![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Ogranicznik prędkości w D3 4.2 BFM i V-max
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Wydaje mi się że nie koniecznie każda.smoczek pisze:kaganiec/250'Vmax ma kazda 8'ka fabrycznie.
Ja np. w swoim D3 miałem kaganiec ale jakiś czas temu zmieniłem sterownik silnika na inny ale o identycznych numerach i kagańca już nie mam.
Niedawno miałem okazję sprawdzić Vmax i zamknąłem budzik

W swojej Ex S8D2 również nie miałem ogranicznika i 280km/h również miałem okazję pojechać

Generalnie nie znam takiej możliwości jak odblokowanie komputerem.smoczek pisze:to czy ktoś komputerem 'odblokowal' czy nie / możesz sprawdzić również przy urzyciu kompa.
No chyba że VAS-em w jakiejś procedurze to jest bo w VCDS na pewno nie.
Z tego co ja wiem usunięcie kagańca wiąże się z modyfikacją programu w sterowniku silnika a to wiąże się z ingerencją w niego na stole a nie poprzez kabel.
O ile była to opcja do zamówienia to po numerze VIN będzie taka informacja...... ale nie znam konkretnego kodu który jest za to odpowiedzialny.smoczek pisze:nr vin nie ma tu zadnych danych w tej kwestii
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W portki można popuścić...marekp750 pisze:Panowie, przy tych prędkościach to nie zapominać o właściwym ogumieniu.
GT-R i wystrzał opony
Bądź dobry jak chleb.
Oj można, można.pebo pisze:W portki można popuścić...
Ja miałem kiedyś tą nieprzyjemność utracić lewe tylne koło podczas jazdy przy 70km/h i było niewesoło..... o mały włos nie wylądowałem w głębokim na 1,5m betonowym rowie.
Ktoś chyba chciał mi pomóc przenieść się w zaświaty ale na szczęście udało się wyjść z tego cało.
Ale przy 300km/h to kupa w gaciach murowana

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
mnie ostatnio udało sie pojechac na a4 między szarowem a brzeskiem 270km/h i auto dalej przyśpieszało,ale niestety nie ma tam jakiejś porządnej długiej prostej,a przy takiej predkości małe zakrety robia się ostrymi wirażami,więc nie miałem odwagi cisnąc dalej.i to na cyklonie,gość od którego kupiłem autko mówił,że udało mu się wyciągnąc podobno 295 na niemieckiej autostradzie,ale nie wiem czy to prawda.może kiedys będę miał odwagę to zweryfikować.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
- Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe
A ma ktos moze namiar na jakąś firme co by dała rade ściagnąc ten ogranicznik?
Dziś dużego ruchu nie miałem tak ze mozna było czasmi przycisnąć, i wychodzi na to że mam kaganiec.
Rozpędziłem sie do prawie do 260km/h(na GPSie było 250) wcisnełem gaz w podłoge,auto zredukowało na 4ty bieg(było nie całe 6000tyś obrotów) ale juz sie nie rozpedzało więcej. Tak ze mysle ze to blokada. Chetnie bym to sciągnął bo jestem ciekaw czy zamkne licznik
Dziś dużego ruchu nie miałem tak ze mozna było czasmi przycisnąć, i wychodzi na to że mam kaganiec.
Rozpędziłem sie do prawie do 260km/h(na GPSie było 250) wcisnełem gaz w podłoge,auto zredukowało na 4ty bieg(było nie całe 6000tyś obrotów) ale juz sie nie rozpedzało więcej. Tak ze mysle ze to blokada. Chetnie bym to sciągnął bo jestem ciekaw czy zamkne licznik