![]() |
![]() |
[D3 07 4.2FSI ] Lepsze hamulce
[D3 07 4.2FSI ] Lepsze hamulce
Witam ponownie,po uporaniu sie z nagarem w motorze,powoli zblizam sie do wymiany ukladu hamulcowego w swoim transporterze(tarcze i klocki)obecnie zestaw Ate ale szczerze mowiac nie spisuje sie dobrze tarcze slabe a klocki mocno pyla,czy ktos moze polecic cus lepszego moze poza zimmerman bo mialem kiedys w bmw 735 i tarcze sie pogiely,czy ktos zamontowal jakis ciekawy zestawik za rozsadna cene i byl zadowolony??
Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 20:41 przez Radar33, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze zmieniaj na lepsze......
Tu BMW lubi oryginał. Kolega walczył z klockami i tarczami cały czas jak nie taki zestaw to inny. Po pewnym czasie zamówił ori zestaw i problem z hamulcami się skończył.
Co do pylenia klocków to bywa różnie. Osobiście wolę jak pylą. Klocek powinien być miększy niż tarcza. A właściwości pylące określają jak jest miękki.
Poszukaj na forum dużo pisane było odnoście zestawów hamulcowych takich by hamowały a nie wprawiały w zastanowienie czy zahamują jak będzie trzeba.
Co do pylenia klocków to bywa różnie. Osobiście wolę jak pylą. Klocek powinien być miększy niż tarcza. A właściwości pylące określają jak jest miękki.
Poszukaj na forum dużo pisane było odnoście zestawów hamulcowych takich by hamowały a nie wprawiały w zastanowienie czy zahamują jak będzie trzeba.
Witam ponownie drodzy klubowicze,
jak do tej pory widze ze nikt z czystym sumieniem nie potrafi podac jakiegos fajnego kompletu(tarcze +klocki)do mojego transportera,ktory dawalby rade spokojnie hamowac z wiekszych predkosci,bo to co teraz mam,zestaw ATE daje rade ale tylko do 170km/h,przy wiekszych predkosciach nie czuje sie komfortowo niestety,przebym obecnie na obczyznie ale zaraz po powrocie bede nosil sie z zamiarem wymiany....pomozcie drodzy koledzy w miare mozliwosci bo niechce sie wbijac w cus co nie bedzie lepsze od zestawu ATE,zna ktos moze jakiegos kumatego majstra z zachodnio pomorskiego ktory nie bal by sie pomajstrowac przy A8 bo wiekszosc tych szmelcownikow albo sie boi albo nie sa zbyt wiarygodni,pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc <jezu>
jak do tej pory widze ze nikt z czystym sumieniem nie potrafi podac jakiegos fajnego kompletu(tarcze +klocki)do mojego transportera,ktory dawalby rade spokojnie hamowac z wiekszych predkosci,bo to co teraz mam,zestaw ATE daje rade ale tylko do 170km/h,przy wiekszych predkosciach nie czuje sie komfortowo niestety,przebym obecnie na obczyznie ale zaraz po powrocie bede nosil sie z zamiarem wymiany....pomozcie drodzy koledzy w miare mozliwosci bo niechce sie wbijac w cus co nie bedzie lepsze od zestawu ATE,zna ktos moze jakiegos kumatego majstra z zachodnio pomorskiego ktory nie bal by sie pomajstrowac przy A8 bo wiekszosc tych szmelcownikow albo sie boi albo nie sa zbyt wiarygodni,pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc <jezu>
Zawsze zmieniaj na lepsze......
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Albo dobry zestaw typu Tarcze BLACK DIAMOND + Klocki Hawk lub wymiana zestawu hamulcow na S8
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Radar33: jak będziesz chciał zrobić hamulce w Szczecinie to mogę śmiało polecić V-tronic na Europejskiej, od jakiegoś czasu walczymy wspólnie z różnymi rzeczami w mojej eSie od kiedy stałem się szczęśliwym posiadaczem i jestem zadowolony z ich usług. Na pewno chętnie pomogą dobrać Ci coś lub wymienić na inne heble np. takie jak powyżej pisali koledzy.
Sam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mm, ale czekam na razie aż obecne się wyczerpią bo są w miarę nowe.
Sam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mm, ale czekam na razie aż obecne się wyczerpią bo są w miarę nowe.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 23:53 przez r4q, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Załóż tarcze od S8/W12 D3 (tj przód 385 mm i tył 335 mm).
Do tego zaciski na przód z Cayenne/Q7/tuareg.
Będziesz miał największe klocki (ok 20 cm dł!) do większych tarcz.
Lub zaciski ośmio tłoczkowe z RS6. Też dobry zestaw.
Większa powierzchnia styku klocka z tarczą.
O ile heble z D3 W12/S8 są p&p.
To w pozostałych zaciskach trzeba dorabiać jarzma.
Ale jak jeździsz agresywniej to tylko ceramika.
Do tego zaciski na przód z Cayenne/Q7/tuareg.
Będziesz miał największe klocki (ok 20 cm dł!) do większych tarcz.
Lub zaciski ośmio tłoczkowe z RS6. Też dobry zestaw.
Większa powierzchnia styku klocka z tarczą.
O ile heble z D3 W12/S8 są p&p.
To w pozostałych zaciskach trzeba dorabiać jarzma.
Ale jak jeździsz agresywniej to tylko ceramika.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie no to już mi uświadomiłeś na prv, że cena astronomicznakrzychu22.p1i pisze:Jeśli masz na myśli zaciski z alle od S8 D3 w cenie 2tys zł to niech sobie je trzymająSam będę zakładał hamulce z D3 pod tarczę 380mmPrzy tej cenie szukałbym 6 tłoczka.



