![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala na PB
Koles co mi to składał bardzo słabo do kręcił tą długą szpilke .dokrecilem ja jeszcze z 4 obroty i teraz dopiero czuć opór lecz auto odpala na oparach i gaśnie .mam pytanie czy teraz znów trzeba zalać kosz poprzez wlew paliwa bo może dołem mi to schodzi z kosza. Z tego co wiem żadna pompa na sucho nie zacznie poprawnie działać.
DODANO:
Wlalem przez wlew 4 litry odpalił na paliwie i jechał przez kilometr i dalej szarpanie i dążenie do zgasniecia. Załamuje mnie już ten problem.
_________________
DODANO:
Wlalem przez wlew 4 litry odpalił na paliwie i jechał przez kilometr i dalej szarpanie i dążenie do zgasniecia. Załamuje mnie już ten problem.
_________________
Ostatnio zmieniony 27 sie 2014, 08:46 przez PIPPEN, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu. Chciałem wymienić te dwa węże i ulamalem kruciec z jednego ,porażka skończyło się kupnem pompy z koszem koszt 350 . Jak włożę to dam znać.
Brak mi słów <jezu>PIPPEN pisze:Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A po co CI to? Jak sie nie sprawdzi to bedziesz biedny dopiero.Odcięcie pompy dla sekwencji z opóźnieniem już zamówione ,koszt całe 35 zł. z przesyłką.
_________________
Ja miałem to tez zakładać ale mi zdecydowanie odradzono. Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie....
A co się stanie jak nagle przy 200km/h okaże się że brak jest zasilania na pompie.Apophis pisze: Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie....
Mnie się wydaje że się nie okaże, bo skąd to będzie wiedział jadąc na LPG. Na PB by się dowiedział całkiem szybko, tak mi się wydaje.
A jak ....
Same gdybanie
Nie wiem ile to metrów, ale mogę przeliczyć, jeżeli to ma jakieś znaczenie.
Prawda jest taka że niespodzianki i awarie najdziwniejsze się zdarzają i najlepiej by było śmigać na dwóch paliwach jednocześnie.
Oczywiście nie ciekawie by było, jak by brakło LPG podczas wyprzedzania, ale PB też może braknąć w takiej sytuacji i awarie tez nie stronią od instalacji PB i LPG. Nie ma złotego środka.
Ale dobrze że są różne zdania na pewne tematy, przynajmniej można się trochę przegadywać i dyskutować.
Same gdybanie
Nie wiem ile to metrów, ale mogę przeliczyć, jeżeli to ma jakieś znaczenie.
Prawda jest taka że niespodzianki i awarie najdziwniejsze się zdarzają i najlepiej by było śmigać na dwóch paliwach jednocześnie.
Oczywiście nie ciekawie by było, jak by brakło LPG podczas wyprzedzania, ale PB też może braknąć w takiej sytuacji i awarie tez nie stronią od instalacji PB i LPG. Nie ma złotego środka.
Ale dobrze że są różne zdania na pewne tematy, przynajmniej można się trochę przegadywać i dyskutować.