![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 ] Klimatronik pracuje ale nie chłodzi wnętrza
[D2 97 ] Klimatronik pracuje ale nie chłodzi wnętrza
Hej
Klima działa ok w pozycji nawiewu na szybę :0 po przełączeniu w pozycję auto zamyka wszystkie wyloty i dalej pracuje ale nie wypuszcza schłodzonego powietrza . Nawet jak chcę załączyć jakąkolwiek inną strefę (kratę wentylacyjną) to nie przełacza . A co jakiś czas otwiera na kilka sekund wyloty powietrza i zamyka z powrotem Miał ktoś takie bajer uciążliwy u siebie wrrrr
Klima działa ok w pozycji nawiewu na szybę :0 po przełączeniu w pozycję auto zamyka wszystkie wyloty i dalej pracuje ale nie wypuszcza schłodzonego powietrza . Nawet jak chcę załączyć jakąkolwiek inną strefę (kratę wentylacyjną) to nie przełacza . A co jakiś czas otwiera na kilka sekund wyloty powietrza i zamyka z powrotem Miał ktoś takie bajer uciążliwy u siebie wrrrr
Ostatnio zmieniony 04 sie 2014, 01:42 przez JanekS13, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego masz na 99% walnięty potencjometr silniczka (V113) i raczej będziesz musiał kupić taki silniczek. Jednak zanim go wymienisz wykasuj błąd w VAG-u, przeczyść kontakt na stykach pinów a następnie użyj kilkakrotnie obiegu zamkniętego, co być może pozwoli na "rozruszanie" tego silniczka. Jeśli będziesz wymieniał na nowy lub używany silniczek, to jest jego nr: 8E1 820 511 D i jest koloru ciemno niebieskiego.JanekS13 pisze:takie coś wypluł Vag
00716 silnik nastawczy klapy obiegu zamknietego powietrza (V113)
41-10 zablokowany lub bez napięcia -Sporadyczny
Co mam wymienić majstry?
ok dzięki za infokriss77 pisze:Kolego masz na 99% walnięty potencjometr silniczka (V113) i raczej będziesz musiał kupić taki silniczek. Jednak zanim go wymienisz wykasuj błąd w VAG-u, przeczyść kontakt na stykach pinów a następnie użyj kilkakrotnie obiegu zamkniętego, co być może pozwoli na "rozruszanie" tego silniczka. Jeśli będziesz wymieniał na nowy lub używany silniczek, to jest jego nr: 8E1 820 511 D i jest koloru ciemno niebieskiego.JanekS13 pisze:takie coś wypluł Vag
00716 silnik nastawczy klapy obiegu zamknietego powietrza (V113)
41-10 zablokowany lub bez napięcia -Sporadyczny
Co mam wymienić majstry?
możesz jeszcze podpowiedzieć w którym miejscu go szukac

V113 to ten w glebi podszybia .Masz tam 2 silniczki.Pierwszy jest widoczny odrazu po podniesieniu maski i zamyka klape pod kratka widoczna na srodku auta.Drugi rzeczony V113 znajduje sie w glebi podszybia .Wsumie jego wyjecie nie jest problemem .Problemem moze okazac sie korozja wkretow.
U mnie tez pokazywal ten silniczek jako blad A bledem byla skorodowana oska klap ktora w swoich mocowaniach nie bardzo sama z siebie chciala sie obracac.
U mnie tez pokazywal ten silniczek jako blad A bledem byla skorodowana oska klap ktora w swoich mocowaniach nie bardzo sama z siebie chciala sie obracac.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f45f2.htmlJanekS13 pisze:
ok dzięki za info
możesz jeszcze podpowiedzieć w którym miejscu go szukac
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9b25a.html
Vxxx to numer silniczka, a Gxxx to numer potencjometru w tymże silniczku.
V111 - środkowe nawiewy, strona pasażera
V68 - klapa regulacji temperatury
V109 - nawiew na nogi, strona pasażera
V71 - klapa świeżego powietrza
G89 - czujnik temp świeżego powietrza
V113 - klapa obiegu wewnętrznego
V110 - środkowe nawiewy, strona kierowcy
V107 - nawiew na szybę czołową i boczne z kratek na górze deski rozdzielczej
V102 - środkowy nawiew z tyłu
V112 - nawiew na nogi z tyłu
V108 - nawiew na nogi kierowcy
