części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 99 4.2PB/LPG ] Tulejowanie głowicy pod świecę

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 sie 2014, 21:23

a te dymki z rana z czego ?
tłok ma luz w cylindrze co się stanie jak wpadnie opiłek miedzy tłok a tuleję ? :)
Człowiek w życiu napatrzył się na takie cuda po gazownikach
którym się przykleiło i wpadło tu i tam
odsysania opiłków to tak na prawdę tylko zmniejszenie ryzyka ale zawsze jest dość spore

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 sie 2014, 22:26

pepi pisze:Człowiek w życiu napatrzył się na takie cuda po gazownikach
którym się przykleiło i wpadło tu i tam
odsysania opiłków to tak na prawdę tylko zmniejszenie ryzyka ale zawsze jest dość spore
Jakiś czas temu ktoś mnie pytał o montaż LPG.... mówiłem na co uważać... m.in. demontaż kolektora do nawiercenia wtrysków.

LPG robił podobnież zaufany gazownik, znawca tematu.

Widziałem auto trochę później i widok LPG zaskoczył mnie.... negatywnie.... z góry przy w szczelinach dookoła kolektora było pełno wiórów <jezu>
nikt mi nie wmówi, że kolektor był demontowany a jakiekolwiek odsysanie również szczerze wątpię bo gdyby ktoś zadał sobie trud odsysania tego co mogło pójść do środka to z zewnątrz również by odessał <jezu>

Ciężko wyrokować co dalej... mam nadzieję że będzie zdrowe jak najdłużej :(
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 22 sie 2014, 23:52

Witam!

Pepi wroc w koncu na ziemie.Jezeli czy to przy wierceniu "gazowym" czy innych pracach "wiorogennych" do kolektora i ew cylindra jest wdmuchiwane powietrze to jak tam sie ma cos dostac? Chyba ze idac twoim tokiem rozumowania przez szczeliny w tlokach..


Stefan.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 sie 2014, 07:55

matko boska ale z ciebie .....
przepraszam ugryzłem się
Żyj sobie w swoim świecie w którym jest jaki jest ja niestety mam przykłady którym się nie udało .
ja zrywam zawsze kolektory głowice też ale tylko w swych autach !
no chyba że ktoś zapłaci
ja sygnalizuje tylko i podaje +cenę a wybór pozostawiam
Polska wolny kraj a na forum może wypowiadać się każdy i oby tak dalej
to roboty będzie coraz więcej :D
nie ja to kto inny zarobi ;)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 24 sie 2014, 09:51

Zgadzam się z Kolegą pepi,
Nie wyobrażam sobie wiercenia w kolektorze, czy też głowicy, bez jej zdejmowania. Głowicę można zdjąć samemu i założyć, dochodzi koszt uszczelki i tyle a głowa spokojna.
U szwagra w vectra 2,0T remontowaliśmy cały silnik. Więc widzieliśmy stan gładzi cylindra. Oddaliśmy do założenia gaz z zaznaczeniem ze kolektor ma być ściągany. Oszukał nas bo śruby mieliśmy poznaczone i kolesiowi to powiedzieliśmy, stwierdził ze jakoś je odsysał. W silniku coś stukać zaczęło. Znowu rozbiórka i szok. Gładzie cylindrów przy samej górze ( na długości 1cm) porysowane jak by szczotką drucianą. Poskładaliśmy ( w sumie nie wiemy co stukało) i jest ok, ale ta myśl o tych rysach dobija :( Ciekawe skąd się wzięły jak było idealnie, tylko gaz był montowany bez zdejmowania kolektora i auto jezdziło 3 tygodnie.

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 24 sie 2014, 09:57

Witam!

Ja wiem ze "rwanie" kolektorow i podobne "czary" to nie male pieniadze. Rozsiewanie tego rodaju bajek i strasznych opowiesci oczywiscie nakreca rynek. To ze nie ma praktycznie zadnego zwiazku z rzeczywistoscia raczej nikomu nie przeszkadza.
Podsumowac to mozna w jeden tylko sposob:zyj dalej narodzie w swoim ciemnogrodzie.
pepi pisze: roboty będzie coraz więcej :D
Stefan

Many
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 28 lip 2014, 10:52
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Many » 24 sie 2014, 20:05

Czytam i czytam. Prawda jest taka. Tyle opinii ile znawców i mechaników, a ci jak wiadomo są różni. Prawdziwy fachowiec dba o dobre imię warsztatu, zna się na tym co robi przez wieloletnią praktykę, a inny otwiera warsztat i głosi hasło : "będzie pan zadowolony... " :)
Najważniejsze w tym wszystkim jest zdrowie "dziecka" i zanim oddam je na operacje mocno wybadam raz jeszcze lekarza :)
Pozdrawiam.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 sie 2014, 22:44

gdzie polaków dwóch tam trzy zdania :)
dziwcie się że panowie montażyści nie zrywają kolektorów ;)
jak druta trzeba zrobić w parę godzin to jak może być dobrze ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl