Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala na PB

Gość

Post autor: Gość » 28 lip 2014, 19:37

Nie głupotami tylko wyobraź sobie taki układ zasilania co jest wyschnięty po trasie jednej drugiej aż wkońcu nazbiera sie szlamu i bedzie kuku. Sam chciałem takie coś ale z czujnikiem spadku ciśnienia że właczyło by pompe zanim odetnie gaz. Mój gazownik powiedział że dawno odszedł od tej metody jak ludzie przyjeżdżali z problemami wyschniętych wtryskiwaczy.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 28 lip 2014, 20:07

żeby wtryskiwacz sie zapiekł to trzeba by coś nasypac do niego. Poza tym sam wtrysk na gazie nie działa oraz i tak przez niego nie przepływa paliwo więc ten Twoj szlam i syf i tak sie tam zbiera,bo paliwo tam stoi w miejscu, jedynie co to paliwo ciągle przepływa w obiegu i przez filtr ot taka róznica, krąży sobie w tą i spowrotem. Nie stanie się nic jak odłączy pompę z wtryskiwaczami. Ale własnie gorzej jak braknie gazu w trasie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lip 2014, 20:57

mniejsza z tym ale ja też mam odmienne zdanie w tym temacie :)

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 29 lip 2014, 08:47

Dziś znów nie odpalil wlalem paliwa przez moment było ok ale ledwo co chodzi na tym paliwie . Mam ponad pół zbiornika paliwa to już się powinna zalać .pomóżcie co dalej robić.

Gość

Post autor: Gość » 29 lip 2014, 11:47

A wszystko masz zrobione zgodnie ze sztuką?Wymiana pompy w A8 to wyższa łopatologia niestety. Uszczelnienie kosza jest tez wymienione lub dobre?
Zdarza się też że zamienniki potrafia paśc dośc szybko.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 29 lip 2014, 14:21

Pompa nowa identyczna jak oryginal tylko bez napisu vdo Kolo co je sprzedaje mówi ,że jeszcze nigdy nie miał zwrotu a handluje glównie tylko pompami. Boję się ,że ten duży oring na koszu mógł nie siąść jak należy.Te oringi to na pewno tylko w aso co ??? Czy trzeba ją jakoś potem zalewać czy pół zbiornika wystarczy aby zassała????

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 lip 2014, 14:25

Oringi tylko ASO (zestaw) lub mozna cos pewnie dobrac podobnego , może jeszcze troche paliwa dolej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 29 lip 2014, 14:32

Zalać do pełna i jak odpali to znaczy ze jest nieszczelny kosz. A jak nie to problem gdzie indziej.

ernesto

Post autor: ernesto » 29 lip 2014, 15:03

Gabriel pisze:Zalać do pełna i jak odpali to znaczy ze jest nieszczelny kosz. A jak nie to problem gdzie indziej.
I niestety rozbiórka na nowo Cię będzie czekać. Nawet dla dobrego mechanika który nigdy nie robił tego jest ciężko poskładać wszystko do kupy za pierwszym razem.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 29 lip 2014, 19:25

Po całym dniu temat wygląda tak : pompa pompuje więcej powietrza niż paliwa dlatego pali i gaśnie .Pompa bez układu na wężu ma super ciśnienie a więc nie jest to odpadek fabryczny ,jutro jeszcze wkładam nowy filtr tak dla 100% pewności ,że to nie to. Jak wlewam paliwo przez wlew paliwa to parę minut chodzi dobrze. Mam wrażenie że dół siada dobrze lecz boję się ,że ten wodzik z oringiem co jest z boku kosza nie siada w ten otwór .Czy tak da się w ogóle to włożyć aby to nie siadło. Czy macie namiary na kogoś kto to potrafi robić w okolicach zabrza?????bo już mnie krew powoli zalewa tyle pomp wymieniłem a to jest jakieś fatum.


Po co w ogóle jest ten wodzik co idzie do drugiej komory ????nie ma tam jeszcze jednej pompy co napełnia kosz????

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 29 lip 2014, 20:43

Zadałem sobie trud i przetłumaczyłem prawie całą tą instrukcję ze schematami i cały problem jest w tym aby trafić tym wodzikiem z boku kosza do tego otworu. Pisze jak byk ,że jak źle siądzie to nie będą działały pompy strumieniowe i silnik nie będzie miał odpowiedniej dawki paliwa. To se zrobili patent pod serwis . współczuje tylko tym mechanikom na serwisach.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 31 lip 2014, 17:56

Wszystko hula pali od kopa po 12 godz.koszyk szczelny bez wymiany oringow.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 26 sie 2014, 14:26

Jednak kosz puszcza po nocnym postoju wyszło to dopiero jak paliwo zeszło mi na 1/3 zbiornika .Ciężko pali ale potem już jeździ bez problemu na benzynie.

Ma ktoś może rozmiary tych oringów z kosza?????

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 26 sie 2014, 15:24

No czyli problem znany już a to najważniejsze.
W sumie taki oklepany problem,ale to i dobrze że na tym się skończyło.
Rozbierz i wez co trzeba do sklepu a myślę że dobierzesz odpowiednie. Gorzej z tymi dziwnymi kształtami, jak na tej metalowej uszczelce, co szpilka do przykręcania przychodzi.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 sie 2014, 19:17

PIPPEN pisze:Jednak kosz puszcza po nocnym postoju wyszło to dopiero jak paliwo zeszło mi na 1/3 zbiornika .Ciężko pali ale potem już jeździ bez problemu na benzynie.

Ma ktoś może rozmiary tych oringów z kosza?????
Na łączeniu dwóch połówek kosza oryginalnie siedzi 105x2, ale polecam założyć 105x2,5 - dużo pewniej uszczelnia.
Ważniejsza jest jednak ta aluminiowo-gumowa uszczelka na dole kosza, a jej się osobno nie dostanie. Pozostaje dorobienie nowej we własnym zakresie, lub kupno kompletu z aso.
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl