bardzo często nie znaczy dobrze.marekp750 pisze:I co najważniejsze to staranność
przy pracy. Niestety powoduje to wydłużenie czasu serwisu autka. Ale u mnie
jest zasada, że albo robi się dobrze albo wcale. Chodzi i o pracę i o części.
Ja wolę zrobić dobrze anieżeli szybko.
A tu się jednak mylisz. D3 to inne auto, może młodsze ale napakowane elektroniką i mają swoje typowe usterki które zaniedbane potrafią generować w późniejszym okresie całkiem spore wydatki. Noi tych usterek bywa całkiem sporo.marekp750 pisze:D3 na razie się nie psują, nie są tak zużyte
by często wpadały do serwisu.
Jakbym policzył wszystko co robię to D3 dłubię chyba częściej niż D2

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Marek Podwysocki
Serwis aut - okolice Gdańska - 571 240 898, www.serwis-smp.pl
Części do wszystkich samochodów
Pozdrawiam
Serwis aut - okolice Gdańska - 571 240 898, www.serwis-smp.pl
Części do wszystkich samochodów
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"