części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 09:27

Witam;

Mam zagadkę może pomożecie :)

Trzęsie silnikiem na biegu jałowym, trzęsienie się nasila na postoju jak się doda gazu przy ok. 1800 obr. trzęsienie jest najsilniejsze. Powyżej 1800 wszystko ok. Z wydechu słychać niejednostajny bulgot. Samochód podczas normalnej jazdy zachowuje się normalnie.

Co sprawdzone:
- rozrząd ustawiony na 5kw i jedna i druga głowica
- brak wypadania zapłonów
- brak błędów
- sondy przechodzą testy
- brak jakichkolwiek innych anomalii
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 17:12 przez kakq, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 05 sie 2014, 09:29

Poduchy.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 09:39

Poducha pierwsza wymieniona już x czasu temu i wsadzony opornik z aso. Pozostałe ok przechodzą test i nie zgłaszają błędów.

Tego trzęsienia w zasadzie nie czuć na samym silniku jak się go dotknie tylko jak się dotyka budy. A niestety to silnik na bank bo słychać nierównomierny wydech.

Poniżej log z przepływki dzisiaj. Prz 6440rpm nadmuchał 233.99 i to jest max. Źle nie jest tylko coś mnie martwią niskie wartości przy niskich obrotach właśnie do 2000rpm.

http://vaglog.rtnet.pl/log_181705.html

Hesher

Post autor: Hesher » 05 sie 2014, 19:04

jezeli jest nierownomierny wydech, to moze ci brakowac cisnienia na ktoryms , nie duzo , ja tak mialem , ustawione w rzedzie pierscienie i brak cisnienia na 2 cylindrze powodowal na jalowym biegu i troche powyżej wlasnie tak do 1800 - 1900 ze telepala delikatnie buda przez nierownomierna prace silniika. moze pomoglem ale nie koniecznie napisalem tylko swoj przypadek,

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 20:03

Kompresja wszędzie taka sama i na jednej i na drugiej głowicy i na wszystkich cylindrach. Zerkałeś na mój log z przepływki? Mam wrażenie że te wartości są za małe. Tym bardziej że obroty też delikatnie falują ... już nie pamiętam czy po zakupie samochodu falowały ale na pewno nie telepało motorem.

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 05 sie 2014, 20:55

Widzę że kolega ma podobny problem do mojego..
Łukasz10

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 sie 2014, 21:02

mogą być podpalone zawory i może pokazywać dobre ciśnienie sprężania

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 21:31

widzę że ciężki temat skoro na głowicę schodzimy :)
może jest co pominąłem i idzie to sprawdzić bez totalnej rozbiórki?

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 05 sie 2014, 21:36

Może łapie gdzieś lewizne i obroty faluja. Wtedy też będą mniejsze wskazania przepływki. Ewentualnie zrób jeszcze adaptację przepustnicy.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 22:43

Masz jakiś patent na wyszukanie takiej nieszczelności ?

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 05 sie 2014, 22:58

Możesz popsikac samostartem w okolicy kolektora ssacego. Pokaż jeszcze jak wyglądają korekty benzynowe i kąt wyprzedzenia zapłonu.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 05 sie 2014, 23:30

Przypomnij kanały na których to siedzi, jutro po pracy sprawdzę. Dzięki.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 06 sie 2014, 09:09

010, 032, 033

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 06 sie 2014, 21:38

Załączam log z kanałów.

http://vaglog.rtnet.pl/log_181907.html

Coś z niego złego wynika ?

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 06 sie 2014, 22:38

Korekty są w porządku, zastanawiam się czemu kąt zapłonu tak szaleje. Sprawdzałeś tą lewizne?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl