Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala na PB

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 27 sie 2014, 06:32

Koles co mi to składał bardzo słabo do kręcił tą długą szpilke .dokrecilem ja jeszcze z 4 obroty i teraz dopiero czuć opór lecz auto odpala na oparach i gaśnie .mam pytanie czy teraz znów trzeba zalać kosz poprzez wlew paliwa bo może dołem mi to schodzi z kosza. Z tego co wiem żadna pompa na sucho nie zacznie poprawnie działać.

DODANO:

Wlalem przez wlew 4 litry odpalił na paliwie i jechał przez kilometr i dalej szarpanie i dążenie do zgasniecia. Załamuje mnie już ten problem.
_________________
Ostatnio zmieniony 27 sie 2014, 08:46 przez PIPPEN, łącznie zmieniany 1 raz.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 30 sie 2014, 12:17

Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu. Chciałem wymienić te dwa węże i ulamalem kruciec z jednego ,porażka skończyło się kupnem pompy z koszem koszt 350 . Jak włożę to dam znać.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 sie 2014, 20:26

PIPPEN pisze:Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu.
Brak mi słów <jezu>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 sie 2014, 09:47

no co kowale i tyle
a mógł dać zwykły takie przezroczysty który by stwardniał co najwyżej
:)

Gość

Post autor: Gość » 31 sie 2014, 13:21

Nie bardzo kumam-chciał połączyć ten felerny króciec (co tak cięzko nim wcelować) wężem?

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 01 wrz 2014, 09:18

Nie ten kruciec ja zlamalem ale od strony weza w koszu. Dzis dostalem całą pompe wyglada fajnie oby też tak działała.

PIPPEN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 179
Rejestracja: 17 wrz 2009, 10:26
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: PIPPEN » 05 wrz 2014, 08:06

Zrobione 15 minut z zegarkiem w ręku nie wiem dlaczego bałem się to sam robić .Oby pochodziła teraz .Odcięcie pompy dla sekwencji z opóźnieniem już zamówione ,koszt całe 35 zł. z przesyłką.

Gość

Post autor: Gość » 07 wrz 2014, 16:55

Odcięcie pompy dla sekwencji z opóźnieniem już zamówione ,koszt całe 35 zł. z przesyłką.
_________________
A po co CI to? Jak sie nie sprawdzi to bedziesz biedny dopiero.
Ja miałem to tez zakładać ale mi zdecydowanie odradzono. Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie....

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 wrz 2014, 20:37

Apophis pisze: Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie....
A co się stanie jak nagle przy 200km/h okaże się że brak jest zasilania na pompie.
Mnie się wydaje że się nie okaże, bo skąd to będzie wiedział jadąc na LPG. Na PB by się dowiedział całkiem szybko, tak mi się wydaje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 wrz 2014, 20:56

a jak gaz się wypali i przejdzie na zasilanie z baku drugiego
to przy 200 1-2s ile to metrów ;)
straty mocy

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 07 wrz 2014, 21:19

A jak ....
Same gdybanie

Nie wiem ile to metrów, ale mogę przeliczyć, jeżeli to ma jakieś znaczenie.

Prawda jest taka że niespodzianki i awarie najdziwniejsze się zdarzają i najlepiej by było śmigać na dwóch paliwach jednocześnie.
Oczywiście nie ciekawie by było, jak by brakło LPG podczas wyprzedzania, ale PB też może braknąć w takiej sytuacji i awarie tez nie stronią od instalacji PB i LPG. Nie ma złotego środka.
Ale dobrze że są różne zdania na pewne tematy, przynajmniej można się trochę przegadywać i dyskutować.

Gość

Post autor: Gość » 11 wrz 2014, 13:15

Ja znam tych kilka powodów o których nie raz tu pisałem żeby nie bawić się w odcinanie pompy paliwa ale zrobi se kto to co chce. :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 wrz 2014, 13:31

no tak auto może po prostu nawalić przy wyprzedzaniu
ale na pewne rzeczy nie mamy wpływu
lepiej jest ograniczać ryzyko do minimum ale i tak może coś ...
z resztą już dawno odeszło się od takiego rozwiązania

Ale jak ktoś chce niech sobie robi będzie testerem :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl