części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Buble w a8....(piszcie o takich)

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 05 kwie 2010, 21:52

pebo pisze:
szoszon1983 pisze: (...) ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.
Jak na razie to filtr oleju widziałem od dołu przy wymianie poduszek silnika. Ale skoro jesteśmy przy temacie. Czeka mnie wymiana filtra oleju - macie może jakieś wskazówki?
Trzeba wyciągnąć całą puszkę od filtra powietrza (nie zapominając o odłączeniu takiej plastikowe rurki od spodu), wtedy na boku silnika widać obudowę filtra oleju.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 kwie 2010, 21:54

Ale ja chyba wrzucę auto na podnośnik, bo jeszcze osłon pod silnik nie zakładałem, więc raczej powinienem mieć dobry dostęp. Hmm... Czy w przypadku A8 jest takie pojęcie jak dobry dostęp?
Bądź dobry jak chleb.

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 05 kwie 2010, 22:06

pebo pisze:Ale ja chyba wrzucę auto na podnośnik, bo jeszcze osłon pod silnik nie zakładałem, więc raczej powinienem mieć dobry dostęp. Hmm... Czy w przypadku A8 jest takie pojęcie jak dobry dostęp?
w wersji przedłużonej na tylną kanapę jest niezły dostęp :D

ja jakiś czas temu przymierzałem się do W12 (na aukcji-nie dałem rady), to tam jest dopiero ciasno pod maską.

Co do tematu, to jeszcze włączanie klimatyzacji, guzik "econ" mógłby być na zewnątrz, a nie w menu. Używam go rzadko, ale jak już muszę, to mam więcej roboty :-P

MorgothV8

Post autor: MorgothV8 » 07 kwie 2010, 06:48

Uwaga na filtr oleju w ABZ (4.2)
FIltron ma pełny filtr olejowy do tego kodu silnika, a tam jest wkład - można się naciąć. Ja brałem BOSCH-a i pasował, ale kiedyś się nacięłem, zamówiony FILTRON po kodzie silnika, rocvzniku, pojemności i mocy i *upa, musiałem jechac przy wymianie po filtr....

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 07 kwie 2010, 19:25

zanjac pisze: posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:
czytałem, że Ty uprałeś się z tym męczącym dźwiękiem. Przyznam, że pomysł niezły.
Mam pytanie: czy te mocowania gumowe kupiłeś nowe, czy po prostu okleiłeś stare?

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 07 kwie 2010, 19:47

silniki na pasku (lancuch bylby lepszy jak w bmw), zle umiejscowienie termostatu (pracochlonna wymiana), zle umiejscowienie rozrusznika (czasem lepiej silnik wyjac a pozniej wymienic rozrusznik- zalezy od szpeca), tiptroniki to porazka (w bmw nie ma z nimi problemow), zla konstrukcja zbiornika paliwa, zapychajace sie odplywy klimy, wymuszenie na uzytkowniku posiadania VAGa (ciagle trzeba cos monitorowac), brak mozliwosci wymiany wiazki elektrycznej (chodzi o osobna wiazke od cewek ktora z biegiem lat sie wykrusza i trzeba wymieniac calosc), sterowanie zamkiem na podczerwien (pierwsze d2). Uwazam to za buble ktore potrafia uprzykrzyc zycie posiadaczowi D2, wiecej nie pamietam ale jak sobie przypomne to napisze ;-)

Awatar użytkownika
marcin0732
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:58
Lokalizacja: Biala Podlaska

Post autor: marcin0732 » 08 kwie 2010, 12:11

Proponuje założyć temat nie o bulbach lecz o plusach tego auta XD.
Powinniśmy raczej zachwalać a nie dobijać naszych a8 hehe

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 08 kwie 2010, 19:42

marcin0732 pisze:Proponuje założyć temat nie o bulbach lecz o plusach tego auta XD.
Powinniśmy raczej zachwalać a nie dobijać naszych a8 hehe
to by było za dużo pisania :mrgreen:

te opisywane przez nas buble, to w większości drobnostki. A8 to porządne auto.

JIMM

Post autor: JIMM » 09 kwie 2010, 15:40

trzeba zdemontować puchę filtra powietrza ;-)

Marcin A8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 27 kwie 2010, 16:40
Lokalizacja: Skaryszew

Też mi trzesszczy zawiesznie

Post autor: Marcin A8 » 27 kwie 2010, 16:43

Witam i jak naprawił ktoś to zawiesznie?? mi tak samo trzeszczy że aż się odechciewa jeżdzić tym autem ?? doradzcie coś ?
A8 cos fajnego

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Re: Też mi trzesszczy zawiesznie

Post autor: szoszon1983 » 27 kwie 2010, 18:37

Marcin A8 pisze:Witam i jak naprawił ktoś to zawiesznie?? mi tak samo trzeszczy że aż się odechciewa jeżdzić tym autem ?? doradzcie coś ?
teraz jest ciepło, to u mnie nie skrzypi, zrobiło się cicho.
Niedługo będę wymieniał wahacze, to zajrzę do tego stabilizatora. Jak dam radę to zrobię parę fotek.

Marcin A8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 27 kwie 2010, 16:40
Lokalizacja: Skaryszew

Post autor: Marcin A8 » 27 kwie 2010, 19:52

domin to jak już cos zaczniesz działać to daj znać , umnie tez nie skrzypi ale na zawieszeniu sport bo jak wezme na komfort to skrzypi na dołach , a jak jest zimny z rana i wjade w dół to strasznie wali .
A8 cos fajnego

JIMM

Post autor: JIMM » 27 kwie 2010, 22:09

szoszon1983 pisze:
zanjac pisze: posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:
czytałem, że Ty uprałeś się z tym męczącym dźwiękiem. Przyznam, że pomysł niezły.
Mam pytanie: czy te mocowania gumowe kupiłeś nowe, czy po prostu okleiłeś stare?
Zrobiłem tak jak napisałem i wszystko śmiga a okleiłem stare ;-)
http://www.a8team.pl/topics15/961.htm

szoszon1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 257
Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
Lokalizacja: Radom / Reading, UK

Post autor: szoszon1983 » 27 kwie 2010, 23:07

zanjac, czytałem to już wcześniej (w sumie to szukając tej informacji znalazłem to forum-kolega wysłał mi link do Twojego opisu :mrgreen: )
Na razie mam za dużo pracy, ale jak tylko będę miał czas to biorę się za wymianę wahaczy górnych i przy okazji zajrzę do tego stabilizatora. Jak gumy są cało, to zrobię jak Ty, jak są popękane, to kipię nowe (niestety z całym stabilizatorem).

JIMM

Post autor: JIMM » 28 kwie 2010, 13:46

Jakby gumy były uszkodzone to warto spróbować dorobić w zakładzie specjalizującym się w tym temacie............ja osobiście nie lubię płacić za frajer cwaniaczkom z marketingu audi wiec jeśli zniszczę zwoje gumy zwrócę się do http://www.bikopur.pl/ i na pewno dorobienie dwóch elementów nie będzie kosztować 800zł :!: :!: :!:
Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl