części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 09 sie 2014, 22:49

Ustaw gmp, odkrec osłony rozrządu i zobacz czy wchodzi blokada na wałki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sie 2014, 07:10

pokazało by mu przestawienie w bokach pomiarowych
bardziej bym obstawiał lewiznę ;)

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 10 sie 2014, 07:25

Z drugiej strony jakby była lewizna to by były wysokie korekty a są w okolicy zera.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 sie 2014, 09:59

i tu jesteś w błędzie
:D

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 10 sie 2014, 11:04

No ja uważam inaczej.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 12 sie 2014, 10:18

Lewizna sprawdzona, wszystko szczelne.
Rozrząd sprawdzony znaki ok.

Może to na osprzęcie coś się telepie? Czy w tych silnikach był problem z kołem pasowym?
Czy my mamy na kole tłumik drgań ? Etka pokazuje że tak.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 12 sie 2014, 18:16

Sprawdziłes znak na kole pasowym względem gmp np poprzez wkrecenie blokady wału?.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 12 sie 2014, 20:18

Nie nie sprawdzałem, nie mam blokady.
Jutro jadę do mechanika powiem żeby wkręcił zobaczymy.
Po ustawieniu wału na znak wałki układają się na znaki i można włożyć blokadę.

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 12 sie 2014, 20:36

Pytanie czy wtedy pod deklami jest na znaki. Sprawdź dokładnie ten rozrząd bo sam pisałeś że już było coś nie tak.

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 13 sie 2014, 13:37

W poniedziałek wstawiam samochód do mechanika ma zdjąć dekiel i wszystko sprawdzić od początku. Ja już do niego nie mam siły ... Dzięki za pomoc. Jak coś się wyjaśni dam znać .

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 sie 2014, 18:01

do mechanika czy auta :)

kakq
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 29 sie 2012, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kakq » 20 sie 2014, 11:07

Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić?

ernesto

Post autor: ernesto » 20 sie 2014, 11:20

kakq pisze:Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić?
Jak nie wychwyci ? Guzik prawda. Pomiar kompresji oczywiście że powie Ci prawdę. Jeżeli jest coś nie tak z zaworem jak twierdzi mechanik to znaczy że nie będzie trzymał prawidłowej kompresji.
Niech zrobi pomiar. I lepiej bądź przy tym, będziesz miał 100% pewność. Bo jeśli okaże się że sprężanie będzie idealne na wszystkich garach to moim zdaniem nie ma takiej konieczności zrzucania głowic. Chyba że chce Cię naciągnąć na koszta.
U Marcina też zawór był delikatnie uszkodzony i wyszło: http://www.a8team.pl/d2-fl-all-regenrac ... t13534.htm

Awatar użytkownika
wilku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 113
Rejestracja: 10 lip 2014, 06:29
Lokalizacja: Leszno/Oslo

Post autor: wilku » 20 sie 2014, 12:37

Po wyjedzie za granice zostawilem ojcu swoje polskie auto I od dluzszego czasu cos mu przerywalo pojechal do swojego mechanika I sprawdzil mu cisnienie wynik niema wogule cisnienia na 1 i 4 gosc mowi zmiana silnika Bo nie oplaca sie robic i ojciec dzwoni do mnie ze silnik umarl ,ja mowie nie mozliwe i opowiada mi o tym cisnieniu.a ja Sam remontowalem ten silnik 3 lata temu i wiem ze nie moze tak byc dwonie do swojego mechanika w polsce i mowie mu co jest,mowi dzwon do ojca niech przyjedzie na drugi dzien pjechal sprawdza cisnienie i na wszystkich 11.9 11.8 zdrowy silnik przyczyna szarpania peknieta obudowa przeplywomierza
Gdyby nie ja ojciec wymienial by silnik trzeba bardzo uwazac na niektorych mechanikow
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 sie 2014, 22:29

zawór może być bardzo delikatnie krzywy
i wtedy może się ułożyć tak że nie pokaże
może też być podpalony i też nie pokaże
dlatego lepiej jest po pomiarze zrobić próbę olejową i wtedy mamy podejrzenie który garek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl