części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lip 2014, 22:53

Kupiłem swoje auto z podobnym zestawem. :)
Sterownik zostaw w spokoju chyba że masz pod łóżkiem wór pieniędzy.
Wymień wtryski na hany niebieskie z rozdzielaczami zmieścisz się w 700zł.
Poprawić podciśnienie reduktora najlepiej podpiąć się trójnikiem pod regulator ciśnienia paliwa a tą dziure zaślepić śrubką.
Brak kompensacji (połączenia listew wtryskowych bank 1 z bank 2)
Wkrętki w kolektorze zapewne też byle jak zrobione ale przecież to fachowiec z BRC zakładał.
Pomiar ciśnienia i temp LPG powinien być za filtrem FL i możliwie jak najbliżej wtrysków.
Reduktory tak jak wszyscy piszą najlepiej 2szt.
Nie widać jaką rurką jest zasilanie reduktora ale ja polecam faro 12, miedź nawet 8 przy baryłkach i na zakrętach zmniejsza sporo swój przekrój.
Wielozawór w butli powinien być extra albo rozwiercony (zwykły wielozawór ma wyjście 3mm, ja u siebie rozwierciłem do 4,5)

Co do butli walec to stwierdzenie że walec jest do d... bo do pompy się nie dostaniesz to tak jak stwierdzenie po co zakładać osłonę pod silnik utrudniającą dostęp od spodu do silnika.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lip 2014, 22:58

po co śmigać 200km aby ustawić lpg ?
przepraszam są sterowniki które same to ustawiają ;)

Gość

Post autor: Gość » 25 lip 2014, 23:07

Uszek Ja swoja instalke stroiłem własnie tak jak napisałeś,jeździłem tak,siak i sprawdzanie i regulacje. Nie musze się na tym znac bo zapłaciłem za jakośc i taka otrzymałem.

Walec jak walec zwykle w A8 sie go nie zakłada a porównanie do osłony silnika jest jak piernik do wiatraka :)

Zamiast doradzić coś sensownego człowiekowi co sie nie zna na tych sprawach piszecie mądrości których sam i tak nie zrealizuje. Gdyby sie znał nie kupił by tego auta.
Proste...

Ja pasuje bo oczywiście standardowi partacze z BRC są wszedzie,wszystko partolą i lepiej zakładac sobie samemu stagi a potem mieć dramatonowele jak np.majkasistefan,w najlepszym wypadku kalibrować co chwila coś tam :)
Nie wierzę że niektórzy nie widzą co piszą <jezu>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 25 lip 2014, 23:41

Witam!

Karol208 pisze bardzo sensownie.Ma duza wiedze w tym zakresie a nie tylko teoretyzuje.Auto Majki bylo robione dokladnie tak jak pisze
"internetowo" pod jego kierunkiem i wszystko dziala rewelacyjnie.

Stefan.

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 26 lip 2014, 09:12

do BRC jestem zrażony troche bo miałem 2 samochody z BRC i zawsze z nimi jakieś problemy z gazem, a mam na podwórku PROBE 2,2 turbo z BRC to 2 lata jeżdzenia, strojeń, kombinowań i nigdy to dobrze nie działało...

a walec idzie do wywalenia, wczoraj wyciągałem tylną półke to jednym słowem mówiąc: tragedia!! nawet głośniki kupiłem w tylna półke bo nie mam, to oczywiście nie wsadzę bo butla przeszkadza...
będę musiał jeszcze u siebie sciągnąć pokrywe silnika i zobaczyć jak to to powpinane jest dokładnie w ten kolektor ssący... także w przyszłym tygodniu trzeba się wziąć za tą instalacje <amasz>

czyli szukając po allegro:
http://allegro.pl/wtryskiwacze-hana-2000-2001-8-szyna-listwa-metal-i4442729131.html wtryski rozumieć takie :>
a parownik ten KME SILVER x 2 czy można np jeden KME R2 TWIN ?? przy jednym jakoś tak więcej miejsca pod maską :-D

i jaką maksymalnie butle można wsadzić w koło??

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 lip 2014, 10:01

w koło wejdzie 75 l - bormech , daj 2x golda i jak pisza niebieskie hany
zbiornbik taki http://allegro.pl/z132-butla-zbiornik-t ... 16266.html

tylko klapke uchwytu od osłony bagola bedziesz musial urwac/wykrecic by lezal idealnie

pozdrawiam
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 26 lip 2014, 11:50

pytlar, No ja jestem zrażony ilościa postów na forach tych co nie mają BRC a tańsze coś.
Moje w A8 smiga jak by go nie było wcale :)

Damian921221

Post autor: Damian921221 » 26 lip 2014, 18:55

U mnie w passacie śmiga stag 4 a w audi kme i też działa wszystko elegancko :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lip 2014, 21:43


Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 04 wrz 2014, 09:34

byłem u kilku gazowników i każdy się boi, albo cene walą jak za nową instalacje...
z jednym wstępnie się umówiłem na przyszły tydzień, czekam na wycenę. Uznał, że najlepszym rozwiązaniem będzie ściągnąć kolektor ssący i posprawdzać odwierty dokładnie, wtedy zobaczy czy uda mu sie pojedyńczo wtryski czy na listwach. Z tego co powiedział, niemal nieodczuwalna różnica w jeździe czy tak czy tak...
ogólnie powiedział, że ten zestaw u mnie to tragedia zrobiona na sztuke na sprzedaż :P

polecił założyć Hany zielone, bo niebieskie będą zalewać i 2 parowniki KME GOLD, tylko obawia się o miejsce bo za blisko kolektora wydechowego... musi przemyśleć...
wstępnie powiedział ok 2tys za części z robotą...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 wrz 2014, 21:30

ile masz mocy ??
s8 -puszcza się na niebieskiej
po co pompować układ nadaremnie
http://www.europegas.pl/documents/HANA_ ... ed_PL1.pdf

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 wrz 2014, 21:31

pytlar pisze:Uznał, że najlepszym rozwiązaniem będzie ściągnąć kolektor ssący
-ja bym wiał od niego bo zawsze się zrywa kolektor !!

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 05 wrz 2014, 09:37

prędzej nikt nie chciał sciągać kolektora, bo po co jak już są dziury powiercone... a on jedyny uznał, że trzeba zobaczyć dokładnie co tam sie dzieje :)
na forum LPG też pisali, że na niebieskiej zalewa... zielone wg skali do 400km, ja mam na papierze 340, shamowane 326 także nie taka rakieta :P

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 05 wrz 2014, 11:50

Mi na niebieskiej nie zalewa, ciśnienie ok 1.1 bara i jest ok, mapy pokryte, ale u mnie nie ma jakiegoś super dobrego sterownika tylko zenit

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 wrz 2014, 20:47

bo przy tej mocy tylko niebieskie :)
ale mniejsza z tym gazownik pewnie da zielone i ciśnienie wywinduje bo reduktor nie wyrabia
takie mamy realia :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl