[D2 preFL ALL ] Podłokietnik z D3 - fotostory z przeróbki
[D2 preFL ALL ] Podłokietnik z D3 - fotostory z przeróbki
W związku z tym, że jestem posiadaczem D2 preFL standardowo miałem wyłamane podłokietniki. Niestety nie byłem w stanie zdobyć za godziwe pieniądze z wersji po FL, więc skusiłem się na podłokietniki z D3.
Poniżej małe fotostory - jakby były pytania to chętnie odpowiem. Nie jest jeszcze to skończone - brakuje mi jeszcze maskownicy na mocowanie podłokietnika - znów trzeba będzie coś wyrezać.
Podłokietnik z D3 przed przeróbkami
Przerobiony oryginalny słupek podłokietnika z D2 - ścięta góra, ale pozostawiony wąs, który będzie utrzymywał podłokietnik w pozycji na wprost (to nacięcie z przodu to mój błąd). Na słupku brakuje jeszcze nafrezowań, które pozwalają na całkowite odchyleni
Skrócone mocowanie podłokietnika z D3. dodatkowo została obrobiona górna krawędź aby oryginalna śruba słupka z D2 lepiej przylegała. Otwór oczywiście też trzeba wykonać we własnym zakresie - powinien być stricte fi 9 mm jak w słupku, ale przestrzeliłem z
Ponownie skrócone mocowanie podłokietnia z D3, ale od spodu. dolna krawędź została wyrównana aby lepiej przylegała do ściętego słupka z D2.
Podłokietnik zamocowany w samochodzie - jeszcze brak pomysłu na maskownicę
Na tym zdjęciu widać jakie podfrezowania trzeba zrobić na słupku z D2, aby móc w pełni rozłożyć podłokietnik.
I w końcu zamontowany podłokietnik. Niestety w porównaniu z D2 FL nie siada idealnie do dołu i w sumie mógłby być ciutkę bardziej do przodu - ale za 200 zł i trochę pracy nie oczekujmy cudów
Poniżej małe fotostory - jakby były pytania to chętnie odpowiem. Nie jest jeszcze to skończone - brakuje mi jeszcze maskownicy na mocowanie podłokietnika - znów trzeba będzie coś wyrezać.
Podłokietnik z D3 przed przeróbkami
Przerobiony oryginalny słupek podłokietnika z D2 - ścięta góra, ale pozostawiony wąs, który będzie utrzymywał podłokietnik w pozycji na wprost (to nacięcie z przodu to mój błąd). Na słupku brakuje jeszcze nafrezowań, które pozwalają na całkowite odchyleni
Skrócone mocowanie podłokietnika z D3. dodatkowo została obrobiona górna krawędź aby oryginalna śruba słupka z D2 lepiej przylegała. Otwór oczywiście też trzeba wykonać we własnym zakresie - powinien być stricte fi 9 mm jak w słupku, ale przestrzeliłem z
Ponownie skrócone mocowanie podłokietnia z D3, ale od spodu. dolna krawędź została wyrównana aby lepiej przylegała do ściętego słupka z D2.
Podłokietnik zamocowany w samochodzie - jeszcze brak pomysłu na maskownicę
Na tym zdjęciu widać jakie podfrezowania trzeba zrobić na słupku z D2, aby móc w pełni rozłożyć podłokietnik.
I w końcu zamontowany podłokietnik. Niestety w porównaniu z D2 FL nie siada idealnie do dołu i w sumie mógłby być ciutkę bardziej do przodu - ale za 200 zł i trochę pracy nie oczekujmy cudów
Ostatnio zmieniony 20 maja 2014, 19:09 przez klesk1986, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Mam i ja:
-> https://images92.fotosik.pl/652/853e3288fb5aaa5f.jpg
Koszt całkowity 160zł (wyłączając czas własny).
Adapter tak wykonany by były w tym samym położeniu co z polifta.
-> https://images92.fotosik.pl/652/853e3288fb5aaa5f.jpg
Koszt całkowity 160zł (wyłączając czas własny).
Adapter tak wykonany by były w tym samym położeniu co z polifta.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.