[D3 04 4.2MPI ] Trzęsie silnikiem
Jak nie wychwyci ? Guzik prawda. Pomiar kompresji oczywiście że powie Ci prawdę. Jeżeli jest coś nie tak z zaworem jak twierdzi mechanik to znaczy że nie będzie trzymał prawidłowej kompresji.kakq pisze:Do auta:) W warsztacie wszystko sprawdzone. Mechanik mówi że mógł zawór dostać po wcześniejszych akcjach z rozrządem i tak się dzieje. Mówi że to pewnie ssący i sprawdzenie kompresji tego nie wychwyci... Zwalanie głowic to już konkretne koszty. Co proponujecie zrobić?
Niech zrobi pomiar. I lepiej bądź przy tym, będziesz miał 100% pewność. Bo jeśli okaże się że sprężanie będzie idealne na wszystkich garach to moim zdaniem nie ma takiej konieczności zrzucania głowic. Chyba że chce Cię naciągnąć na koszta.
U Marcina też zawór był delikatnie uszkodzony i wyszło: http://www.a8team.pl/d2-fl-all-regenrac ... t13534.htm
Po wyjedzie za granice zostawilem ojcu swoje polskie auto I od dluzszego czasu cos mu przerywalo pojechal do swojego mechanika I sprawdzil mu cisnienie wynik niema wogule cisnienia na 1 i 4 gosc mowi zmiana silnika Bo nie oplaca sie robic i ojciec dzwoni do mnie ze silnik umarl ,ja mowie nie mozliwe i opowiada mi o tym cisnieniu.a ja Sam remontowalem ten silnik 3 lata temu i wiem ze nie moze tak byc dwonie do swojego mechanika w polsce i mowie mu co jest,mowi dzwon do ojca niech przyjedzie na drugi dzien pjechal sprawdza cisnienie i na wszystkich 11.9 11.8 zdrowy silnik przyczyna szarpania peknieta obudowa przeplywomierza
Gdyby nie ja ojciec wymienial by silnik trzeba bardzo uwazac na niektorych mechanikow
Gdyby nie ja ojciec wymienial by silnik trzeba bardzo uwazac na niektorych mechanikow
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw