SenatorS8, NIedawno robiłem sobie przeglad VAGiem i wiatrak elektryczny na drugi bieg załączał się mi wcześniej niz piszesz-temperatura silnika na VAG była 99st.
Elektryczne wiatraki mają to do siebie że skokowo utrzymują temperature chyba że sa włączone wcześniej. (chodzi o te nie ori) Ja się zdecydowałem bo visko już dawno padło i sie nie spina,osobiście kontaktowałem sie z pepim on ma to u siebie od dawna i zdaje egzamin. Więc zobaczymy co bedzie u mnie.
[D2 01 4.2PB ] Temperatura na postoju powyżej 90st.C
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dziś u mnie jest chłodniej ale jak tylko będzie okazja sprawdzę to co napisał Senator.
Osobiście wydaje mi się że praktyczniej by było gdyby drugi bieg załączał się wcześniej niż te 110 stopni. Układ chłodzenia nie daje sobie rady z obciążeniem klimy.
Ostatnio wracałem z Tarnobrzegu do Ostrowca prędkość podróżna od 120-140 oczywiście była to autostrada klima na LO LO i wskazówka stała jak zamurowana na 90 stopniach.
Osobiście wydaje mi się że praktyczniej by było gdyby drugi bieg załączał się wcześniej niż te 110 stopni. Układ chłodzenia nie daje sobie rady z obciążeniem klimy.
Ostatnio wracałem z Tarnobrzegu do Ostrowca prędkość podróżna od 120-140 oczywiście była to autostrada klima na LO LO i wskazówka stała jak zamurowana na 90 stopniach.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2014, 19:01 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.