części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Nie równo pracuje, kuleje, brak mocy

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

[D2 00 4.2PB/LPG ] Nie równo pracuje, kuleje, brak mocy

Post autor: Łukasz10 » 04 sie 2014, 13:31

Witam wszystkich. Mam problem ze swoją A8 ponieważ w czasie ostatniej jazdy silnik zaczął dziwnie pracować tak jak by nie pracował na jeden lub więcej cylindrów spada z obrotów i ma z początku ciężko się wkręcić dusi się i gaśnie a jak uda się go wkręcić to pracuje sztywno ale nadal jest odczuwalna nie równa praca jak by nie domagał na którymś tłoku. Sytuacja jest identyczna jak i na PB i LPG a vag nie pokazał żadnych błędów. Nie wiem czego mam szukać i gdzie?? może jakieś sugestie??
Ostatnio zmieniony 04 sie 2014, 23:42 przez Łukasz10, łącznie zmieniany 2 razy.
Łukasz10

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 04 sie 2014, 14:18

Na początek pozamieniaj cewki i sprawdż ponownie.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sie 2014, 14:54

Podlacz VAG
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 04 sie 2014, 14:55

Łukasz10 pisze:vag nie pokazał żadnych błędów
<hehe>

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sie 2014, 14:56

Ups moj blad - skoro nie pokazal a wypadl zaplon to na 99% cewka
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ernesto

Post autor: ernesto » 04 sie 2014, 17:07

Ale jak cewka ubita będzie to powinien pokazać coś.
Od niczego zmierz kompresję. Gruszki podciśnienia kolektora ssącego może jeszcze sprawdź czy chodzą prawidłowo, szczelność dolotu

Gość

Post autor: Gość » 04 sie 2014, 17:20

A może ciśnienie paliwa słabnie?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 04 sie 2014, 17:23

Jeżeli masz dostęp do VAG'a to posprawdzaj w blokach pomiarowych, który
z cylindrów ma misfire'y (wypadanie zapłonu).

Np dla silnika ABZ są to bloki 19 i 20 (1-4 i 5-8)

Będziesz wiedział którymi cewkami się zająć. Ewentualnie jak zmienisz
ich kolejność czy misfire'y pójdą za cewką.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sie 2014, 20:51

może lpg podlewa
lub gdzieś bokiem paliwo się dostaje

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 04 sie 2014, 21:59

Panowie wszystko dzisiaj sprawdziłem co tylko przychodziło mi do głowy i nic :( silnik jak się dusił i dławił to dalej tak ma i jak by tego było mało to zauważyłem że oprócz dziwnej jego pracy wydaje dźwięk jakby mielił zasysane powietrze być może spaliny sam już nie wiem dźwięk jest specyficzny jak by miał przedmuch czy coś w tym stylu lub jakby dusił się własnymi spalinami bo nawet nie wiem jak to opisać. Przychodzą mi tylko jeszcze dwa pomysły do głowy może zapchały się katy i zobaczyć zawór EGR a jak nie to może nastawniki rozrządu siadają tylko nie wiem czemu błędów nie wywala
Łukasz10

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 sie 2014, 22:30

zapchane katy :)
lpg zrobiło swoje

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 05 sie 2014, 09:40

Wytnij i sprzedaj ;)

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 05 sie 2014, 20:51

Panowie katy wywalone EGR wyczyszczony i zero efektu. Zostało mi jedynie sprawdzić ciśnienie na cylindrach bo teraz zaczynam myśleć że może wypaliło zawór bądź coś w tym stylu
Łukasz10

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 sie 2014, 21:03

był któryś kat zapchany ???

Łukasz10
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 38
Rejestracja: 05 lut 2014, 20:17
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 » 05 sie 2014, 22:36

jeden ku mojemu zdziwieniu zupełnie był pusty a drugi zapchany
Łukasz10

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl