[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem
[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem
Witam;
Mam zagadkę może pomożecie
Trzęsie silnikiem na biegu jałowym, trzęsienie się nasila na postoju jak się doda gazu przy ok. 1800 obr. trzęsienie jest najsilniejsze. Powyżej 1800 wszystko ok. Z wydechu słychać niejednostajny bulgot. Samochód podczas normalnej jazdy zachowuje się normalnie.
Co sprawdzone:
- rozrząd ustawiony na 5kw i jedna i druga głowica
- brak wypadania zapłonów
- brak błędów
- sondy przechodzą testy
- brak jakichkolwiek innych anomalii
Mam zagadkę może pomożecie
Trzęsie silnikiem na biegu jałowym, trzęsienie się nasila na postoju jak się doda gazu przy ok. 1800 obr. trzęsienie jest najsilniejsze. Powyżej 1800 wszystko ok. Z wydechu słychać niejednostajny bulgot. Samochód podczas normalnej jazdy zachowuje się normalnie.
Co sprawdzone:
- rozrząd ustawiony na 5kw i jedna i druga głowica
- brak wypadania zapłonów
- brak błędów
- sondy przechodzą testy
- brak jakichkolwiek innych anomalii
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 17:12 przez kakq, łącznie zmieniany 1 raz.
Poducha pierwsza wymieniona już x czasu temu i wsadzony opornik z aso. Pozostałe ok przechodzą test i nie zgłaszają błędów.
Tego trzęsienia w zasadzie nie czuć na samym silniku jak się go dotknie tylko jak się dotyka budy. A niestety to silnik na bank bo słychać nierównomierny wydech.
Poniżej log z przepływki dzisiaj. Prz 6440rpm nadmuchał 233.99 i to jest max. Źle nie jest tylko coś mnie martwią niskie wartości przy niskich obrotach właśnie do 2000rpm.
http://vaglog.rtnet.pl/log_181705.html
Tego trzęsienia w zasadzie nie czuć na samym silniku jak się go dotknie tylko jak się dotyka budy. A niestety to silnik na bank bo słychać nierównomierny wydech.
Poniżej log z przepływki dzisiaj. Prz 6440rpm nadmuchał 233.99 i to jest max. Źle nie jest tylko coś mnie martwią niskie wartości przy niskich obrotach właśnie do 2000rpm.
http://vaglog.rtnet.pl/log_181705.html
jezeli jest nierownomierny wydech, to moze ci brakowac cisnienia na ktoryms , nie duzo , ja tak mialem , ustawione w rzedzie pierscienie i brak cisnienia na 2 cylindrze powodowal na jalowym biegu i troche powyżej wlasnie tak do 1800 - 1900 ze telepala delikatnie buda przez nierownomierna prace silniika. moze pomoglem ale nie koniecznie napisalem tylko swoj przypadek,