[D2 96 3.7PB/LPG ] Amortyzatory - wymiana
[D2 96 3.7PB/LPG ] Amortyzatory - wymiana
Witam
Przymierzam się do wymiany 4 amortyzatorów. Prosiłbym kolegów o jakieś porady w tym temacie. Włożyłem w auto sporo gotówki i problem w tym, że mam ograniczony budżet w chwili obecnej. Więc może lepiej byłoby kupić jakieś dobre używki, niż nowe byle co, hm ?
Tagi należy wybierać z listy obok napisu temat, nie piszemy ręcznie
Przymierzam się do wymiany 4 amortyzatorów. Prosiłbym kolegów o jakieś porady w tym temacie. Włożyłem w auto sporo gotówki i problem w tym, że mam ograniczony budżet w chwili obecnej. Więc może lepiej byłoby kupić jakieś dobre używki, niż nowe byle co, hm ?
Tagi należy wybierać z listy obok napisu temat, nie piszemy ręcznie
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 01:56 przez dudus88, łącznie zmieniany 3 razy.
napisz do kolegi daniell-gda on powinien miec > http://www.a8team.pl/audi-s8-d2-2002-ro ... t13112.htm
ja ostatnio od zaprzyjaźniego sprzedawcy z Alledrogro kupiłem w bdb. stanie kompletne amorki na przód za 200pln
ja ostatnio od zaprzyjaźniego sprzedawcy z Alledrogro kupiłem w bdb. stanie kompletne amorki na przód za 200pln
to nie jest zwykły napęd...to
Uważam, że lepiej kupić nowe np. TRW, Magneti Marelli.
To się kupuje na kilka lat.
Używane jak się trafi to też ok. Ale trafić nie jest tak łatwo. Chyba, że po znajomości i
w razie czego można zwrócić. Szkoda robocizny.
Sam będziesz zmieniał?
nowe
przód - Magneti Marelli 1445G - cena detal ~380 do załatwienia za 300 zł.
tył - Magneti Marelli 1446G - cena detal. ~300 zł do załatwienia za 250 zł.
Wychodzi na auto: 1100 zł. trochę jest ale dobrze się jeździ.
To się kupuje na kilka lat.
Używane jak się trafi to też ok. Ale trafić nie jest tak łatwo. Chyba, że po znajomości i
w razie czego można zwrócić. Szkoda robocizny.
Sam będziesz zmieniał?
nowe
przód - Magneti Marelli 1445G - cena detal ~380 do załatwienia za 300 zł.
tył - Magneti Marelli 1446G - cena detal. ~300 zł do załatwienia za 250 zł.
Wychodzi na auto: 1100 zł. trochę jest ale dobrze się jeździ.
eee jak tak nie uważam ale to tylko moje zdanie <niegadam> a i owszem takie rzeczy jak hamulce , klocki, elementy rozrządu itp to nowe ,ale jak mam jak to marekp750, napisał >
Ale rozumiem wasze poirytowanie bo to różnie można trafić, natomiast nie uważam tego za druciarstwo
to sie nawet nie zastanawiam, a mam gostka co tym handluje u np. kupiłem od niego wręcz w idealnym stanie komplet wahaczy na tył z anglika po niskim przebiegu za 300zł. - ASO ... pewnie z 5x tyle a zamienników nie ma. Podobnie było ze sprężynami.marekp750 pisze:po znajomości i w razie czego można zwrócić.
Ale rozumiem wasze poirytowanie bo to różnie można trafić, natomiast nie uważam tego za druciarstwo
to nie jest zwykły napęd...to
heh Apophis, nie wyrazilem sie zbyt dobrze <tjaa> ja kupilem kompletne amorki za 200pln. a chodzilo mi o wymiane samej sprezyny, ktora to mi pekla a nie amora .Apophis pisze:Nie dziwacz nie dziwacz amor to specyficzna sprawa. Spring czy wahacz tez się da jakoś oblukać.
Amorki nowe bo stare to nie po bożemu
j#a osobiscie kupilbym (to tez pewnie uczynie jak mi sie moje amory posypia) komplet SACHSa gazowego. <niegadam>
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
-
- Forum Audi A8
- Posty: 79
- Rejestracja: 17 lip 2013, 08:42
- Lokalizacja: radomsko
cos wam powiem z doswiadczenia i sytuacji kilkukrotnie powtórzonych, a mianowicie ja osobiscie w te dane z jakiejkolwiek stacji diagnostyczniej na temat % zużycia amorkow NIE WIERZE
a to dlatego ze kilka razy byly u nas (mojego mechanika) osoby z problemem ze auto dziwnie sie zachowuje na nierównej nawierzchni lub zakretach. Po wizycie na stacji diagnostycznej...no suuupper ponad 60%...a jak wyjelismy jeden czy drugi amorek to ten tłok latal jak zyd po pustym sklepie. <jezu>
i zeby tak bylo na jednej stacji, ale prawie kazda ktora odiwedzilismy pokazywala podobnie. <lipa>
przyklad u mnie....mam wymienione prawie wszystko na nowe jesli chodzi o zawieche w aucie, bylem na przegladzie i super machina pokazala mi ze amorki maja ponad 75% (ori SACHS), co mnie troche zdziwilo jak na 14sto letnie auto ktore od 7 lat jedzi po Polsce. Objaw...na autostradzie powyzej 220km/h zazczna plywac autem, niekiedy rowniez na zakretach.
ogolenie to sie zastanawiem jak ta machina potrafi wskazac % zuzcia amorow jesli sa tam jeszcze sprezyny ktore tlumia drgania... <niewiem>
a to dlatego ze kilka razy byly u nas (mojego mechanika) osoby z problemem ze auto dziwnie sie zachowuje na nierównej nawierzchni lub zakretach. Po wizycie na stacji diagnostycznej...no suuupper ponad 60%...a jak wyjelismy jeden czy drugi amorek to ten tłok latal jak zyd po pustym sklepie. <jezu>
i zeby tak bylo na jednej stacji, ale prawie kazda ktora odiwedzilismy pokazywala podobnie. <lipa>
przyklad u mnie....mam wymienione prawie wszystko na nowe jesli chodzi o zawieche w aucie, bylem na przegladzie i super machina pokazala mi ze amorki maja ponad 75% (ori SACHS), co mnie troche zdziwilo jak na 14sto letnie auto ktore od 7 lat jedzi po Polsce. Objaw...na autostradzie powyzej 220km/h zazczna plywac autem, niekiedy rowniez na zakretach.
ogolenie to sie zastanawiem jak ta machina potrafi wskazac % zuzcia amorow jesli sa tam jeszcze sprezyny ktore tlumia drgania... <niewiem>
to nie jest zwykły napęd...to