Trzeba wyciągnąć całą puszkę od filtra powietrza (nie zapominając o odłączeniu takiej plastikowe rurki od spodu), wtedy na boku silnika widać obudowę filtra oleju.pebo pisze:Jak na razie to filtr oleju widziałem od dołu przy wymianie poduszek silnika. Ale skoro jesteśmy przy temacie. Czeka mnie wymiana filtra oleju - macie może jakieś wskazówki?szoszon1983 pisze: (...) ale filtra oleju szukałem dobre 15 minut.
Buble w a8....(piszcie o takich)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
w wersji przedłużonej na tylną kanapę jest niezły dostęppebo pisze:Ale ja chyba wrzucę auto na podnośnik, bo jeszcze osłon pod silnik nie zakładałem, więc raczej powinienem mieć dobry dostęp. Hmm... Czy w przypadku A8 jest takie pojęcie jak dobry dostęp?
ja jakiś czas temu przymierzałem się do W12 (na aukcji-nie dałem rady), to tam jest dopiero ciasno pod maską.
Co do tematu, to jeszcze włączanie klimatyzacji, guzik "econ" mógłby być na zewnątrz, a nie w menu. Używam go rzadko, ale jak już muszę, to mam więcej roboty :-P
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
czytałem, że Ty uprałeś się z tym męczącym dźwiękiem. Przyznam, że pomysł niezły.zanjac pisze: posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:
Mam pytanie: czy te mocowania gumowe kupiłeś nowe, czy po prostu okleiłeś stare?
silniki na pasku (lancuch bylby lepszy jak w bmw), zle umiejscowienie termostatu (pracochlonna wymiana), zle umiejscowienie rozrusznika (czasem lepiej silnik wyjac a pozniej wymienic rozrusznik- zalezy od szpeca), tiptroniki to porazka (w bmw nie ma z nimi problemow), zla konstrukcja zbiornika paliwa, zapychajace sie odplywy klimy, wymuszenie na uzytkowniku posiadania VAGa (ciagle trzeba cos monitorowac), brak mozliwosci wymiany wiazki elektrycznej (chodzi o osobna wiazke od cewek ktora z biegiem lat sie wykrusza i trzeba wymieniac calosc), sterowanie zamkiem na podczerwien (pierwsze d2). Uwazam to za buble ktore potrafia uprzykrzyc zycie posiadaczowi D2, wiecej nie pamietam ale jak sobie przypomne to napisze ;-)
- marcin0732
- Forum Audi A8
- Posty: 42
- Rejestracja: 21 gru 2009, 13:58
- Lokalizacja: Biala Podlaska
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Też mi trzesszczy zawiesznie
Witam i jak naprawił ktoś to zawiesznie?? mi tak samo trzeszczy że aż się odechciewa jeżdzić tym autem ?? doradzcie coś ?
A8 cos fajnego
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
Re: Też mi trzesszczy zawiesznie
teraz jest ciepło, to u mnie nie skrzypi, zrobiło się cicho.Marcin A8 pisze:Witam i jak naprawił ktoś to zawiesznie?? mi tak samo trzeszczy że aż się odechciewa jeżdzić tym autem ?? doradzcie coś ?
Niedługo będę wymieniał wahacze, to zajrzę do tego stabilizatora. Jak dam radę to zrobię parę fotek.
Zrobiłem tak jak napisałem i wszystko śmiga a okleiłem stare ;-)szoszon1983 pisze:czytałem, że Ty uprałeś się z tym męczącym dźwiękiem. Przyznam, że pomysł niezły.zanjac pisze: posiadasz już stary samochód (2004r)....... o znacznym przebiegu i trzeba wydać 800 złotych w ASO na stabilizator z gumami i będzie po kłopocie..........jest to zużycie eksploatacyjne a nie bubel :-| proszę nie narzekać na pierdoły :lol:
Mam pytanie: czy te mocowania gumowe kupiłeś nowe, czy po prostu okleiłeś stare?
http://www.a8team.pl/topics15/961.htm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 257
- Rejestracja: 04 kwie 2010, 17:00
- Lokalizacja: Radom / Reading, UK
zanjac, czytałem to już wcześniej (w sumie to szukając tej informacji znalazłem to forum-kolega wysłał mi link do Twojego opisu :mrgreen: )
Na razie mam za dużo pracy, ale jak tylko będę miał czas to biorę się za wymianę wahaczy górnych i przy okazji zajrzę do tego stabilizatora. Jak gumy są cało, to zrobię jak Ty, jak są popękane, to kipię nowe (niestety z całym stabilizatorem).
Na razie mam za dużo pracy, ale jak tylko będę miał czas to biorę się za wymianę wahaczy górnych i przy okazji zajrzę do tego stabilizatora. Jak gumy są cało, to zrobię jak Ty, jak są popękane, to kipię nowe (niestety z całym stabilizatorem).
Jakby gumy były uszkodzone to warto spróbować dorobić w zakładzie specjalizującym się w tym temacie............ja osobiście nie lubię płacić za frajer cwaniaczkom z marketingu audi wiec jeśli zniszczę zwoje gumy zwrócę się do http://www.bikopur.pl/ i na pewno dorobienie dwóch elementów nie będzie kosztować 800zł :!: :!: :!:
Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.
Ta sama sytuacja tyczy się np oleju do do skrzyni biegów - A8 D3 130zł za litr i do tej pory nie mogę znaleźć rozwiązania cyt.:
" .........The lubricant, Shell ATF M-1375.4, has been used by ZF to develop a state-of-the-art six speed automatic transmission, which is used in the new , Audi A8, VW Phaeton .......
:evil: ale gdzie tego shella kupić poza salonem.........to HGW.